Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor er du sjukemeldt, settings?

jeg kjeder meg. snart må jeg flytte også. ork :p

Ryggskade som har slått seg veldig vrang siste ukene, var sjukemeldt for to uker sia, så jobba jeg en uke da ryggen var noe bedre, og onsdagsnatt så ble den helt jævlig igjen...

Jeg har ikke venner nok til å klare gå rundt uten å bruke opp 8 timer på jobb, ensomt nok som det er til vanlig -.-

Lenke til kommentar

kjenner til det med å gå og tråkke. har hatt freelance jobb sia januar, og jeg går snart i veggen av å være hjemme her så mye. i tillegg så må jeg flytte hjem til mamma og pappa en stund til jeg får meg noe nytt et eller anna sted. "woohoo" :p

håper du får fiksa ryggen. ryggproblemer suger hæst osv

Lenke til kommentar

kjenner til det med å gå og tråkke. har hatt freelance jobb sia januar, og jeg går snart i veggen av å være hjemme her så mye. i tillegg så må jeg flytte hjem til mamma og pappa en stund til jeg får meg noe nytt et eller anna sted. "woohoo" :p

håper du får fiksa ryggen. ryggproblemer suger hæst osv

tell me about it...

vært skada sia jeg aka i en vegg på en skoletur for to år sia, ryggen går fra helt grei til helt forjævlig med jevne mellomrom, og klarer ikke tenke når ryggen er vond, og om jeg doper ned ryggen med piller klarer jeg jo selfølgelig ikke tenke da heller ...

skulle gjerne ha flytta hjem akkurat nå, der er det i minste noen søsken og preke til/ plage/ spille med/ mobbe litt ;)

edit: ang fiksing av ryggen - MR i mai, men de tviler på at de finner noe som kan gjøres noe med, fysio og alt anna jeg har prøvd funker ikke.. trening gjør ryggen vondere.

Endret av settings
Lenke til kommentar

Har vondt i ryggen til tider jeg også, det var helt jævlig å snakke om datamaskiner på mandag. Kjente det selv om eg var dopa ned på smertestillende. Grunnen: betente kviser.

sjarmerende ;)

skaff dæ morfinpiller da vettu, og la være å ete noe, så blir du helt stein. da kan jeg tenke meg det blir morro å preke i vei om skjermkort, ram-brikker og SSD disker

Lenke til kommentar

Er det en ting jeg burde gjøre så er det å spise mer. Fikk 7 min på meg, så var bare gjennom hva de forskjellige komponentene gjør. Fikk litt teppe på slutten og glemte å slutte av på en ordentlig måte, så det ble litt awkward. #jolo

Heter det hjerneteppe eller jernteppe?

Eller gjerneteppe?

Lenke til kommentar

Folk har kanskje fått seg litt underliv siden det er helg

underliv er en myte, en legende, og vi alle vet at legender ikke stemmer, ergo det eksisterer ikke underliv.

Gawd, jeg har blitt kontakta 3 ganger i dag via facebook, alle 3 har vert at de trenger data hjelp. Hvorfor sa jeg at jeg jobber som IT-tekniker D:

si du tar 200 kr timen som IT-tekniker

Lenke til kommentar

Gawd, jeg har blitt kontakta 3 ganger i dag via facebook, alle 3 har vert at de trenger data hjelp. Hvorfor sa jeg at jeg jobber som IT-tekniker D:

Send dem til meg

En annen sak jeg er uenig i er at de som kommer etter oss på skolen (niende) ikke skal ha 45min timer men det er valg mellom 16min, 56 eller 70. Og det skal vi i tiende, vi som det ikke angår, bestemme. Alle disse tre gir kortere friminutt, og lengre arbeidsøkter trenger lengre friminutter.

Det er vel for høyt kaffeinntak som gjør det tenker jeg.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Kom meg ut av søvnparalyse akkurat fordi Anfall snakket til meg i søvne. De av dere som ikke veit hva søvnparalyse er kan google det nå. Uansett... Jeg trenger en ekstern påvirkning for å komme ut av det. I natt var det Anfall som snakket til meg i søvne som gjorde det.

Men det hu sa i søvne var litt mer bekymringsfullt. Hu sa "Sorry 'bout that."

Er Anfall en heks?

Dette fortjener en poll.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...