Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor ble det en søvnløs natt?

Nå skal jeg ta på meg armybootsa og camelbacken og marsjtrene i noen timer ute i det fine(?) været.

Creds. Millitæret hadde jeg ALDRI gidda ass.

 

Greit å ha på CV'n at man har vært der.

 

Takk :) Hver sin interesse og sånn.

Lenke til kommentar

HÆ liker du ikke Batmanfilmene til Nolan??!

Nei, jeg gjør ikke det. Men du er velkommen til å invitere meg hjem til deg for å overbevise meg. Jeg kan diske opp med middag, dessert og oppvask. ;)

 

 

Fortsatt skeptisk. Men jeg er sånn, jeg liker verken dette årtusenets Batman eller dette årtusenets Superman. Jeg liker filmene fra 80- og 90-tallet. :p

 

Og så er jeg veldig glad i Italian Spider Man.

Regner med du er fan av batman og robin serien fra 70-tallet ?

 

Ikke så stor fan, for å være ærlig. :p

Lenke til kommentar

Aiaiai:( jeg elsker alt med dem. Spesielt den siste.

Helvete, sletta innlegget før jeg klarte å poste det.

 

Men alright, prøve igjen:

 

Jeg spilte Batman-spillene før jeg så filmene. Arkham Asylum og Arkham City. Dette er to fenomenale spill med ca 40 timers spilletid på hver av de. (så ca 80 timer tilsammen)

 

Spillene inneholder en haug med forskjellige badguys, tonnevis med historier, fortellinger og forklaringer på samtlige av de karakterene. Samt fortellinger om Batman. Du får vite massevis om Penguin, Bane, Mr. Freeze, Scarecrow og mange, mange flere.

 

Man får lært mer om historien til karakterene, man føler man deltar mye mer, og at man får en langt dypere tilknytning til Batmans univers. Du føler ikke lenger at du er i "USA", men at du er i "GOTHAM". Du ER i Batmans univers.

 

Og filmene? Pføy. Amerikanske flagg hele tiden, amerikansk nasjonalsang, amerikanske soldater, og amerikanske storbyer. Gotham finnes ikke, og er byttet ut med en stereotypisk amerikansk storby. Uten sjel. Uten innhold.

 

Badguysa ser ut som ordinære actionfilmhelter på vei til nærmeste Cosplay-event

 

Og så selvfølgelig en helt ordinær hollywood-historie. BO-RING.

 

Men, for all del. Om man ignorerer at det er en Batman-film, og ser på det som en action-film... Da er den helt okei.

 

**

 

Oh right. I batman-spillene er man faktisk dektektiv også!

 

Hvor kom kula ifra?

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...