Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det burde jo ikke være noen motsetning. Rask tilgang på råvarene.

Faktisk, om ikke jeg husker helt feil fra når min lillebror gikk gjennom dette så er det en ganske lang prosess.

Man må i kvernhusdalen (ett område på fedje), plukke bær og lignende, tilbake på skolen, lage syltetøy av det, og i de senere år må de vel også i hønsehus å plukke egg til boller, og lage smør og diverse. Smøret blir laget av råvarer fra butikk, da.

Lenke til kommentar
Det burde jo ikke være noen motsetning. Rask tilgang på råvarene.

Faktisk, om ikke jeg husker helt feil fra når min lillebror gikk gjennom dette så er det en ganske lang prosess.

Man må i kvernhusdalen (ett område på fedje), plukke bær og lignende, tilbake på skolen, lage syltetøy av det, og i de senere år må de vel også i hønsehus å plukke egg til boller, og lage smør og diverse. Smøret blir laget av råvarer fra butikk, da.

Hvorfor ikke dra den litt lenger. Send de ut på toskefiske og be dem lage tran.

Lenke til kommentar
Noen som kan fransk? En fyr som kommenterte Femme Fatale tatoveringa mi.. "juste a voir t photo on voit que tu es une femme fatale." What?

Ja, så var det dette med å tattovere på seg språk man ikke kan. :whistle:

Neida. Hadde det vært i fjor skulle jeg gjort et forsøk, men beklager, nå orker jeg ikke. >.< Tattoveringa er rå, da. Hehe.

For oss siviliserte byfolk så er det faktisk et problem ja.

Koke litt lever, og voila? Eh, men oki. Jeg er da byfolk. :ph34r:

Lenke til kommentar
Noen som kan fransk? En fyr som kommenterte Femme Fatale tatoveringa mi.. "juste a voir t photo on voit que tu es une femme fatale." What?

Jeg tror han mener at "man bare trenger å se på bildet for å se at du er en femme fatale". Eller noe sånt. Dette var basert på det jeg kan av latin, ikke fransk. :|

Lenke til kommentar
Må være flauere hvis en kineser ler av deg når du går forbi på gata med den nye "kule" kinategn-tattisen, kommer bort og sier det står "I AM A HORSE" på kinesisk.

Joda, det har du rett i. Og nå er jo kinategn litt mer oppbrukt enn fransk og, føler jeg. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...