Sexylubb1 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ankommer CPH. Får bytta fly slik at jeg sparer 4t venting. 15 min senere: Flyet kansellert. FML Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hvorfor ble det en søvnløs natt? Nå skal jeg ta på meg armybootsa og camelbacken og marsjtrene i noen timer ute i det fine(?) været. Creds. Millitæret hadde jeg ALDRI gidda ass. Greit å ha på CV'n at man har vært der. Takk Hver sin interesse og sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 HÆ liker du ikke Batmanfilmene til Nolan??! Nei, jeg gjør ikke det. Men du er velkommen til å invitere meg hjem til deg for å overbevise meg. Jeg kan diske opp med middag, dessert og oppvask. Fortsatt skeptisk. Men jeg er sånn, jeg liker verken dette årtusenets Batman eller dette årtusenets Superman. Jeg liker filmene fra 80- og 90-tallet. Og så er jeg veldig glad i Italian Spider Man. Regner med du er fan av batman og robin serien fra 70-tallet ? Ikke så stor fan, for å være ærlig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Batman Begins er rå, de to andre er katastrofalt kjipe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Det verste er vel at jeg burde like en av dem også, siden jeg er stor fan av Heath Ledger. Jeg synes bare ikke han gjorde en overbevisende Joker. Han hadde potensiale til å gjøre så mye mer, og så ble resultatet mer eller mindre middelmådig. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 HÆ liker du ikke Batmanfilmene til Nolan??! Buttman filmene er langt bedre Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ankommer CPH. Får bytta fly slik at jeg sparer 4t venting. 15 min senere: Flyet kansellert. FML Kjøp sjokolade til meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 HÆ liker du ikke Batmanfilmene til Nolan??!Jeg heller likte ikke de. Alt for dårlig versjon av batman. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Aiaiai:( jeg elsker alt med dem. Spesielt den siste. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Måtte mellomlande i Stavanger etter kanselleringen og nå er flyet til Bergen forsinket. Overhørte og nettopp en samtale mellom et par nordnorske jenter hvor den ene trodde flyet skulle til Trondheim før Bergen. Avgangen er ei "melkerute", men... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ankommer CPH. Får bytta fly slik at jeg sparer 4t venting. 15 min senere: Flyet kansellert. FML Kjøp sjokolade til meg Er du snill jente? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Det verste er vel at jeg burde like en av dem også, siden jeg er stor fan av Heath Ledger. Jeg likte han FØR han døde Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Aiaiai:( jeg elsker alt med dem. Spesielt den siste.Helvete, sletta innlegget før jeg klarte å poste det. Men alright, prøve igjen: Jeg spilte Batman-spillene før jeg så filmene. Arkham Asylum og Arkham City. Dette er to fenomenale spill med ca 40 timers spilletid på hver av de. (så ca 80 timer tilsammen) Spillene inneholder en haug med forskjellige badguys, tonnevis med historier, fortellinger og forklaringer på samtlige av de karakterene. Samt fortellinger om Batman. Du får vite massevis om Penguin, Bane, Mr. Freeze, Scarecrow og mange, mange flere. Man får lært mer om historien til karakterene, man føler man deltar mye mer, og at man får en langt dypere tilknytning til Batmans univers. Du føler ikke lenger at du er i "USA", men at du er i "GOTHAM". Du ER i Batmans univers. Og filmene? Pføy. Amerikanske flagg hele tiden, amerikansk nasjonalsang, amerikanske soldater, og amerikanske storbyer. Gotham finnes ikke, og er byttet ut med en stereotypisk amerikansk storby. Uten sjel. Uten innhold. Badguysa ser ut som ordinære actionfilmhelter på vei til nærmeste Cosplay-event Og så selvfølgelig en helt ordinær hollywood-historie. BO-RING. Men, for all del. Om man ignorerer at det er en Batman-film, og ser på det som en action-film... Da er den helt okei. ** Oh right. I batman-spillene er man faktisk dektektiv også! Hvor kom kula ifra? Endret 3. april 2014 av Slimda Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Åå jeg har aldri fått spilt spillene! men hørt så mye bra om dem:) Skjønner deg litt bedre nå da:) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Åå jeg har aldri fått spilt spillene! men hørt så mye bra om dem:)Du har lyst, men ikke fått spilt? Hva i alle dager stopper deg? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Kanskje hun ikke har hatt tid? Jeg har et lass av filmer jeg vil se, et lass av spill jeg vil spille og et lass av serier jeg vil se. Hva stopper meg? Tiden. Endret 3. april 2014 av Sexy Mann29 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Tid er noe man tar kontroll over, og ikke lar seg bli kontrollert av. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Åå jeg har aldri fått spilt spillene! men hørt så mye bra om dem:)Du har lyst, men ikke fått spilt? Hva i alle dager stopper deg? Eksen min stakk med Xboxen!! haha:) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 [...]Heath Ledger.[...]ikke en overbevisende Joker.[...]mer eller mindre middelmådig. :dontgetit: Han gjorde jo den beste karakteren, hva er det du babler om, mann?! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Tid er noe man tar kontroll over, og ikke lar seg bli kontrollert av. #justslimdathings 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg