Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

føler meg skitten nok på to dager jeg her...

 

Julenissen : Så ElvisTCB , har du vært snill gutt i år ?!

 

Jeg : Nei , jeg har vært slem....faktisk direkte rampete. Locklear må komme og arrestere meg med en gang , det er det eneste som nytter !

 

:D

 

bare meg eller ga det ingen mening?

ser ikke helt hvordan det er relevant til mitt inlegg?

 

Locklear begynner å bli litt vel gammel å? tror hu runda 50 her for ikke så lenge siden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

 

føler meg skitten nok på to dager jeg her...

 

Julenissen : Så ElvisTCB , har du vært snill gutt i år ?!

 

Jeg : Nei , jeg har vært slem....faktisk direkte rampete. Locklear må komme og arrestere meg med en gang , det er det eneste som nytter !

 

:D

 

bare meg eller ga det ingen mening?

ser ikke helt hvordan det er relevant til mitt inlegg?

 

Locklear begynner å bli litt vel gammel å? tror hu runda 50 her for ikke så lenge siden?

 

 

Skitten , rampete , samme det vel....noen må jo ha det inn med teskje , sukk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

alle vet at internett er djevelens verk, ergo er det demonpåkalling som får en online. pentagon, geiteblod og jomfruofring er tingen ;)

 

Trodde det var manifestet 2083 som var djevelns verk.....så feil kan man ta ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

føler meg skitten nok på to dager jeg her...

 

Julenissen : Så ElvisTCB , har du vært snill gutt i år ?!

 

Jeg : Nei , jeg har vært slem....faktisk direkte rampete. Locklear må komme og arrestere meg med en gang , det er det eneste som nytter !

 

:D

 

bare meg eller ga det ingen mening?

ser ikke helt hvordan det er relevant til mitt inlegg?

 

Locklear begynner å bli litt vel gammel å? tror hu runda 50 her for ikke så lenge siden?

 

 

Skitten , rampete , samme det vel....noen må jo ha det inn med teskje , sukk.

 

ahh, Admiralen her satt tankene en annen vei ser du.

Lenke til kommentar

 

alle vet at internett er djevelens verk, ergo er det demonpåkalling som får en online. pentagon, geiteblod og jomfruofring er tingen ;)

 

Trodde det var manifestet 2083 som var djevelns verk.....så feil kan man ta ;)

 

djevlen kan vel ha flere verker? han har jo tross alt vært her noen tusen år, så at han har flere baller i luften er ikke helt utenkelig.

Endret av settings
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Samme her, b-real. Jo mindre man har med det offentlige byråkratiet å gjøre, jo bedre er det.

"Direktorotet" som de kalte det på Brødrene Dal........

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Jeg tror jeg møtte verdens mest irriterende mindre begavede person på butikken i dag. Først gikk han midt i veien, selv om det er fortau på begge sider. Da han la merke til at jeg kjørte bak ham spaserte han lengre ut i veien slik at jeg ikke hadde noen mulighet overhodet til å kjøre forbi. Mens han smilte og lo for seg selv"

 

Så Bjarte Fagerlid er i Norge for tida lol :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

 

alle vet at internett er djevelens verk, ergo er det demonpåkalling som får en online. pentagon, geiteblod og jomfruofring er tingen ;)

 

Trodde det var manifestet 2083 som var djevelns verk.....så feil kan man ta ;)

 

djevlen kan vel ha flere verker? han har jo tross alt vært her noen tusen år, så at han har flere baller i luften er ikke helt utenkelig.

 

 

Uff , ikke minn meg på Jan Thomas ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

I lysting lag osv ;)

 

Er så irritert på en arb kollega av en venn av meg , går til morra hans og sier at han er slem når det er han selv som setter i gang faenskap/setter andre opp mot hverandre på jobben. Snakker dritt om andre , til og med søstra til min venn , faen meg drøyt da hun har ingen verdens ting med dette å gjøre.

 

I helga kjørte de villmann opp/ned veien ved siden av min venns nabo bare for å provosere og har truet med å kaste min venn ut av vedbilen under fart......at de ikke ringer politiet mht den tullekuken > : (

 

Naboen til min venn har oxo blitt både psykisk/fysisk nedslitt av dette tullet i flere år , jeg tror de skal være veldig forsiktig mht tøye strikken mer nå , kan ende med at de blir erstatningspliktig big time til slutt.

 

Tullkuken har oxo sagt de skal legge denne konflikten bak seg men hva hjelper det når han bare lyver og fortsetter.......virker som han manipulerer alle som marionett-dukker.

 

Arbsenteret dems har oxo lagt lokk på seksuell klåing (handa ned i buksa) , som bl.a har foregått i en garasje der den ene (tullkuken) holdt vakt mens den andre (tidl. straffedømt) klådde. Ofrene er oxo p. utviklingshemmet i tillegg.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Jeg tar det som et hint om at jeg bør gå og kjøpe meg noen øl og knekke i kveld.

Det er en hard jobb, men noen må gjøre den.

Godt vi har voksne ansvarlige mennesker for å ta møkkajobben for oss andre.

jeg tror jeg kan fylle inn på lørdagskiftet om det blir for mye

Lenke til kommentar

De i Orange County Choppers er faen ikke helt riktige i hode da ha ha, å så mye krangel der å så mye sinne, særlig Paul Teutul, Sr, ha ha han er faen en krutt tønne deluxe.. Lurer på om Paul Teutul, Sr. ikke får høyt blodtrykk snart eller om han har det alt da, jeg er litt usikker. Men Paul Teutul, Sr.klaget på Mikey Teutul og Paul Teutul, Jr. han enten hadde eller fikk snart høyt blod trykk da, men motorsyklene som Paul Teutul, Jr.lager ser jevlig bra ut da, særlig brann motorsyklen som Paul Teutul, Jr. har laget da. Orange County Choppers eller OOC jevla bra underholding da :green: http://www.orangecountychoppers.com/category/gallery/

 

post-281153-0-22923700-1395675520_thumb.jpgpost-281153-0-34039300-1395675541_thumb.jpgpost-281153-0-37309300-1395675564_thumb.jpgpost-281153-0-56632400-1395675576_thumb.jpg post-281153-0-51544500-1395676266_thumb.jpgpost-281153-0-17024300-1395676283_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...