Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe sted å invitere til da :p

Kan møte på deg i en park eller midt på gata. Jeg har en hang mot Ila, Lade og Kalvskinnet. ^^

 

 

Bundy, vi er overraskende like. Burde jeg være skremt?

Then you're doomed.

 

Want to rule the world, as my right hand?

 

Ja, hvorfor ikke. Har ikke noe bedre å ta meg til.

Lenke til kommentar

Helgen min startet egentlig for 2 timer siden. Det er ikke for tidlig med en pils nå vel?

Det er aldri for tidlig for pils.

 

Pils kan inntas klokken 7:30 en mandag morgen om du så ønsker. Gudene skal vite at jeg har gjort det flere ganger. Det beste tidspunktet å gå på bar er f.eks. klokken 9 om morgenen, når ølserveringen starter. Sitter du der til 16:00, kan du få sprit også. :D

 

Har hatt noen fine dager de gangene jeg har valgt å gå på bar i stedet for på skolen. Stå opp, dusje, spise frokost, fyre opp en sigg, gå til baren, kjøpe øl, sitte ute og røyke og drikke i noen timer, kjøpe hva enn de tilbyr av mat og spise lunch, fortsette med øl og sigaretter, og klokken fire begynne på spriten før du stikker hjem for å mekke middag.

 

Av og til savner jeg Steinkjer og det å være student.

Lenke til kommentar

 

Helgen min startet egentlig for 2 timer siden. Det er ikke for tidlig med en pils nå vel?

Det er aldri for tidlig for pils.

 

Pils kan inntas klokken 7:30 en mandag morgen om du så ønsker. Gudene skal vite at jeg har gjort det flere ganger. Det beste tidspunktet å gå på bar er f.eks. klokken 9 om morgenen, når ølserveringen starter. Sitter du der til 16:00, kan du få sprit også. :D

 

Har hatt noen fine dager de gangene jeg har valgt å gå på bar i stedet for på skolen. Stå opp, dusje, spise frokost, fyre opp en sigg, gå til baren, kjøpe øl, sitte ute og røyke og drikke i noen timer, kjøpe hva enn de tilbyr av mat og spise lunch, fortsette med øl og sigaretter, og klokken fire begynne på spriten før du stikker hjem for å mekke middag.

 

Av og til savner jeg Steinkjer og det å være student.

 

Dette var før e-cig tiden ?

Lenke til kommentar

Datasmurf, kaffe holder som regel i massevis på formiddagen for min del.

Og det hørtes jo ut som du hadde en ganske utsvevende livsstil som student da. Jeg trodde det egentlig bare var drankere som brukte dem timene sine på en pub, men det hørtes jo tross alt ganske beleilig likevel da, så lenge en ikke bare satt alene og druknet sorgene sine og følte seg relativt rævva når en kom hjem igjen?

Sprit er jeg ikke så veldig glad i heller i grunn. Har litt sprit og en del vin liggende, men det var ikke det som fristet nå.

Og da var den første pilsen åpnet og en ny sigarett er tent. Hurra for livet, liksom! :)

Lenke til kommentar

Jenseren blir NATO-sjef gitt. Surprise surprise! :)

Han har jo ikke gitt bort massevis av ressurser i åresvis for å skape seg den muligheten i dag liksom.

Edit; Han har vel alltid vært en sleip faen. Spørsmålet nå er jo; klarer han å holde hodet over vannet fremover?

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...