medlem-124997 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Full fyr i nabohuset her nå. Satser på vi ikke blir evakuert. Skal visst ikke være folk i huset det brenner i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Full fyr i nabohuset her nå. Satser på vi ikke blir evakuert. Skal visst ikke være folk i huset det brenner i. Uff da? :o Feel you. Det eneste jeg bruker dagene mine på er å spise kake og sove. Hva er det du ser fram til? Ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Enig. Det er sløseri av energi, mye bedre å tilbringe dagen i senga. Ikke verst! Datasmurf: Ikke noe problem, jeg nyter livet. Endret 7. april 2014 av Ssnerk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Det er bra. Og hvem vet, kanskje dukker jeg opp med burger til deg også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 jeg tar gjerne en burger. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Enig. Godt humør i dag jeg og, even tho it's monday. Mandager er en av de beste dagene i uka. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Feil. Stort sett eneste dagen som er værre enn mandag er tirsdag. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Å shiiiiet det er godt med ei feit pizza og litt bærnåsaus av og til!) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Enig. Godt humør i dag jeg og, even tho it's monday.Mandager er en av de beste dagene i uka.Har du skada deg eller? Meh, suppe er ikke et middagsalternativ. Det er godt, men jeg klarer ikke se på det som en fullverdig middag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg forstår ikke helt greia med bearnaisesaus på pizzaen. Ei heller rømme. Holder meg til hvitløkssaus eller -dressing (uten rømme så klart) om jeg skal ha noe ekstra saus på. Suppe er en forrett, om du da ikke har djevelsk mye rart oppi, slik at du blir mett. Som en blomkålsuppe med skinke og ost i, eller en kremet aspargessuppe med ost og kylling i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg liker ikke rømme i det hele tatt. :o Verken rømme på middag, rømme på vafler, rømmegrøt eller noe annet som inneholder rømme. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Pluss én til det, Smurfelurf. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Kesam er bedre. Kesam er det verste. :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg