Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Vi mennesker har ruset oss siden før vi var mennesker. Selv dyr ruser seg. Delfiner spiser giftige fisk for å bli høye. Elefanter spiser gjæret frukt. Reinsdyr spiser sopp. Ja, selv kuer spiser sopp. De som sier de ikke liker rusmidler, greit nok. De får la være å ruse seg. Men de som sier det at vi ikke trenger rusmidler må nok tenke seg om en gang til. Hvis ikke mennesker og dyr hadde hatt dette behovet i seg så hadde de ikke gjort det i så stor utstrekning.

Enig med deg. Personlig liker jeg en joint på kvelden. Noe jeg mer eller mindre har gjort de siste 30 årene. Aldri tatt noen skade av det, eller gått utover familie, studier eller jobb. Men alt med måte selvsagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Vi mennesker har ruset oss siden før vi var mennesker. Selv dyr ruser seg. Delfiner spiser giftige fisk for å bli høye. Elefanter spiser gjæret frukt. Reinsdyr spiser sopp. Ja, selv kuer spiser sopp. De som sier de ikke liker rusmidler, greit nok. De får la være å ruse seg. Men de som sier det at vi ikke trenger rusmidler må nok tenke seg om en gang til. Hvis ikke mennesker og dyr hadde hatt dette behovet i seg så hadde de ikke gjort det i så stor utstrekning.

Enig med deg. Personlig liker jeg en joint på kvelden. Noe jeg mer eller mindre har gjort de siste 30 årene. Aldri tatt noen skade av det, eller gått utover familie, studier eller jobb. Men alt med måte selvsagt.

 

Altså, som du selv sa, alt med måte.

 

Sitter man og røyker konstant hver dag, eller drikker, eller hva som helst så er det et problem.

Trenger dere virkelig å høvle over folk bare fordi de tar avstand fra narkotika?

Jeg skulle akkurat til å skrive "Med eller uten kondom?"

 

Men så husket jeg at du er dama til Larsigutten vår, så jeg lar være å skrive det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tenkte at noen kom til å henge seg opp i den ja. :p Han er forresten min, ikke deres. Dere kan få ta på han, men det koster.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...