Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, fikk vite at han har bodd her i et halvt år eller så. :p

Men å jobbe på Bunnpris, stakkars mann.

Finnes verre jobber. Han kunne jo jobbet med å blogge om vær og musikk i lokalavisa og kun få betalt NAV-satser. Endret av L4r5
  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

Jeg skjuler eller blokker alle som poster ultralydbilder, bilder av ungene sine og skrytebilder av hvor bra de har det med dama eller typen. Suck my cock ass!!

 

Edit: de som kommer med daglige oppdateringer om det forpulte svangerskapet sitt og hvor mange fucking uker de er inne i håper jeg noen kutter nettet til. Aldri har jeg mer lyst til å henge meg enn når jeg sjekker facebook

Bitter ?

Tja, mest lei egentlig. Posta aldri skrytestatuser av hvor fint det var med kjæresten osv selv. Og får jeg barn har de ingenting på facebook å gjøre. Det bare provoserer meg dette "picture perfect" livet som alle skal ha. Det er forøvrig like irriterende når folk snakker om hvor grusomt livet er og hvor ille nav er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er usunn og føler livet er perfekt akkurat nå, selv som NAV-er og uten barna jeg trodde jeg kom til å ha til nå om jeg overlevde 20-årsdagen min.


Og Lars, jeg blogger ikke. Jeg skriver en spalte. Av og til tror jeg folk bare ignorerer det jeg sier fordi de vet det irriterer meg gruelig mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja, fikk vite at han har bodd her i et halvt år eller så. :p

Men å jobbe på Bunnpris, stakkars mann.

Finnes verre jobber. Han kunne jo jobbet med å blogge om vær og musikk i lokalavisa og kun få betalt NAV-satser.

 

Trenger jo ikke engang forsvare meg selv når jeg har L4r5 her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...