Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slimda holde et godt øye med hva forumjentene driver med, ja.

 

Ikke at det er noe nytt, altså.

Haha, kanskje ikke så rart siden jeg må sove på sofaen hans for å rekke toget fra Oslo i morra :) hvis jeg ikke vil dra halv seks fra Sarp da, men ikke faen!

Lenke til kommentar

Er så sliten, og prøver å dra ut tiden så klokken kan bli 21 (og jeg kan få en normal natts søvn, sånn cirka) så jeg bladde meg gjennom denne tråden og fant selvfølgelig noe gammelt jeg også vil svare på

 

Er det ikke fra barn og fulle folk man får høre sannheten da?

Jeg lyver så sykt mye når jeg drikker, og jeg kommer alltid unna med det fordi folk tror at de som har litt innabords er ærlige. "Du er så pen på håret" Herrejesusbanan har du tørka det i tørketrommelen eller? "Jeg bare digger deg, du er så kul og snill og best og alt det der" Til og med mammaen din angrer at du ble født.

Lenke til kommentar

Er så sliten, og prøver å dra ut tiden så klokken kan bli 21 (og jeg kan få en normal natts søvn, sånn cirka) så jeg bladde meg gjennom denne tråden og fant selvfølgelig noe gammelt jeg også vil svare på

 

Er det ikke fra barn og fulle folk man får høre sannheten da?

Jeg lyver så sykt mye når jeg drikker, og jeg kommer alltid unna med det fordi folk tror at de som har litt innabords er ærlige. "Du er så pen på håret" Herrejesusbanan har du tørka det i tørketrommelen eller? "Jeg bare digger deg, du er så kul og snill og best og alt det der" Til og med mammaen din angrer at du ble født.

Dette er jo kjedelig og slemme ting å lyve om. Hender jeg er profesjonell panfløytespiller eller lignende med litt for mye innabords.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...