b-real Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Noen som vil chatte? Er i Tromsø og alle sover..Ble det noe tattoo på deg din penis? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Fortell mer.[/quote Du vet] Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Herregud, her jeg får jeg remset opp "at skal man ikke sitte på pcen HELE DAGEN når du er på besøk. WTF, BITCH, jeg brukte maks en time for å oppdatere servere, + sjekke noen logs. Det ER jo kjedelig å være på besøk til noen som bare henger seg opp i pc'n da:) Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Noen som har prøvd dipp på tacoen? Det er himmelsk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Herregud, her jeg får jeg remset opp "at skal man ikke sitte på pcen HELE DAGEN når du er på besøk. WTF, BITCH, jeg brukte maks en time for å oppdatere servere, + sjekke noen logs. Det ER jo kjedelig å være på besøk til noen som bare henger seg opp i pc'n da:) Vanskelig å la være for de av oss som har mye å passe på. Film på PC-en, musikk på PC-en, det meste som kan gjøres av mer enn to personer på PC-en. Om jeg da ikke skulle finne meg ei dame som er like glad i bøker, kryssord og puslespill som jeg er, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Dæven, jeg begynner å bli dreven på Kerbal Space Program. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 går det an å gjøre så man kan lese meldinger på facebook chatten uten at det står sett? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Faen, moussen skilte seg mens den sto til avkjøling. Var helt fin da jeg satte den inn. >< Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 går det an å gjøre så man kan lese meldinger på facebook chatten uten at det står sett? fant det ut man kan laste ned Facebook unseen til chrome Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 går det an å gjøre så man kan lese meldinger på facebook chatten uten at det står sett? fant det ut man kan laste ned Facebook unseen til chrome Nice... Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Dæven, jeg begynner å bli dreven på Kerbal Space Program. Klart og lande på Duna enda? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Hvorfor har noen mennesker på tastelyd når de ligger på sykehuset? På 5-mannsrom? 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Fordi de er dårlige mennesker. Mye av samme problem som jeg hadde på tomannsrom. Hvorfor ligger du der og slurper i deg kyllingvinger midt på natta, så det stinker på hele rommet? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Klart og lande på Duna enda?Leeeenge sida. I .22 hadde jeg en stasjon rundt Duna. Nå holder jeg på å bygge en gedigen romstasjon i bane rundt Kerbin. Har laget meg en save jeg kaller for K-wars. Skal lage en stasjon rundt Mün også. Den i bane rundt Kerbin er bemannet av kerbals fra Democratic Republic of Kerbin. Mün-stasjonen skal bli bemannet av People's republic of Kerbin. Så skal de gå til krig mot hverandre og prøve å ødelegge hverandres stasjoner. Sliter litt med fighter-designet mitt da. Tenkte jeg skulle basere de på ion-engines. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Hvorfor har noen mennesker på tastelyd når de ligger på sykehuset? På 5-mannsrom? Slutt å klag så jævlig da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Hvorfor har noen mennesker på tastelyd når de ligger på sykehuset? På 5-mannsrom? Slutt å klag så jævlig da. Klager så mye jeg vil. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Faen til bråk her inne. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Sånn det skal være. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Syns alle bør ta seg tida til å sjå den her Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Folk har generelt for lite å bruke tiden på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg