Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datasmurf.. Tab X-tra? Virkelig..? Hvorfor i all verden?

Og jau, det hørtes jo veldig bra ut å begynne med alkohol i 12 - 13 års alderen. Og det er kjipt å høre at du var litt senere enn resten, men får håpe du klarte å ta dem fort igjen da. Og en alkoholtoleranse kan jo være så mangt. Og påvirkningene av et rusmiddel er jo naturligvis mye større på unge og uutviklede sinn, så det jo høyst sannsynlig satt sine spor om du virkelig begynte så tidlig. Kroppens organer er dog ikke så veldig godt rustet for å bygge noen alkoholtoleranse, men samtidig så fikser jo en ung kropp seg mye fortere enn en eldre.

 

Men psyken blir vel litt herdet uansett. Har hatt lengre perioder med alkohol daglig selv og, og det er interessant å observere litt om hvordan psyken blir. Jeg drakk meg ikke noe særlig full, men hadde alltid pils eller vin i nærheten for å holde det gående. Og hjernen utvikler seg i nye retninger plutselig, men på bekostning av noe annet som regel, ved et langvarig inntak.

Tab X-tra er den lettbrusen som smaker mest som Coca-Cola. Derfor.

Ang. alkohol har jeg ikke merket noen kroppslige problemer av at jeg begynte å drikke sprit før jeg ble konfirmert, det eneste er at jeg har funnet ut at uansett hvor mye jeg drikker, klarer jeg ikke å glemme. Et tidvis irriterende problem.

 

Var aldri spesielt kreativ når jeg var rusa, men jeg klarte i det minste å slappe av før muntlige eksamener og fremføringer, nok til å faktisk klare å gjennomføre dem, og det var tross alt det viktigste.

 

På den annen side var jeg svært kreativ og produktiv når jeg røyka grønt og brunt i sin tid. Savner den kreativiteten og energien som kom fra det.

Lenke til kommentar

Hva skal du gjøre i helgen da, Nudel? Endelig poste noen Nudes på forumet?

hmm mener jeg har gjort det før. Bare spør smurfen om han har noe i samlingen sin :-D

 

 

 

I dag har jeg spist pepperbiff (såklart var det ikke jeg som laget det) og sett på REC. Jeg lover dere, den er helt JÆVLIG.

Lenke til kommentar

 

Har lyst til å lære meg et nytt språk.

Tysk, fransk, spansk, italiensk, kinesisk, japansk, portugisisk. Alle fetere alternativer.

O genki desu ka?

 

 

Denne like-funksjonen burde avskaffes. Jeg innså nettopp at den gjør meg til en like-hore. Makan.

Ha ha den var bra. :thumbup:

Har du laika bildet mitt???! :p

Jeg har. Jeg liker deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker Red Bull eller Tab X-tra for min daglige dose koffein, for å være ærlig.

 

Ja, hadde jeg fortsatt å studere, hadde nok ting kunnet gå til helvete, men jeg liker å innbille meg at jeg har bygd opp en alkoholtoleranse mtp. at jeg begynte å drikke sprit jevnlig da jeg var 14 - 15. Jeg var det man kaller sent ute, de fleste vennene mine begynte da de var 12 - 13.

 

Nei, jeg kan ikke komme på å ha lest noe av Bukowski. Jeg har selvfølgelig hørt om ham, men ikke lest noe.

 

Finnes virkelig Tab X-tra fremdeles? Kan ikke huske jeg har sett den på evigheter...

Lenke til kommentar

Tab X-tra er den lettbrusen som smaker mest som Coca-Cola. Derfor.

Ang. alkohol har jeg ikke merket noen kroppslige problemer av at jeg begynte å drikke sprit før jeg ble konfirmert, det eneste er at jeg har funnet ut at uansett hvor mye jeg drikker, klarer jeg ikke å glemme. Et tidvis irriterende problem.

 

Var aldri spesielt kreativ når jeg var rusa, men jeg klarte i det minste å slappe av før muntlige eksamener og fremføringer, nok til å faktisk klare å gjennomføre dem, og det var tross alt det viktigste.

 

På den annen side var jeg svært kreativ og produktiv når jeg røyka grønt og brunt i sin tid. Savner den kreativiteten og energien som kom fra det.

 

Jeg trodde kanskje Coca Cola Zero var det nærmeste?

Selv foretrekker jeg stort sett originalen til Coca Cola bare. Eller Urge faktisk, som inneholder omtrent den samme mengden av koffein og sukker som vanlig Cola.

 

Å drikke til en glemmer er vanskelig. Når jeg tidligere har prøvd det, så glemmer jeg bare ut den ene kvelden der og da, fra når jeg er full nok og blacker ut til jeg våkner opp igjen. Og det er jo ikke nødvendigvis akkurat det jeg ønsker å glemme.

 

Og det er jo helt klart å best å klare å prestere på muntlige eksamener og fremføringer. Kan se for meg at det må være kjedelig å bli avhengig av å måtte tilføre beroligende midler for å finne roen da, men en må som regel dra det veldig langt før en er kommet seg helt dit.

 

Cannabis er fint for kreativiteten ja. Alkohol til dels og, men det er jo ikke i nærheten av det samme. Men alt med måte da, sier dem. Har røykt en del i min tid og, og når jeg har holdt på daglig i noen år, så blir det bare mer en nødvendighet for å finne normalen sin igjen. Det blir bare en ond sirkel med andre ord, noe det blir med de fleste stimulerende midler da.

 

Så hvis man ikke overdriver noe så er sjeldent bivirkninger noe å være varsom for.

Lenke til kommentar

Da har jeg meldt meg inn på treningsenter. På tide å gjøre bollemage om til mushklær.

Skal selv prøve å miste noen kilo. Det vil gjøre den 17 mil lange marsjen til sommeren mindre smertefull. (jo mindre å bære på, jo enklere å gå, gå, gå, gå og gå)

Lenke til kommentar

 

Tab X-tra er den lettbrusen som smaker mest som Coca-Cola. Derfor.

Ang. alkohol har jeg ikke merket noen kroppslige problemer av at jeg begynte å drikke sprit før jeg ble konfirmert, det eneste er at jeg har funnet ut at uansett hvor mye jeg drikker, klarer jeg ikke å glemme. Et tidvis irriterende problem.

 

Var aldri spesielt kreativ når jeg var rusa, men jeg klarte i det minste å slappe av før muntlige eksamener og fremføringer, nok til å faktisk klare å gjennomføre dem, og det var tross alt det viktigste.

 

På den annen side var jeg svært kreativ og produktiv når jeg røyka grønt og brunt i sin tid. Savner den kreativiteten og energien som kom fra det.

Jeg trodde kanskje Coca Cola Zero var det nærmeste?

 

Det er det. Jeg foretrekker faktisk zero fremfor vanlig cola sånn smaksmessig, men magen er ikke altfor glad i zero-produktene. Er jo uansett ikke meningen at "vanlige" mennesker skal innta lett-brus da. Tror det ble utviklet for de med diabetes og sånt. Søtningsmiddelet i dem skal visst være verre enn vanlig sukker (for folk uten noen spesiell grunn til å drikke det).

 

Nå er det sjeldent jeg drikker brus da. Sist jeg drakk zero var vel et år siden og annen brus har jeg ikke drukket på noen uker. Jeg mener at skal man være så veldig sunn (unngå sukker) så kan man like godt drikke vann.

Lenke til kommentar

 

Jeg trodde kanskje Coca Cola Zero var det nærmeste?

Det er det. Jeg foretrekker faktisk zero fremfor vanlig cola sånn smaksmessig, men magen er ikke altfor glad i zero-produktene. Er jo uansett ikke meningen at "vanlige" mennesker skal innta lett-brus da. Tror det ble utviklet for de med diabetes og sånt. Søtningsmiddelet i dem skal visst være verre enn vanlig sukker (for folk uten noen spesiell grunn til å drikke det).

 

Nå er det sjeldent jeg drikker brus da. Sist jeg drakk zero var vel et år siden og annen brus har jeg ikke drukket på noen uker. Jeg mener at skal man være så veldig sunn (unngå sukker) så kan man like godt drikke vann.

 

 

Vel, det er jo massevis av e-stoffer og syntetiske stoffer i tillegg som slettes ikke er bra for kroppen og da, for mennesker som har en normal toleranse for sukker. Koffein er vel og forsåvidt godt for kroppen (hjertet?) i normale doser.

 

Er enig da. Skal man være sunn så kan man jo like godt drikke vann. Ingenting hydrerer kroppen bedre uansett hvis en er tørst og ønsker å drikke noe. Selv drikker jeg Cola en del til både hverdag og helg og har vel et forbruk av 4-5 liter brus i uken vil jeg tippe. Og is-te da! Drikker det mye til lunsj f.eks, og det er jo svært mye sukker i de fleste av dem og.

 

Huff. Jeg burde kanskje bry meg mer om kroppen min etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...