Gyr0 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Satte meg inn i en taxi etter jobb forrige uke. Nesten så jeg sa "service desk it" til han taxi sjaføren rett etter jeg satte meg inn.Blir helt hjernevaska av den jobben her 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Satte meg inn i en taxi etter jobb forrige uke. Nesten så jeg sa "service desk it" til han taxi sjaføren rett etter jeg satte meg inn. Blir helt hjernevaska av den jobben her Har presentert meg i privat tlf med Servicedesk Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 7-timers togtur i morra. Det blir artig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Omvendt er riktig ja. Holder til på Østlandet for tida, skal opp til Trondheim en tur Blir bra. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Slimda holde et godt øye med hva forumjentene driver med, ja.Ikke at det er noe nytt, altså. Endret 25. mars 2014 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Som om ikke forumets jungeltelegraf holder godt øye/øre hva andre gjør og hvor man befinner seg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Slimda holde et godt øye med hva forumjentene driver med, ja. Ikke at det er noe nytt, altså. Haha, kanskje ikke så rart siden jeg må sove på sofaen hans for å rekke toget fra Oslo i morra hvis jeg ikke vil dra halv seks fra Sarp da, men ikke faen! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Sofa du. I samme seng, tenker jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Du kan prøve ihvertfall. Jeg heier på deg! Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Er så sliten, og prøver å dra ut tiden så klokken kan bli 21 (og jeg kan få en normal natts søvn, sånn cirka) så jeg bladde meg gjennom denne tråden og fant selvfølgelig noe gammelt jeg også vil svare på Er det ikke fra barn og fulle folk man får høre sannheten da? Jeg lyver så sykt mye når jeg drikker, og jeg kommer alltid unna med det fordi folk tror at de som har litt innabords er ærlige. "Du er så pen på håret" Herrejesusbanan har du tørka det i tørketrommelen eller? "Jeg bare digger deg, du er så kul og snill og best og alt det der" Til og med mammaen din angrer at du ble født. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg stoler så og si aldri på hva folk sier til meg, så... ja. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Slimda holde et godt øye med hva forumjentene driver med, ja. Ikke at det er noe nytt, altså. Ah, har alltid synes den smurfen med den grønne dinosauren på huet har virka litt suspekt... 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Slimda holde et godt øye med hva forumjentene driver med, ja. Ikke at det er noe nytt, altså. Ah, har alltid synes den smurfen med den grønne dinosauren på huet har virka litt suspekt... Det er kirby fra Nintendo. Og yoshi. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Er så sliten, og prøver å dra ut tiden så klokken kan bli 21 (og jeg kan få en normal natts søvn, sånn cirka) så jeg bladde meg gjennom denne tråden og fant selvfølgelig noe gammelt jeg også vil svare på Er det ikke fra barn og fulle folk man får høre sannheten da? Jeg lyver så sykt mye når jeg drikker, og jeg kommer alltid unna med det fordi folk tror at de som har litt innabords er ærlige. "Du er så pen på håret" Herrejesusbanan har du tørka det i tørketrommelen eller? "Jeg bare digger deg, du er så kul og snill og best og alt det der" Til og med mammaen din angrer at du ble født. Dette er jo kjedelig og slemme ting å lyve om. Hender jeg er profesjonell panfløytespiller eller lignende med litt for mye innabords. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg