Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vil skyte stemora mi?!

Har sagt hun kun får ringe meg hvis faren min er dau eller dødssyk og nå har hun ringt "feil" til meg tre ganger på to dager?! Før det hadde jeg ikke hørt fra dem på nesten tre år?

 

Kan hun ikke bare få sammenbrudd og henge seg i fra verandaen snart slik at jeg og pappa kan ta opp kontakten igjen?! Hun ser jo så jævelig ut at nå kan hun da umulig ha lang tid igjen ..

Lenke til kommentar

Så nettopp et videoklipp av en nordlenning som utsetter Politiet for virkelig ufin ordbruk, på Dagbladet.. Er det noen andre her som har sett klippet? Det morsomme ved klippet er jo at Politiet ler så fryktelig mye, men også faktum at noe så enkelt som dialekt, kan spare deg for mye trøbbel. Aldri i livet om det hadde blitt så mye latter, om karen var fra Oslo.

Endret av Crumpler
Lenke til kommentar

Så nettopp et videoklipp av en nordlenning som utsetter Politiet for virkelig ufin ordbruk, på Dagbladet.. Er det noen andre her som har sett klippet? Det morsomme ved klippet er jo at Politiet ler så fryktelig mye, men også faktum at noe så enkelt som dialekt, kan spare deg for mye trøbbel. Aldri i livet om det hadde blitt så mye latter, om karen var fra Oslo.

Denne du tenker på? http://www.dagbladet.no/2014/04/03/nyheter/max/dbtv/nattpatruljen/32645372/

Lenke til kommentar

 

Noen som skal ut i kveld? Kom innom jekyll da! :-)

Nei, kom innom Kristiansund hvis dere skal ut ikveld!

*regner med at flyet flyter over*

 

 

Fælt med forumchicks i Kr.sund, da. ^^ Lurer på om søss ikke flytter dit til høsten også. Eller var det Mollæ.

 

e: Våkna for øvrig 6:40, men fant ut at det var for tidlig, så våkna jeg igjen 9:42 og skulle stå opp, og våkna igjen for 10 minutter siden. Merkelig.

 

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er det noen som vil skyte stemora mi?!

Har sagt hun kun får ringe meg hvis faren min er dau eller dødssyk og nå har hun ringt "feil" til meg tre ganger på to dager?! Før det hadde jeg ikke hørt fra dem på nesten tre år?

 

Kan hun ikke bare få sammenbrudd og henge seg i fra verandaen snart slik at jeg og pappa kan ta opp kontakten igjen?! Hun ser jo så jævelig ut at nå kan hun da umulig ha lang tid igjen ..

Jeg kan skyte henne for deg. :love:
Lenke til kommentar

Smurfen har fortsatt koll på alle jentene på forumet ser jeg.

Ikke alle, men jeg snakka en del med et par av de fra Kr.sund. Det er jo tross alt ganske nærme. Og ila. de siste årene, snakka jeg en del med noen medisinstudenter fra Trondhjem der også. Samt at jeg var innom en tur for noen år siden, på sightseeing. Jeg liker Kr.sund. :) Mye bedre enn Molde i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...