Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

høres ut som en rimelig bra dag spør du meg.

 

Tja, har joystick og slikt.

 

Siden realismen var så bra, så må jeg sette på APU, starte motorene, også slå over til batteri, og taste inn frekvensene selv etc etc.

 

 

Så neste gang jeg er på et fly, og begge pilotene er ubevisst, så kan jeg skrike "I KNOW HOW TO FLY!"

 

 

Trent på nødlandinger også. Just in case.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Akkurat som en sprettball

Akkurat som et fossefall

AKKURAT SOM EN DRITTSANG JEG FAEN IKKE FÅR UT AV HODET!

Uggen fyr, uggen sang. Støtter deg gjennom den tunge tiden du nå opplever.

 

I går: madammen lufta bikkja, jeg lagde middag (stekt laks). Hun kom hjem, i fin form, lukta laksen, spøy som en tulling. Lurer på hva jeg gjorde feil med maten :fun:

Lenke til kommentar

Sug kuk og hail Satan!

 

Noe slik.

 

Bare noe jeg tenkte på.

 

PS: God natt.

 

PMS: Sov godt da, alle sammen.

du er gaaal. Var du i Oslo igår? For jeg så en kar som var prikk lik deg. Hoppet på han for å gi han en klem men han kastet meg ned i vannfontena på Frognerparken. Da var jeg sikker på at det var deg.

 

 

høres ut som en rimelig bra dag spør du meg.

 

Tja, har joystick og slikt.

 

Siden realismen var så bra, så må jeg sette på APU, starte motorene, også slå over til batteri, og taste inn frekvensene selv etc etc.

 

 

Så neste gang jeg er på et fly, og begge pilotene er ubevisst, så kan jeg skrike "I KNOW HOW TO FLY!"

 

 

Trent på nødlandinger også. Just in case.

Sykt chill å være kompisen din når det blir en zombie apocalypse da.

Tja, falcon punch er nok mer effektivt, men skal da klare å lure ut det kommende krapylet med et taco punch óg.

det var på tide. Gratulerer!

Lenke til kommentar

Hadde akkurat legetime. Han mente jeg virka litt på vei inn i en litt mani-periode. Jeg virka litt for våken og bablete til å ha sovet så lite i natt. Fikk ny time for han vil se hvordan jeg er om et par uker. Digg å endelig ha en lege som tar helsa mi seriøst. Han forrige visste ikke hvorfor jeg kom når det var han som hadde kalt meg inn til oppfølgingstime. Han jeg har nå har en lærebok for universitet liggende på pulten. Som han har skrevet.

Lenke til kommentar

Hadde akkurat legetime. Han mente jeg virka litt på vei inn i en litt mani-periode. Jeg virka litt for våken og bablete til å ha sovet så lite i natt. Fikk ny time for han vil se hvordan jeg er om et par uker. Digg å endelig ha en lege som tar helsa mi seriøst. Han forrige visste ikke hvorfor jeg kom når det var han som hadde kalt meg inn til oppfølgingstime. Han jeg har nå har en lærebok for universitet liggende på pulten. Som han har skrevet.

Jeg er redd for å være ærlig med leger, psykologer og helsepleiere.

 

 

Blir jo tvangsinnlagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...