MR SPEED Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Glemte å slå av ps3 i natt, med bioshock infiniti da. Jeg må huske det i natt da. husk å gjøre det da er bioshock infiniti like fett som enern? Jeg liker bioshock 1 og bioshock 2 best da, men bioshock infiniti er råååå bra spill da. Men er ikke Big daddy eller little sister eller splicers der da, men jeg synes ikke det er like bra da som det første bioshock spillet da, men mer info her , men i bioshock infiniti kan du spille i rapture da.ved å down load burial at sea da, Men du må nesten teste det ved å kjøpe spillet da. Burial at Sea Episode one Burial at Sea Episode Two Endret 31. mars 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Hva diskuterer dere? "HARSJJ" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Glemte å slå av ps3 i natt, med bioshock infiniti da. Jeg må huske det i natt da. husk å gjøre det da er bioshock infiniti like fett som enern? Jeg liker bioshock 1 og bioshock 2 best da, men bioshock infiniti er råååå bra spill da. Men er ikke Big daddy eller little sister eller splicers der da, men jeg synes ikke det er like bra da som det første bioshock spillet da, men mer info her , men i bioshock infiniti kan du spille i rapture da.ved å down load burial at sea da, Men du må nesten teste det ved å kjøpe spillet da. Burial at Sea Episode one Burial at Sea Episode Two "Men det må du nesten teste ved å kjøpe spillet." 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Fattige undermennesker. Nja, det sier ingenting om hvor mye man tjener ellers. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Glemte å slå av ps3 i natt, med bioshock infiniti da. Jeg må huske det i natt da. husk å gjøre det da er bioshock infiniti like fett som enern? Jeg liker bioshock 1 og bioshock 2 best da, men bioshock infiniti er råååå bra spill da. Men er ikke Big daddy eller little sister eller splicers der da, men jeg synes ikke det er like bra da som det første bioshock spillet da, men mer info her , men i bioshock infiniti kan du spille i rapture da.ved å down load burial at sea da, Men du må nesten teste det ved å kjøpe spillet da. Burial at Sea Episode one Burial at Sea Episode Two nice, fett. Har kanskje litt dårlig pc men jeg skal definetly sjekke det ut. Skal se om det finnes noen demo. Er det veldig viktig å få med seg historien fra de tidligere spillene? kunne tenkt å game gjennom eneren men ikke toeren. Endret 31. mars 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Glemte å slå av ps3 i natt, med bioshock infiniti da. Jeg må huske det i natt da. husk å gjøre det da er bioshock infiniti like fett som enern? Jeg liker bioshock 1 og bioshock 2 best da, men bioshock infiniti er råååå bra spill da. Men er ikke Big daddy eller little sister eller splicers der da, men jeg synes ikke det er like bra da som det første bioshock spillet da, men mer info her , men i bioshock infiniti kan du spille i rapture da.ved å down load burial at sea da, Men du må nesten teste det ved å kjøpe spillet da. Burial at Sea Episode one Burial at Sea Episode Two "Men det må du nesten teste ved å kjøpe spillet." haha Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Glemte å slå av ps3 i natt, med bioshock infiniti da. Jeg må huske det i natt da. husk å gjøre det da er bioshock infiniti like fett som enern? Jeg liker bioshock 1 og bioshock 2 best da, men bioshock infiniti er råååå bra spill da. Men er ikke Big daddy eller little sister eller splicers der da, men jeg synes ikke det er like bra da som det første bioshock spillet da, men mer info her , men i bioshock infiniti kan du spille i rapture da.ved å down load burial at sea da, Men du må nesten teste det ved å kjøpe spillet da. Burial at Sea Episode one Burial at Sea Episode Two nice, fett. Har kanskje litt dårlig pc men jeg skal definetly sjekke det ut. Skal se om det finnes noen demo. Er det veldig viktig å få med seg historien fra de tidligere spillene? kunne tenkt å game gjennom eneren men ikke toeren. Du må neste spille bioshock 1 og bioshock 2 å bioshock infiniti da, for historien er viktig, oxo burial at sea episode one å two. Fattige undermennesker. Så du er rik da, gi oss alle noen millioner da. Endret 31. mars 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 Får ikke sove -.- Med tanke på at jeg har vært trøtt i hele dag og gledet meg vilt til senga så er det frustrerende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 Allergi når man skal sove er piss, er tett og hoven fra topp til tå, er bare å stå opp...søvn er utelukket resten av denne natten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 Jeg fylte BSU-kontoen i 2013, med de 20 000 jeg max hadde lov til å sette inn på den kontoen.På slutten av året ble BSU-kontoen cashet inn da jeg kjøpte meg leilighet.Har jeg rett på de 4000 som det er normalt å få tilbakebetalt på skatten, eller må de 20 000 stå på konto over nyttår? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Er første gang jeg drømmer om jeg er med i et spill, faen drømte om jeg var i bioshock infiniti da. Endret 1. april 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 Allergi når man skal sove er piss, er tett og hoven fra topp til tå, er bare å stå opp...søvn er utelukket resten av denne natten. Jeg har ingen allergier gudsjelov og takk. Bortsett fra brennesle. Jeg hovner opp som en amerikaner. Ja og mot typiske kvinnfolk. Veldig allergisk der. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 hvorfor er du supertøs og ikke en bruker? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 Hvilket av dem? Selv savner jeg det første GTA-spillet, i mine øyne, det beste. GTA V er det eneste jeg har spilt i GTA-serien, så jeg har ikke noe å sammenligne med. Jeg synes i hvert fall at GTA V er fanden så bra. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 hvorfor er du supertøs og ikke en bruker? Fordi jeg er supertøs. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 Lenge siden jeg har spilt GTA nå. Kjenner at jeg får abstinenser. Hvilket av dem? Selv savner jeg det første GTA-spillet, i mine øyne, det beste. Here you go: http://www.rockstargames.com/classics/ 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 Hvilket av dem? Selv savner jeg det første GTA-spillet, i mine øyne, det beste. GTA V er det eneste jeg har spilt i GTA-serien, så jeg har ikke noe å sammenligne med. Jeg synes i hvert fall at GTA V er fanden så bra. Urkh, San Andreas var awesome. En smule kjipt at jeg ikke vet hvor PS2-en min er. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 Du får det på steam til under hundre lappen, viss jeg husker rett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 GTA og GTA 2 er de eneste GTA-spillene man trenger. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 Hvilket av dem? Selv savner jeg det første GTA-spillet, i mine øyne, det beste. GTA V er det eneste jeg har spilt i GTA-serien, så jeg har ikke noe å sammenligne med. Jeg synes i hvert fall at GTA V er fanden så bra. Da har du virkelig mye å glede deg til. Flotte spill i den serien. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg