Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 All narkotika er noe jevla dritt dessverre Og ellers går det greit? Yepp, men jeg liker bare ikke narko. Så du holder deg unna alt som gir en rus på kroppen? Du har smakt de over 250 stoffene som regnes som narkotika da. Eller sitter du bare og rører i noe du ikke har kunnskap om? Ja, men samfunnet og lovverket har jo fortalt han sannheten! 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Så du holder deg unna alt som gir en rus på kroppen? Du har smakt de over 250 stoffene som regnes som narkotika da. Eller sitter du bare og rører i noe du ikke har kunnskap om? Ja, men samfunnet og lovverket har jo fortalt han sannheten! Ja sikkert vært på kurs med politiet og en eller annen «rusfri» fyr som snakker om hvilket helvete han har vært igjennom. Slikt blir det kunnskap av her på berget. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 All narkotika er noe jevla dritt dessverre Og ellers går det greit? Yepp, men jeg liker bare ikke narko. Du har smakt de over 250 stoffene som regnes som narkotika da. Eller sitter du bare og rører i noe du ikke har kunnskap om? Nei jeg rører ikke da, jeg må få lov til å mislike narko som. Kokain, Amfetamin, Metamfetamin, Ecstacy, Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 All narkotika er noe jevla dritt dessverre Og ellers går det greit? Yepp, men jeg liker bare ikke narko. Du har smakt de over 250 stoffene som regnes som narkotika da. Eller sitter du bare og rører i noe du ikke har kunnskap om? Nei jeg rører ikke da, jeg må få lov til å mislike narko som. Kokain, Amfetamin, Metamfetamin, Ecstacy, Ja fysj og fy. Du har sikkert lært at alkohol er så mye bedre. Gått på kurs eller noe? Eller har du din kunnskap fra politiet og media? For de er jo troverdige kilder. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Ja sikkert vært på kurs med politiet og en eller annen «rusfri» fyr som snakker om hvilket helvete han har vært igjennom. Slikt blir det kunnskap av her på berget. Og politi som dukker opp på ungdomsskoler og søker igjennom alle med narkohund slik som de gjorde i fredrikstad, tror jeg det var. Og den klassiske varianten at politiet kommer i uniform, og snakker om at mange har dødd av bare cannabis, eller "HARSJJ" som de kalte det. Og det var mange som gikk rett til heroin etter bare 2 joints. Ja fysj og fy. Du har sikkert lært at alkohol er så mye bedre. Gått på kurs eller noe? Eller har du din kunnskap fra politiet og media? For de er jo troverdige kilder. Alkohol er jo faktisk noe av det værste som finnes av rusmidler. Men staten tjener penger på det, så det er helt i orden! edit: Søk opp på hvor mange som har dødd pgaa Kokain, Amfetamin, Metamfetamin, Ecstacy, også sammenligner du med alkohol. Og helst ikke fra en side på politiet.no lzm. Eller ung.no. Men fra ssb f.eks. Fra Norge. Endret 31. mars 2014 av Ted Bundy 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Det er dyrt å sitte og røyke hasj hele tida. Dyrk noen planter. Så blir det ikke så dyrt. Og riskikere "formyndlig av cannabis og intensjoner om å selge" på rullebladet? Nei takk, du. For vi vet jo at alle som dyrker er store dealere, som selger til unger på 12 år. Er ikke rullebladet ditt rimelig langt uansett ? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Ja sikkert vært på kurs med politiet og en eller annen «rusfri» fyr som snakker om hvilket helvete han har vært igjennom. Slikt blir det kunnskap av her på berget. Og politi som dukker opp på ungdomsskoler og søker igjennom alle med narkohund slik som de gjorde i fredrikstad, tror jeg det var. Og den klassiske varianten at politiet kommer i uniform, og snakker om at mange har dødd av bare cannabis, eller "HARSJJ" som de kalte det. Og det var mange som gikk rett til heroin etter bare 2 joints. Ja fysj og fy. Du har sikkert lært at alkohol er så mye bedre. Gått på kurs eller noe? Eller har du din kunnskap fra politiet og media? For de er jo troverdige kilder. Alkohol er jo faktisk noe av det værste som finnes av rusmidler. Men staten tjener penger på det, så det er helt i orden! Politiet gjør alt de kan for å forsvare sine overgrep mot mennesker her i landet. Derfor så viktig og opprettholde skremsler om det første trekket er nok, så rett på nåla. Ingen rusmidler kan måle seg med alkoholens ødeleggelser. Men det er den rikmanns gift som vant frem når FN narkotikakonvensjon på starten av 60 tallet skulle definere hva som skulle være forbudt. 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Fins det nokon plassar ein kan få norske nyheiter utenom alt det baiset fra VG og Dagbladet? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 All narkotika er noe jevla dritt dessverre Og ellers går det greit? Yepp, men jeg liker bare ikke narko. Du har smakt de over 250 stoffene som regnes som narkotika da. Eller sitter du bare og rører i noe du ikke har kunnskap om? Nei jeg rører ikke da, jeg må få lov til å mislike narko som. Kokain, Amfetamin, Metamfetamin, Ecstacy, Ja fysj og fy. Du har sikkert lært at alkohol er så mye bedre. Gått på kurs eller noe? Eller har du din kunnskap fra politiet og media? For de er jo troverdige kilder. Nei alkohol er noe dritt det oxo da. nei ikke fra politiet eller noe i den dur, ikke kurs. er nok bare jeg ikke liker det da. jeg hater ikke selve narkomanen som bruker narko, er bare narko i selv som jeg ikke liker. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Fins det nokon plassar ein kan få norske nyheiter utenom alt det baiset fra VG og Dagbladet? Leser Aftenposten, Adressa, Østlendingen og Hitra-Frøya selv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Fins det nokon plassar ein kan få norske nyheiter utenom alt det baiset fra VG og Dagbladet? Jeg bruker aftenposten.no og nrk.no. De to er fremdeles ganske greie. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Fins det nokon plassar ein kan få norske nyheiter utenom alt det baiset fra VG og Dagbladet? Leser Aftenposten, Adressa, Østlendingen og Hitra-Frøya selv. Adressa er ganske VG / Dagbla', da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Dyrk noen planter. Så blir det ikke så dyrt. Og riskikere "formyndlig av cannabis og intensjoner om å selge" på rullebladet? Nei takk, du. For vi vet jo at alle som dyrker er store dealere, som selger til unger på 12 år. Er ikke rullebladet ditt rimelig langt uansett ? Eh, intensjon om salg, eller mistanke om det er MYE værre enn væpnet ran f.eks. Ikke at jeg har gjort noen av delene, men plutselig er du overvåket. Husk, du er skyldig inntil det motsatte er bevist. Politiet gjør alt de kan for å forsvare sine overgrep mot mennesker her i landet. Derfor så viktig og opprettholde skremsler om det første trekket er nok, så rett på nåla. Ingen rusmidler kan måle seg med alkoholens ødeleggelser. Men det er den rikmanns gift som vant frem når FN narkotikakonvensjon på starten av 60 tallet skulle definere hva som skulle være forbudt. Jeg skulle ønske jeg overdrev når jeg fortalte om det politiet sa... Og dette var så seint som på 90 tallet. Og at "HARSJJ" var 40 ganger sterkere nå enn for 10 år siden. EDIT: Eller var det 30 ganger sterkere? Litt usikker nå. Sikkert derfor folk overdoserer på "HARSJJ" så lett og dør nå? Endret 31. mars 2014 av Ted Bundy 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 All narkotika er noe jevla dritt dessverre Og ellers går det greit? Yepp, men jeg liker bare ikke narko. Du har smakt de over 250 stoffene som regnes som narkotika da. Eller sitter du bare og rører i noe du ikke har kunnskap om? Nei jeg rører ikke da, jeg må få lov til å mislike narko som. Kokain, Amfetamin, Metamfetamin, Ecstacy, Ja fysj og fy. Du har sikkert lært at alkohol er så mye bedre. Gått på kurs eller noe? Eller har du din kunnskap fra politiet og media? For de er jo troverdige kilder. Nei alkohol er noe dritt det oxo da. nei ikke fra politiet eller noe i den dur, ikke kurs. er nok bare jeg ikke liker det da. jeg hater ikke selve narkomanen som bruker narko, er bare narko i selv som jeg ikke liker. Det beste er uansett å holde seg unna rus. Men rus kan også være positivt. Men man må være forsiktig. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Ja, du burde holde deg unna sex og masturbering også, husk at du får barn med en gang, og kondomer og p-piller og slike ting er bare LITT sikkert mot sykdommer og graviditet. Og hvis du masturberer så faller penisen din av og du vokser hår på henda! Endret 31. mars 2014 av Ted Bundy 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Fins det nokon plassar ein kan få norske nyheiter utenom alt det baiset fra VG og Dagbladet?Leser Aftenposten, Adressa, Østlendingen og Hitra-Frøya selv. Adressa er ganske VG / Dagbla', da. Noe må man jo lese fra Trøndelagen ogaå foruten Hitra-Frøya Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Vi mennesker har ruset oss siden før vi var mennesker. Selv dyr ruser seg. Delfiner spiser giftige fisk for å bli høye. Elefanter spiser gjæret frukt. Reinsdyr spiser sopp. Ja, selv kuer spiser sopp. De som sier de ikke liker rusmidler, greit nok. De får la være å ruse seg. Men de som sier det at vi ikke trenger rusmidler må nok tenke seg om en gang til. Hvis ikke mennesker og dyr hadde hatt dette behovet i seg så hadde de ikke gjort det i så stor utstrekning. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Ja, du burde holde deg unna sex og masturbering også, husk at du får barn med en gang, og kondomer og p-piller og slike ting er bare LITT sikkert mot sykdommer og graviditet. Og hvis du masturberer så faller penisen din av og du vokser hår på henda! Jeg har veldig mye hår i henda og er blind Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Elger spiser også råtten og gjæret frukt/epler... Og nærmest besvimer i hagen til folk.. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Seriøst. Trenger dere virkelig å høvle over folk bare fordi de tar avstand fra narkotika? Dere fremstår som like idiotiske som de som påstår at x antall folk dør av hasj hvert år osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg