Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahaa. Jeg har faktisk aldri drukket så mye at jeg har slokna eller ikke husket noe. Fyllesyk har jeg vært, men trikset er å drikke en powerade og spise en proteinbar før man legger seg.

 

Nå skal jeg ikke drikke, men røyke litt ganja.

 

Jeg blir alltid særdeles fyllesyk, så sjelden slike ting fungerer for min den dessverre.

Lenke til kommentar

 

Ahaa. Jeg har faktisk aldri drukket så mye at jeg har slokna eller ikke husket noe. Fyllesyk har jeg vært, men trikset er å drikke en powerade og spise en proteinbar før man legger seg.

 

Nå skal jeg ikke drikke, men røyke litt ganja.

 

Jeg blir alltid særdeles fyllesyk, så sjelden slike ting fungerer for min den dessverre.

 

Blander du sprit å øl sammen da.

Lenke til kommentar

Kult, mange jo. Hva skjer bak skjermene deres?

 

Det vil du ikke vite engang.

 

 

Ahaa. Jeg har faktisk aldri drukket så mye at jeg har slokna eller ikke husket noe. Fyllesyk har jeg vært, men trikset er å drikke en powerade og spise en proteinbar før man legger seg.

 

Nå skal jeg ikke drikke, men røyke litt ganja.

 

Jeg blir alltid særdeles fyllesyk, så sjelden slike ting fungerer for min den dessverre.

 

Blander du sprit å øl sammen da.

 

Noob, alle veit at du aldri skal blande vin og øl

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ikke drukket så mye. Drakk første gang i påsken i fjor. Har blitt litt mer i det siste, etter at jeg ble kjent med typen og han tar meg med ut på tur i skogen og alt det :p Neste gang jeg skal drikke blir på innflytningsfesten tenker jeg.

 

Huffda Muffins, men man blir vel vant til det også :p Drikker du ofte?

 

 

 

Kult, mange jo. Hva skjer bak skjermene deres?

Det vil du ikke vite engang.

fap..?

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ikke drukket så mye. Drakk første gang i påsken i fjor. Har blitt litt mer i det siste, etter at jeg ble kjent med typen og han tar meg med ut på tur i skogen og alt det :p Neste gang jeg skal drikke blir på innflytningsfesten tenker jeg.

 

Huffda Muffins, men man blir vel vant til det også :p Drikker du ofte?

 

 

 

Kult, mange jo. Hva skjer bak skjermene deres?

 

Det vil du ikke vite engang.

fap..?

 

Mye værre en det.

Lenke til kommentar

Da synes jeg dere skal gjøre som Gene simmons. Han drikker ikke alkohol eller rører den narko dritten :realmad::realmad: , men faen han har knulla nesten 5000 damer da ha ha. og tatt bilde alle sammen oxo. Og da kiss var i sverige og da sa gene simmons på svensk tv att han skulle ha gruppe sex med alle svenske jentene, da tok peter criss hånda foran trynet sitt å sa ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå og ble rød i trynet da :thumbs: ha ha

 

Gene Simmons fikk alle til å holde nøkkelen til hotellet på bildene.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...