Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til å ønske å kunne forsvinne inn i mengden gjør du veldig mye av deg.

Føler ikke at jeg gjør noe for å skille meg ut IRL. På nettet, kan det hende jeg gjør litt av hvert, men når jeg går rundt i gatene i byer og tettsteder, eller på tur i skogen og på fjellet, ser jeg helst at jeg ikke møter noen som kjenner meg igjen. Irriterer meg over den kulturen at når man møter noen når man er ute og går på tur, så hilser man, uavhengig av om man kjenner vedkommende eller ei.

Lenke til kommentar

Er folk som drikker alkohol også undermennesker, Slimda?

Det kommer ann på formålet ved alkoholinntaket.

Er kriteriet på en "god kveld" blackout og fylleangst, passer det nok tittelen over. :p

Men å nyte øl og vin og lignende i godt selskap uten å "gå for langt"? Kjør på, det er kjempekoselig. De beste stundene på byen har jeg med folk som er brisne.

Lenke til kommentar

Er folk som drikker alkohol også undermennesker, Slimda?

Det kommer ann på formålet ved alkoholinntaket.

Er kriteriet på en "god kveld" blackout og fylleangst, passer det nok tittelen over. :p

Men å nyte øl og vin og lignende i godt selskap uten å "gå for langt"? Kjør på, det er kjempekoselig. De beste stundene på byen har jeg med folk som er brisne.

Har du testet alkohol selv noen gang Slimda, :cool: ja jeg vet du ikke drikker alkohol. :thumbs:

Lenke til kommentar

Det kan diskuteres. Selv er jeg mer komfortabel med å være en som forsvinner i mengden. Bare ta på meg hodetelefonene, vippe hetta over huet og forsvinnet blant folket. Kanskje da folk med permer og lignende slutter å stoppe meg hver gang jeg går rundt i Trondhjem.

Hvis du klarer å gå u-plaget gjennom Nordre gate så må du holde kurs!

Lenke til kommentar

Det kan diskuteres. Selv er jeg mer komfortabel med å være en som forsvinner i mengden. Bare ta på meg hodetelefonene, vippe hetta over huet og forsvinnet blant folket. Kanskje da folk med permer og lignende slutter å stoppe meg hver gang jeg går rundt i Trondhjem.

Hvis du klarer å gå u-plaget gjennom Nordre gate så må du holde kurs!

Ha-ha, det er et mesterstykke, ja. Samme med Thomas Angells gate.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...