Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det noen som vil skyte stemora mi?!

Har sagt hun kun får ringe meg hvis faren min er dau eller dødssyk og nå har hun ringt "feil" til meg tre ganger på to dager?! Før det hadde jeg ikke hørt fra dem på nesten tre år?

 

Kan hun ikke bare få sammenbrudd og henge seg i fra verandaen snart slik at jeg og pappa kan ta opp kontakten igjen?! Hun ser jo så jævelig ut at nå kan hun da umulig ha lang tid igjen ..

Jeg kan skyte henne for deg. :love:

Ja please. Jeg betaler i kropp!:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tenkte jeg skulle trene i dag, men jeg sitter her og spiser potetgull, hva faen

Var redd det skulle skje med meg og. Glad jeg tvingte meg selv på crosstraining isteden. :p
Lenke til kommentar

Hvis noen inviterte dere på skyting med "grovt kaliber", hva ville dere trodd det var? (Og jeg er sikker på at det ikke innebærer noe seksuelt, so no need to go there)

 

Alt som smeller så mye at man vanligvis ikke skyter med det innendørs? I praksis alt over .22 LR (aka. salong)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle trene i dag, men jeg sitter her og spiser potetgull, hva faen

 

Jeg skulle bare ta én bit i går, da det stod fremme fra kvelden i forveien fra da mannen min hadde hatt besøk. Det ble ikke med bare den ene for å si det slik :p men! Jeg hadde faktisk trent først. Du har fremdeles mulighet til å trene ;)

Lenke til kommentar

Nå er jeg mer et drage- og fjellgeitmenneske, men om jeg noen sinne skulle kjøpe meg hund, er Chinese Crested Powder Puff øverst på ønskelista. De er små, men jeg synes de er så fine og interessante.

Venninnen min har en sånn. Akkurat som du beskrev, bortsett fra at den er litt større enn rasestandarden tillater. For å være helt ærlig, syns jeg ikke de er så veldig fine. Er ikke så glad i nakne dyr. De har en tendens til å lukte vondt og krever mye mer enn dyr med pels.

 

Skal du ha en sånn må du dusje den to ganger i uken, ha solkrem til den om sommeren og klær til den om vinteren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...