Slimda Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Eksen min stakk med Xboxen!! haha:)Haha. Skaff deg en PC som kan spille det da, eller overtal noen som har spillet til å la deg spille. Det bare må oppleves. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 [...]Heath Ledger.[...]ikke en overbevisende Joker.[...]mer eller mindre middelmådig. :dontgetit: Han gjorde jo den beste karakteren, hva er det du babler om, mann?! #justdatasmurfthings Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Det verste er vel at jeg burde like en av dem også, siden jeg er stor fan av Heath Ledger. Jeg likte han FØR han døde Jeg liker ham fortsatt. Slutter da ikke å like noen bare fordi de ikke er med oss lenger. [...]Heath Ledger.[...]ikke en overbevisende Joker.[...]mer eller mindre middelmådig. :dontgetit: Han gjorde jo den beste karakteren, hva er det du babler om, mann?! Jeg hadde bare forventa så mye mer av hva han kunne få ut av den karakteren. e: Eksen min stakk med Xboxen!! haha:) Jeg har Xbox og Batman-spill. Just sayin'. Endret 3. april 2014 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 når stenger bensinstasjoner? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Kommer an på om de er døgnåpne eller ei. Ellers er det vel rundt elleve. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Sikta mer til at ALLE jentene falt for han etter at han døde og plapra om at jokeren drepte han osv. Eksen min stakk med Xboxen!! haha:)Haha. Skaff deg en PC som kan spille det da, eller overtal noen som har spillet til å la deg spille. Det bare må oppleves.Men jeg sparer til bikkje! Jeg skal skaffe meg en sunn hobby nå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Sikta mer til at ALLE jentene falt for han etter at han døde og plapra om at jokeren drepte han osv. Eksen min stakk med Xboxen!! haha:)Haha. Skaff deg en PC som kan spille det da, eller overtal noen som har spillet til å la deg spille. Det bare må oppleves.Men jeg sparer til bikkje! Jeg skal skaffe meg en sunn hobby nå! Ah, sånn sett. Jeg har likt ham siden jeg så "10 Things I Hate About You" i 1999. Så kjekk, så dreamy … Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Skal vi gifte oss, ciklide? Lover mye mindre drama enn det som var/er i kjærlighetstråden. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Sikta mer til at ALLE jentene falt for han etter at han døde og plapra om at jokeren drepte han osv. Eksen min stakk med Xboxen!! haha:)Haha. Skaff deg en PC som kan spille det da, eller overtal noen som har spillet til å la deg spille. Det bare må oppleves.Men jeg sparer til bikkje! Jeg skal skaffe meg en sunn hobby nå! Ah, sånn sett. Jeg har likt ham siden jeg så "10 Things I Hate About You" i 1999. Så kjekk, så dreamy Hahah nettopp. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Skal vi gifte oss, ciklide? Lover mye mindre drama enn det som var/er i kjærlighetstråden. Hoooli denne så jeg ikke komme. må nesten tenke litt på den! Drama hater jeg, så det høres i og for seg lovende ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg er full av overaskelser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Nå la jeg akkurat ut det som så ut til å bli min lengste Facebook-status noensinne. Så jeg la til en hel haug med viktig livsinformasjon så den kunne bli litt lenger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg er full av overaskelser. Du er full av cum. Mitt cum. (For dere andre: Det er slik jeg markerer hva som er mitt.) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg er full av overaskelser. Skulle jeg våkne en morgen og skifte fil skal du være den første som får vite om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg er full av overaskelser. Skulle jeg våkne en morgen og skifte fil skal du være den første som får vite om det. Sitert forsannhet. Og for at jeg kan slenge den i trynet på deg om jeg plutselig finner deg med en annen kjerring om noen år. L4r5: Føler du deg truet av at jeg prøver å gifte meg med andre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 L4r5: Føler du deg truet av at jeg prøver å gifte meg med andre? Gift deg med hvem du vil. Bare det er i min seng du sover hver natt og jeg får minst like action som han/hun andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Hahah nettopp. Jeg er litt homosensuell, serru. Endret 3. april 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Fjern sitat-pyramiden, Datasmurf. Det holder med ett, eller max 2, nivå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Will do. Får du hvem enn som styrer med faenskapet til å fjerne de helsikes pyramidene? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Er vi ikke alle litt homoseksuelle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg