Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Eurasier må være den hundesorten jeg kan mest om, uten selv å ha noen som helst interesse for den. Frisøren min driver en kennel eller noe i den duren, og snakker som en foss om rasen hver gang jeg er der. Uansett om jeg vil eller ikke, har jeg plukka opp masse info om jeg noen sinne skulle finne på å bedrive "smalltalk".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Eurasier en selvstendig hund? Det var en slik en som stakk av på Gossen for over en mnd siden og den har ikke kommet hjem enda. De har gått manngard og søkt, satt ut feller og viltkamera. De sier de har observasjoner og at hunden lever.

 

Synes det er litt rart at den heller vil være ute enn hjemme i varmen hos familien. Rart den ikke kommer når den er sulten? Alle hunder kan jo stikke en tur men til slutt så vil de jo hjem?

Nå har den jo vært løs så lenge.

Er det en type hund som er kjent for å stikke?

Lenke til kommentar

Det veit jeg faktisk ikke. Vår er ofte løs når vi er i skogen, og det er ikke noe problem. Passer på å ha en liten godbit eller fem i lomma, så den kommer når man roper. Men den har ingen problem med å løpe 100 meter vekk, bli borte noen minutter, og så løpe tilbake igjen.

 

De er veldig flokk-orienterte, og ser på familien som sin flokk. Litt rastløs når en av oss ikke er hjemme f.eks.

Lenke til kommentar

Veskehunder derimot, har samme status somTror mobilen min går tom for batteri snart, men vi er helt i rute :) rotter for mitt vedkommende :]

 

God morgen, tøser og tøsinner.

Var ikke no fan av småhunder jeg heller, før jeg ble fast hundepasser for en skjønn Lhasa Apso. For en herlig hund! Noen veske skal han selvfølgelig ikke oppi da. Passer ham nå for tida og, storkoser meg :D

 

Har selv lyst på Berner Sennen når livssituasjonen er riktig, men de har så kort levetid :(

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

 

Veskehunder derimot, har samme status somTror mobilen min går tom for batteri snart, men vi er helt i rute :) rotter for mitt vedkommende :]

 

God morgen, tøser og tøsinner.

Var ikke no fan av småhunder jeg heller, før jeg ble fast hundepasser for en skjønn Lhasa Apso. For en herlig hund! Noen veske skal han selvfølgelig ikke oppi da. Passer ham nå for tida og, storkoser meg :D

 

Har selv lyst på Berner Sennen når livssituasjonen er riktig, men de har så kort levetid :(

Ehm, jeg skrev hva, sa du? :----D

Lenke til kommentar

De er jo så små. Ikke noe gøy da.

Collier er ikke så små at det gjør noe, nei. Men jeg kunne tenkt meg en hund som får plass på fanget mitt. En venninne av meg har en sheltie, og det var virkelig kjærlighet ved første blikk, altså. Lyst på en sånn, jeg. :D Syns de er helt nydelige og akkurat passe størrelse.

 

Var det Leonberger du hadde, Slimda? De er fine, men det er litt i største laget for meg. Må ha en som får plass i leiligheten, ser du. :)

 

Eurasiere er fine hunder. Må lese litt om dem også. Har lyst på hund til sommeren. :wee: Spart opp penger og greier. :thumbs:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg synes det er mange hunderaser som er vakre. Belgisk fårehund, svensk/finsk lapphund, border collie, schäfer, rottweiler, dvergpuddel og mange flere. Disse er blandt favorittene når det gjelder utseende, men dessverre er det ingen av dem som passer til meg. :(

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

[...]Heath Ledger.[...]ikke en overbevisende Joker.[...]mer eller mindre middelmådig.

:dontgetit: :dontgetit: :dontgetit:

 

Han gjorde jo den beste karakteren, hva er det du babler om, mann?!

 

 

Cesar rulte !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

<23:25:03> You are banned permanently. Reason: "Banned Speaking your mind. Dispute on forums."

 

Og jeg trodde America var "Land of the "free""

Kjæresten ble bannet fra EA sine forum fordi han klagde på bugs i BF4 i en saklig post (som fikk mange svar med samme klage) og hele tråden ble slettet. Grunnen var "we want to encourage positive feedback" eller noe sånt. "Land of the free" tror ikke jeg er gyldig lenger. Gikk vel ut en gang på 60-tallet elns.

 

 

George Hanson : "This used to be such a great country !"

 

Skremmern : .......og kæm trur dåkk spælt *dein* roll'n , kæm kain det va.........han Nikkelsen jo :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...