Datasmurf Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Jaja, er min egen sjef, håper bare spillet jeg jobber på er bra nok til at jeg tjener noen kroner eller at det gir meg en jobb. Lov å håpe Ikke verst. Lykke til, da! Jobber du som webdesigner elns? Nei, ikke egentlig. Jobber i lokalavisa, men påtar meg alle slags jobber der, egentlig. Alt fra å spørre folk meningsløse spørsmål til enqueter, til å skrive om vær og musikk (og samtidig blåse ut litt innestengt frustrasjon), til å lage nettsider og hjelpe folk med å laste opp film til YouTube og ta print screens. Var for øvrig sånn jeg fikk jobben, kan man si. Jeg kom inn der på jobbintervju og overhørte redaktøren og disponenten snakke om hvordan de skulle få lastet en film opp til nettet. Avbrøt dem høflig og fortalte dem om YouTube, og en uke etterpå begynte min aviskarriere, uten nevneverdig utdanning. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Takk takk, Sjur. Kommet igang med å sette opp framework nå, mangler mye men blir bedre når jeg får litt artwork på plass så man faktisk kan se at det går framover Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Høres bra ut. Flott vær i Trøndelag nå. I alle fall denne delen. Godt å ligge ute og sole seg i en times tid også. http://instagram.com/p/mX1iskG-Kt/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Faen så strålende vær. Pizza og øl. Digg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Hadde med meg pante flasker for 160.kr på rema, for et herlig spill Mercenary Kings er. Endret 4. april 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Noen som skal ut i kveld? Kom innom jekyll da! :-) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Noen som skal ut i kveld? Kom innom jekyll da! :-)Nei, kom innom Kristiansund hvis dere skal ut ikveld!*regner med at flyet flyter over* Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Fant gigant-rotte på kjøkken i Stockholm Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Fant gigant-rotte på kjøkken i StockholmVi hadde faktisk rotter av den sizen i fjøset for maange år siden. De spiste kraftfór og ble gigantiske. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Fant gigant-rotte på kjøkken i StockholmVi hadde faktisk rotter av den sizen i fjøset for maange år siden. De spiste kraftfór og ble gigantiske. Åsen drepte dere de rottene da, Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Vi satte ut feller og gift som fjerna mange, men det var etter at vi tømte fraukjelleren og gjorde reparasjoner i grunnmuren at de forsvant helt. Men det var syke greier. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Noen som skal ut i kveld? Kom innom jekyll da! :-)Nei, kom innom Kristiansund hvis dere skal ut ikveld!*regner med at flyet flyter over* Du får stikke innom hotellet mitt i natt, så kanskje jeg kommer på besøk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Vi satte ut feller og gift som fjerna mange, men det var etter at vi tømte fraukjelleren og gjorde reparasjoner i grunnmuren at de forsvant helt. Men det var syke greier. Trude nesten måtte bruke hagle å skyte hue av rottene. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Vi satte ut feller og gift som fjerna mange, men det var etter at vi tømte fraukjelleren og gjorde reparasjoner i grunnmuren at de forsvant helt. Men det var syke greier. Trude nesten måtte bruke hagle å skyte hue av rottene. Du vi skjøt faktisk noen også! vi lå i liggebåsene til kyrne og skjøt. Eller jeg skjøt jo ikke. Jeg var sånn 8... Rottene flokket ved kalveområdet fordi de rotet slik med kraftfòret. Der var det lett å skyte de uten at kalvene kunne bli truffet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hvis noen inviterte dere på skyting med "grovt kaliber", hva ville dere trodd det var? (Og jeg er sikker på at det ikke innebærer noe seksuelt, so no need to go there) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Sture Bergwall : Thomas Quick er død og begravet ! Dr Kimberly Shaw : Husfruen Betsy og bikerchick'n Rita er død og begravet ! Ja , sånn e det bare vettu......psykiatri er bare en masse pjatt og synsing Varer vel ikke lenge før ABB begynner med multiple personligheter , de går jo fem på mht all mannskiten de blir fortalt Kanskje Bjarte Fagerlid har alter ego oxo lol Endret 5. april 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Fant gigant-rotte på kjøkken i Stockholm Dommer : Nå , Persbrandt....erkjenner du deg skyldig i narkobrott ? Mikael Persbrandt : Jag har sagt det førut , jag e inte sjuk men helt enkelt bara svensk ! Endret 5. april 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Trenger jet-lag tips. Skal ta reise ca 5 timer vestover om ca 30 timer. Må være våken i ca 24 timer derfra (0400 norsk tid) for å få unnagjort noe fornuftig arbeid samt komme inn i riktig rytme. Bør jeg døgne i kveld? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hvis noen inviterte dere på skyting med "grovt kaliber", hva ville dere trodd det var? (Og jeg er sikker på at det ikke innebærer noe seksuelt, so no need to go there) Er vel akkurat det det er: skyting med over .32 og oppover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg