Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jaja, er min egen sjef, håper bare spillet jeg jobber på er bra nok til at jeg tjener noen kroner eller at det gir meg en jobb. Lov å håpe

Ikke verst. Lykke til, da! :D

 

 

Jobber du som webdesigner elns? :)

 

 

Nei, ikke egentlig. Jobber i lokalavisa, men påtar meg alle slags jobber der, egentlig. Alt fra å spørre folk meningsløse spørsmål til enqueter, til å skrive om vær og musikk (og samtidig blåse ut litt innestengt frustrasjon), til å lage nettsider og hjelpe folk med å laste opp film til YouTube og ta print screens. Var for øvrig sånn jeg fikk jobben, kan man si. Jeg kom inn der på jobbintervju og overhørte redaktøren og disponenten snakke om hvordan de skulle få lastet en film opp til nettet. Avbrøt dem høflig og fortalte dem om YouTube, og en uke etterpå begynte min aviskarriere, uten nevneverdig utdanning. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Vi satte ut feller og gift som fjerna mange, men det var etter at vi tømte fraukjelleren og gjorde reparasjoner i grunnmuren at de forsvant helt.

 

Men det var syke greier.

Trude nesten måtte bruke hagle å skyte hue av rottene. :green:
Du vi skjøt faktisk noen også! :) vi lå i liggebåsene til kyrne og skjøt. Eller jeg skjøt jo ikke. Jeg var sånn 8... Rottene flokket ved kalveområdet fordi de rotet slik med kraftfòret. Der var det lett å skyte de uten at kalvene kunne bli truffet.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Sture Bergwall : Thomas Quick er død og begravet !

 

Dr Kimberly Shaw : Husfruen Betsy og bikerchick'n Rita er død og begravet !

 

Ja , sånn e det bare vettu......psykiatri er bare en masse pjatt og synsing :D

 

Varer vel ikke lenge før ABB begynner med multiple personligheter , de går jo fem på mht all mannskiten de blir fortalt :D

 

Kanskje Bjarte Fagerlid har alter ego oxo lol :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...