Snurreleif Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Tydeligvis et vaske og skylle-program Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Ehm, nei. Den blir jo bare backupen når du er opptatt, som sagt. Om du ikke er opptatt så vil den aldri bli tatt i bruk. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Benvenuto Franci – Largo Al Factotum kul musikk /ironi Endret 7. april 2014 av sevs Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Ehm, nei. Den blir jo bare backupen når du er opptatt, som sagt. Om du ikke er opptatt så vil den aldri bli tatt i bruk. DU ELSKER MEG IKKE LENGER! Unnskyldjegelskerdegikkegåframeg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 La oss elske! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 La oss elske! Og ri kubikk! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Meh, suppe er ikke et middagsalternativ. Det er godt, men jeg klarer ikke se på det som en fullverdig middag. Vil ikke det komme an på hva man har i suppa? Er jo uendelige muligheter Det skal nærme seg gryterett-konsistens før det kvalifiserer til middag. Suppe kan være godt, men klarer rett og slett ikke graspe rundt tanken på at middagen like gjerne kunne blitt drukket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Rull inn. Godt erre. Du hadde hatt godt av litt kesam Sjur-babe. Ikke faen. Jeg stoler på Trond-Viggo når det kommer til kesam. https://www.youtube.com/gbrdNXypoa0?t=18m32s Jeg spiste SÅ mye pizza at jeg holder på å spy nå.. <3 Livet mitt! <3 Alltid like digg følelse. En gang jeg var på en pizzarestaurant, spiste jeg en hel stor pizza alene, samt en halv liten, som var restene etter de andre jeg var der med. Jeg rulla så og si ut, og hadde det jævlig i ettertid, men der og da var det veldig digg. Og en gang på en av de lokale pizzeriane på Steinkjer, hvor de hadde buffet for 50 kr for studenter, spiste jeg tom en hel jævla pizzabuffet. Måtte ta taxi hjem og var sengeliggende resten av helga. Endret 7. april 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 God morgen, mennesker Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Rull inn. Godt erre. Du hadde hatt godt av litt kesam Sjur-babe. Ikke faen. Jeg stoler på Trond-Viggo når det kommer til kesam. https://www.youtube.com/gbrdNXypoa0?t=18m32s 404. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Noe action i dag? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Ikke før neste uke, så da er det fram med høyrehånda i kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=gbrdNXypoa0 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Moro hvordan forelesningssalen går fra å være smekkfull i starten av semesteret til kanskje bare 50stk som møter opp. Jeg er den harde kjernen. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 http://www.nrj.no/story.aspx?id=566435Digger at n' faktisk holdt synspunktet sitt. men må skyte inn at jeg ikke er helt enig. Er dog faktum at strikken tøyes til de grader lenger når det er kvinnfolk inn i bildet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Alltid like digg følelse. En gang jeg var på en pizzarestaurant, spiste jeg en hel stor pizza alene, samt en halv liten, som var restene etter de andre jeg var der med. Jeg rulla så og si ut, og hadde det jævlig i ettertid, men der og da var det veldig digg. Og en gang på en av de lokale pizzeriane på Steinkjer, hvor de hadde buffet for 50 kr for studenter, spiste jeg tom en hel jævla pizzabuffet. Måtte ta taxi hjem og var sengeliggende resten av helga. Minner meg på da jeg spiste 400g indrefilet + fløtegratinerte poteter noen timer før jeg skulle ut å fly. Ingen god idè. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 http://www.nrj.no/story.aspx?id=566435 Digger at n' faktisk holdt synspunktet sitt. men må skyte inn at jeg ikke er helt enig. Er dog faktum at strikken tøyes til de grader lenger når det er kvinnfolk inn i bildet. Fyren hater bøker og var med på PH. Ingenting intelligent er forventet å komme fra den kjeften der. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Moro hvordan forelesningssalen går fra å være smekkfull i starten av semesteret til kanskje bare 50stk som møter opp. Jeg er den harde kjernen. Klassisk. Det morsomste er å se alle de nye ansiktene som dukker opp på eksamen. Hadde en for et par år siden som ikke en gang hadde fått med seg at vi kunne bruke hjelpemidler, kjipt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2014 Rapporter Del Skrevet 8. april 2014 Vi var 42 som startet og 9 som fikk bachelorgrad etter 3 år, jeg og bestekameraten min i klassen var ikke med blant de, vi trengte ekstra år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg