Snurreleif Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Nope. Jeg er den perfekte mann. Snurris får alltid ha all sjokoladen for seg selv. Hahaha. Ja, du og. Du och jag Cato, du och jag! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Dro med meg muttern og mannen hennes ut og spanderte mat. Mett nå. Føffaen. Rått. Jeg er selv raus overfor familien og kan iblant gi mer enn jeg får. Elsker mine nieser. Her om dagen fikk de is av meg uten å ha gjort noe spesielt. Været tillot iskonsumet. Jeg lånte bort penger til en i familien til ny 2014/2015 bil. Blir betalt hver måned da.Ser den. Nå er ikke jeg så rik at jeg kan gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Du och jag Cato, du och jag! Kjør den inn, og gjør det nå! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Alt som smeller så mye at man vanligvis ikke skyter med det innendørs? I praksis alt over .22 LR (aka. salong)Det viste seg at når han sa grovt kaliber så mente han 460 xvr. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Her er det 3500 ord lange intervjuet jeg og McHansern har lagd om Datasmurf: http://penisvennene.com/?p=486 Vurder å korte det ned, men jeg synes det er mer enn fint nok som det er. Jeg leste hele faktisk. Konklusjon: Sjur er kul. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg leste hele faktisk. Konklusjon: Sjur er kul. Woo! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 >Beklager! Det skal selvfølgelig rettes på. Så… øhhh… hvordan går det egentlig om dagen?(Jeg venter 20 minutter på svar. Null respons. Det viser seg at Sjur har forlatt samtalen for å kjøpe sjokolade til å lage sjokolademoussé) Hahahah. Åh, Sjur. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Og for å toppe aftenen, klarte jeg å overpiske fløten slik at den ikke lenger var krem, kjørte til den eneste døgnåpne bensinstasjonen her, bare for å finne ut at de ikke selger fløte engang. >< Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Trodde da de hadde sånt, men så er det jo en halv evighet siden jeg tråkket pailabbene mine inn i en bensinstasjon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Ja, jeg trodde også det. Googlet til og med fløte og bensinstasjoner før jeg dro ut, og alle lenker jeg så, tilsa at de skulle ha det, og så kom jeg dit og spurte jenta i luka om de hadde det, hu var borte og sjekka og sa nei. Faenskap, altså. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen som vil chatte? Er i Tromsø og alle sover.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 The roof. The roof. The roof is on fire Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Alt som smeller så mye at man vanligvis ikke skyter med det innendørs? I praksis alt over .22 LR (aka. salong)Det viste seg at når han sa grovt kaliber så mente han 460 xvr. Grovt nok det Jeg leste hele faktisk. Konklusjon: Sjur er kul. Støttes fullt ut! Endret 6. april 2014 av Llandari Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Min penis er god. Samme her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Grovt nok det Fikk vondt i handa. Men jævlig gøy da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg