Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom meg ut av søvnparalyse akkurat fordi Anfall snakket til meg i søvne. De av dere som ikke veit hva søvnparalyse er kan google det nå. Uansett... Jeg trenger en ekstern påvirkning for å komme ut av det. I natt var det Anfall som snakket til meg i søvne som gjorde det.

Men det hu sa i søvne var litt mer bekymringsfullt. Hu sa "Sorry 'bout that."

Er Anfall en heks?

Dette fortjener en poll.

Jeg også trengte ekstern påvirkning for å komme ut av dem. Nå har jeg ikke hatt noen på en stund, heldigvis. Det er noe av det ekleste jeg har opplevd. Ser du ting som ikke er der når du er i søvnparalyse? Jeg pleide å se rester av drømmen som smeltet sammen med virkeligheten. Og heldig som jeg var var det kun etter mareritt jeg hadde dem, så det var alltid noe "koselig" som hang i taket eller lusket rundt senga eller kravlet på veggene. Eller som kom rett mot meg. Ugh. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg møtte verdens mest irriterende mindre begavede person på butikken i dag. Først gikk han midt i veien, selv om det er fortau på begge sider. Da han la merke til at jeg kjørte bak ham spaserte han lengre ut i veien slik at jeg ikke hadde noen mulighet overhodet til å kjøre forbi. Mens han smilte og lo for seg selv.

 

Da jeg spaserte rundt i butikken gikk han hele tiden inn for å gå i veien for meg. Da jeg skulle til kassa hadde han gått bort før meg og sto og venta på at jeg kom før han stilte seg før meg i køen og brukte _lang_ tid på å betale. Og da jeg sa til fyren i kassa at jeg skulle noe i PiB-en deres, fyren var nesten gått ut av butikken på dette tidspunktet, så snudde han og løp bort til Post-kassa for å sjekke saldoen sin.

 

Jeg veit det høres sykt ut, men ut i fra blikkene og sukkene til de som var på jobb i butikken så må det ha vært en gjenganger.

Lenke til kommentar

Jeg også trengte ekstern påvirkning for å komme ut av dem. Nå har jeg ikke hatt noen på en stund, heldigvis. Det er noe av det ekleste jeg har opplevd. Ser du ting som ikke er der når du er i søvnparalyse? Jeg pleide å se rester av drømmen som smeltet sammen med virkeligheten. Og heldig som jeg var var det kun etter mareritt jeg hadde dem, så det var alltid noe "koselig" som hang i taket eller lusket rundt senga eller kravlet på veggene. Eller som kom rett mot meg. Ugh.

Er ikke så ofte jeg får det lenger jeg heller heldigvi.

Noen ganger kan jeg ligge helt til vekkerklokka ringer. Andre ganger glir jeg inn i søvnen igjen av meg selv. I natt så var det fordi hu dulta borti meg at jeg våkna opp.

Ja, det at drøm og virkelighet blande er det verste. Nå har jeg ikke vindu på rommet å det er helt svart. Det var faktisk enda verre.

Jeg vil ikke akkurat si jeg er blitt vandt til det, men jeg har på en måte akseptert at det skjer fra tid til annen.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

 

Er det ikke fra barn og fulle folk man får høre sannheten da?

Det er bare tull. Jeg har en far som sier ting til meg når han er full som en far ALDRI burde si til datteren sin. Hvis det er sannheten, så gud hjelpe meg.

Mulig.. Jeg har inntrykk av at folk i hvert fall mister filteret når de er full. Sier ting som ikke burde vært sagt.

Lenke til kommentar

Ja ok, jeg har lest meg litt opp på emnet i dag, og det viser seg at måten alkoholen påvirker hjernen på avhenger av om du er alkoholiker eller "social drinker". Er du alkoholiker og har drukket i flere år vil personligheten din forandre seg totalt når du drikker. Om du er som de fleste, som bare drikker on occasion, så fungerer alkoholen mer som et filter, som du nevner, darkness|.

 

Men så kan jo den ha forskjellige innvirkninger på personligheten fra person til person også, noen blir aggressive, noen blir pratsomme, etc.

Lenke til kommentar

Det er jeg helt enig i, Slimda. Selv er jeg avholds, men omringet av alkoholikere. Nei, jeg overdriver ikke. 3 personer jeg omgår omtrent daglig er alkoholikere. Så er jo greit å vite hvordan jeg skal forholde meg til det de lirer av seg når de er fulle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...