Slimda Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 KVALM Det fortjener du, når du driver og røyker som et undermenneske. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Er folk som drikker alkohol også undermennesker, Slimda? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Før fant jeg oversikt over hvor mange poster jeg har hatt hver måned. Finner ikke dette nå - er funksjonen borte? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 KVALM Det fortjener du, når du driver og røyker som et undermenneske. Haha, skal holde meg unna. Var litt rebell i dag. Men, må jo skeie ut litt iblant ! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Det fortjener du, når du driver og røyker som et undermenneske. #justslimdathings 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Skal jeg ta helt av på grunn av denne boken og bli like selvopptatt som journalistene i Dagbla' og VG? Kanskje begynne å titulere meg selv som "Legenden Vær-Sjur, selvsagt" hver gang jeg presenterer meg selv for andre, eller i det hele tatt nevner noe som har med meg selv å gjøre. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Du er jo en legende Sjur. Jo takk folkens.Jeg skal ikke tulle før til helja! Best for deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Det kan diskuteres. Selv er jeg mer komfortabel med å være en som forsvinner i mengden. Bare ta på meg hodetelefonene, vippe hetta over huet og forsvinnet blant folket. Kanskje da folk med permer og lignende slutter å stoppe meg hver gang jeg går rundt i Trondhjem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Til å ønske å kunne forsvinne inn i mengden gjør du veldig mye av deg. Endret 2. april 2014 av L4r5 7 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 ciklide gratulere med dagen Ønsker det blir Trope varme i år plz Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Var det i Moss du kunne bli arrestert for å gå med hette på natta ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Til å ønske å kunne forsvinne inn i mengden gjør du veldig mye av deg. Føler ikke at jeg gjør noe for å skille meg ut IRL. På nettet, kan det hende jeg gjør litt av hvert, men når jeg går rundt i gatene i byer og tettsteder, eller på tur i skogen og på fjellet, ser jeg helst at jeg ikke møter noen som kjenner meg igjen. Irriterer meg over den kulturen at når man møter noen når man er ute og går på tur, så hilser man, uavhengig av om man kjenner vedkommende eller ei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Er folk som drikker alkohol også undermennesker, Slimda?Det kommer ann på formålet ved alkoholinntaket. Er kriteriet på en "god kveld" blackout og fylleangst, passer det nok tittelen over. Men å nyte øl og vin og lignende i godt selskap uten å "gå for langt"? Kjør på, det er kjempekoselig. De beste stundene på byen har jeg med folk som er brisne. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Er folk som drikker alkohol også undermennesker, Slimda?Det kommer ann på formålet ved alkoholinntaket. Er kriteriet på en "god kveld" blackout og fylleangst, passer det nok tittelen over. Men å nyte øl og vin og lignende i godt selskap uten å "gå for langt"? Kjør på, det er kjempekoselig. De beste stundene på byen har jeg med folk som er brisne. Har du testet alkohol selv noen gang Slimda, ja jeg vet du ikke drikker alkohol. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 ciklide gratulere med dagen Takk. Selv er jeg mer komfortabel med å være en som forsvinner i mengden. Bare ta på meg hodetelefonene, vippe hetta over huet og forsvinnet blant folket. Litt som en superhelt. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Det kan diskuteres. Selv er jeg mer komfortabel med å være en som forsvinner i mengden. Bare ta på meg hodetelefonene, vippe hetta over huet og forsvinnet blant folket. Kanskje da folk med permer og lignende slutter å stoppe meg hver gang jeg går rundt i Trondhjem. Hvis du klarer å gå u-plaget gjennom Nordre gate så må du holde kurs! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Har du testet alkohol selv noen gang Slimda, ja jeg vet du ikke drikker alkohol. Har smakt på alkohol siden jeg var 15. Har aldri Vært brisen. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Sendte melding til sjefen og sa jeg var sjukt lei jobben og at jeg ikke kommer i dag.Bedre å si sannheten enn å gjøre som alle andre som er "sjuke" hele tiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Det kan diskuteres. Selv er jeg mer komfortabel med å være en som forsvinner i mengden. Bare ta på meg hodetelefonene, vippe hetta over huet og forsvinnet blant folket. Kanskje da folk med permer og lignende slutter å stoppe meg hver gang jeg går rundt i Trondhjem. Hvis du klarer å gå u-plaget gjennom Nordre gate så må du holde kurs! Ha-ha, det er et mesterstykke, ja. Samme med Thomas Angells gate. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Selv er jeg mer komfortabel med å være en som forsvinner i mengden. Bare ta på meg hodetelefonene, vippe hetta over huet og forsvinnet blant folket. Litt som en superhelt. I så fall, vil du være min Mary Jane? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg