Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Dro med meg muttern og mannen hennes ut og spanderte mat. Mett nå. Føffaen. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Sinnsykt lyst på taco, men jeg spiste masse kake istad og nå er jeg mett. Sint på meg selv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Mmmmh, kake. Hva slags kake? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Sjokoladekake. Nå har jeg nok kake til å mate hele forumet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg liker ikke sjokolade Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Wuuuuut? Du er en skam for samfunnet. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Sjokoladekake. Nå har jeg nok kake til å mate hele forumet. Ja takk. Jeg skal lage sjokolademousse snart, enten for å kose meg med i natt, eller for å ha i morgen. Har ikke bestemt meg enda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Wuuuuut? Du er en skam for samfunnet. Nope. Jeg er den perfekte mann. Dama får alltid ha all sjokoladen for seg selv. 3 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Nom nom! Jeg kan gi deg sjokoladekake hvis jeg får sjokolademousse tilbake. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Nom nom! Jeg kan gi deg sjokoladekake hvis jeg får sjokolademousse tilbake. Deal! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Persbrandt ble jo pressa av Mega Line's Henrik Bjurhed til å gjøre dritt-jobber , da måtte det jo gå som det gikk mht kriminell løpebane http://www.youtube.com/watch?v=R1ckwO04wAo&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA Dolph som He-Man : "Skeletor......it's over" Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 True Hairless er den hårløse versjonen. Powder Puff er denne: Eek, den der var creepy. Jeg trodde powder puff var bare litt mer hår enn den vanlige. Men jaja, hver sin smak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Creepy? Jeg synes den er søt, jeg. Also, blir intervjuet. Intervjuerne får nok sin jobb med å korte ned råmaterialet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Herregud, her jeg får jeg remset opp "at skal man ikke sitte på pcen HELE DAGEN når du er på besøk. WTF, BITCH, jeg brukte maks en time for å oppdatere servere, + sjekke noen logs. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Dro med meg muttern og mannen hennes ut og spanderte mat. Mett nå. Føffaen. Rått. Jeg er selv raus overfor familien og kan iblant gi mer enn jeg får. Elsker mine nieser. Her om dagen fikk de is av meg uten å ha gjort noe spesielt. Været tillot iskonsumet. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Wuuuuut? Du er en skam for samfunnet. Nope. Jeg er den perfekte mann. Snurris får alltid ha all sjokoladen for seg selv. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Her er det 3500 ord lange intervjuet jeg og McHansern har lagd om Datasmurf: http://penisvennene.com/?p=486 Vurder å korte det ned, men jeg synes det er mer enn fint nok som det er. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Dro med meg muttern og mannen hennes ut og spanderte mat. Mett nå. Føffaen. Rått. Jeg er selv raus overfor familien og kan iblant gi mer enn jeg får. Elsker mine nieser. Her om dagen fikk de is av meg uten å ha gjort noe spesielt. Været tillot iskonsumet. Jeg lånte bort penger til en i familien til ny 2014/2015 bil. Blir betalt hver måned da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Nope. Jeg er den perfekte mann. Snurris får alltid ha all sjokoladen for seg selv. Hahaha. Ja, du og. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Her er det 3500 ord lange intervjuet jeg og McHansern har lagd om Datasmurf: http://penisvennene.com/?p=486 Vurder å korte det ned, men jeg synes det er mer enn fint nok som det er. OBS! Svært bra intervju, bør leses av alle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg