MR SPEED Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Faen så trett, og må jobbe i kveld. :| Red bull Før Red Bull: Etter halvannen liter Red Bull: Byttet ut en smileys for deg Før Red Bull: Etter halvannen liter Red Bull: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Slokna på sofaen. Nå har jeg et rødt håndavtrykk mitt i trynet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Faen så trett, og må jobbe i kveld. :| Red bull Før Red Bull: Etter halvannen liter Red Bull: Må helle i meg en firepack for å få den effekten, samt at jeg må drikke den nå for å få effekten i kveld. Det tar noen timer før effekten slår inn. Faen så trett, og må jobbe i kveld. :|Hardt å være kjendis vettu Hadde det bare vært relatert til Vær-Sjur. I stedet må jeg filme en konsert. Og ikke en bra konsert heller. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Ja, støykansellerende hodetelefoner er fantastiske på buss og tog. Og trikk, t-bane og fly. Samt hurtigbåt, ferje og bare det å komme seg litt unna hverdagens kjas og mas. Fantastiske på jobb så lenge du ikke er avhengig av å opprettholde kontakt med folk fra du kommer til du går.Jeg er så glad vi har lov til å ha på radio/musikk på full guffe på ørene på jobb. Det gjør at arbeidsdagen går unna i en fei. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Datasmurf og Therawyn hva jobber dere med da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Datamurf er bladfyk i Avisa Sør-Trøndelag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Etter halvannen liter Red Bull: Halvannen liter Red Bull? Synes synd på tannlegen din. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Halvannen liter Red Bull? Synes synd på tannlegen din.Potetgull er verre for tennene. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Etter halvannen liter Red Bull: Halvannen liter Red Bull? Synes synd på tannlegen din. Var ikke jeg som trengte det nå da, men Datamurf.. Da jeg drikker Red bull da som regel kjøper jeg meg 4 til 5 Red bull på en helg da men gjemer noen av de i kjøleskapet da, drikker ikke alle på en dag da. Red bull er jo dig hvis man er trøtt da. Endret 26. mars 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Datasmurf og Therawyn hva jobber dere med da. Jeg jobber med tekstilrens. Det er svære, høylytte maskiner der, så vi har hørselsvern med innebygget radio. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Halvannen liter Red Bull? Synes synd på tannlegen din.Potetgull er verre for tennene. Det er være med medisner som går ut over tenna Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 On another note - de tingene som skjer der jeg kommer fra... En fyr dro på McDonalds, kjøpte seg mat og tatoverte kvitteringen på underarmen. Nå skal han visst også tatovere kvitteringen fra tatovørsjappa på den andre armen. What is life... http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7254399.ece Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 What is life...Vel, Life VAR et blad. Nå er det bare rester igjen av det i form av en nettside. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Tror jeg foretrekker han med Bulbasaur som bruke vine whip for å voldta Jessie altså. Ang. tennene, de er vel så fucka som de kan bli uansett. Så en Red Bull fra eller til vil nok ikke gjøre større skade enn jeg alt har. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Nå blir det Red bull+bioshock infinite burial at sea episode 1 å bioshock infinite burial at sea episode 2, opps må kjøpe Red bull først da på ps3 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Har funnet ut at "Møllerens" er en papirpakke med rensemiddel for vindmøller. Endret 26. mars 2014 av sevs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Er det flere enn meg som får litt "The Shield"-følelse av Jensen-saken? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Har funnet ut at "Møllerens" er en papirpakke med rensemiddel for vindmøller. Nå gjorte du meg urolig en liten stund, synes jeg leste det sto møllers tran Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Må helle i meg en firepack for å få den effekten, samt at jeg må drikke den nå for å få effekten i kveld. Det tar noen timer før effekten slår inn. Koffeinpiller. Endret 26. mars 2014 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Må helle i meg en firepack for å få den effekten, samt at jeg må drikke den nå for å få effekten i kveld. Det tar noen timer før effekten slår inn. Koffeinpiller. Hvor i norske butikker får mann kjøpt koffein piller da, oxo nett butikker vet du noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg