Gothminister Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 http://news.sky.com/story/1233715/mother-kills-newborn-by-hiding-baby-in-toilet hvorfor finnes sånne folk Mange gale mennesker vet du. De fins overalt. Hadde vanlige mennesker i det Norske samfunnet vært klar over hvor mange «tikkende bomber» som vandret rundt dem, da hadde de knapt våget seg ut. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Er det noen som vil skyte stemora mi?! Har sagt hun kun får ringe meg hvis faren min er dau eller dødssyk og nå har hun ringt "feil" til meg tre ganger på to dager?! Før det hadde jeg ikke hørt fra dem på nesten tre år? Kan hun ikke bare få sammenbrudd og henge seg i fra verandaen snart slik at jeg og pappa kan ta opp kontakten igjen?! Hun ser jo så jævelig ut at nå kan hun da umulig ha lang tid igjen .. Jeg kan skyte henne for deg. Ja please. Jeg betaler i kropp! Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Sint mann på jobb. Snufs Drep han. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Må finne adressen hans først. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Fant gigant-rotte på kjøkken i Stockholm Dommer : Nå , Persbrandt....erkjenner du deg skyldig i narkobrott ? Mikael Persbrandt : Jag har sagt det førut , jag e inte sjuk men helt enkelt bara svensk ! Ha ha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Ja please. Jeg betaler i kropp! Med en slik betaling slenger jeg meg med på det jeg også. Endret 5. april 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Det regner jeg med jeg vil som en uke, jeg også. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Tenkte jeg skulle trene i dag, men jeg sitter her og spiser potetgull, hva faen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Ja please. Jeg betaler i kropp!Hey hey, få adressen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Tenkte jeg skulle trene i dag, men jeg sitter her og spiser potetgull, hva faen Var redd det skulle skje med meg og. Glad jeg tvingte meg selv på crosstraining isteden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Tenkte jeg skulle spise i dag, men sitter fortsatt foran PC-en. Om ikke annet har jeg fått pusset tenner, dusjet, kledd på meg, skiftet på sengen, og sluppet ut katten. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg tenkte rydde rommet, hmm PCen lå på golvet, tok den opp og skrudde den på. Så langt har jeg kommet med ryddinga på en time Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hvis noen inviterte dere på skyting med "grovt kaliber", hva ville dere trodd det var? (Og jeg er sikker på at det ikke innebærer noe seksuelt, so no need to go there) Alt som smeller så mye at man vanligvis ikke skyter med det innendørs? I praksis alt over .22 LR (aka. salong) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Tenkte jeg skulle trene i dag, men jeg sitter her og spiser potetgull, hva faen Jeg skulle bare ta én bit i går, da det stod fremme fra kvelden i forveien fra da mannen min hadde hatt besøk. Det ble ikke med bare den ene for å si det slik men! Jeg hadde faktisk trent først. Du har fremdeles mulighet til å trene Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Du får stikke innom hotellet mitt i natt, så kanskje jeg kommer på besøk. Det kiler i hele underlivet mitt hver gang du kaller et Thon Hotell for "hotellet mitt". Fortell meeeeer. 4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Nå er jeg mer et drage- og fjellgeitmenneske, men om jeg noen sinne skulle kjøpe meg hund, er Chinese Crested Powder Puff øverst på ønskelista. De er små, men jeg synes de er så fine og interessante.Venninnen min har en sånn. Akkurat som du beskrev, bortsett fra at den er litt større enn rasestandarden tillater. For å være helt ærlig, syns jeg ikke de er så veldig fine. Er ikke så glad i nakne dyr. De har en tendens til å lukte vondt og krever mye mer enn dyr med pels. Skal du ha en sånn må du dusje den to ganger i uken, ha solkrem til den om sommeren og klær til den om vinteren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 True Hairless er den hårløse versjonen. Powder Puff er denne: Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Tenkte jeg skulle trene i dag, men jeg sitter her og spiser potetgull, hva faen Høres mye bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg