Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var ikke sikker på om jeg kunne klare å jobbe igjen, men ville prøve meg i jobb igjen. Det fikk jeg ikke, og da måtte jeg vente litt. Når jeg da endelig var klar for å jobbe igjen, vel, så slet jeg med å få meg jobb, siden jeg jo hadde et tomt hull på CVen. Og det hullet ble lenger og lenger, og det tok meg tre år etter det å få meg jobb igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Geeeez... Dette er retardert. Det er ingen skam å søke hjelp fra velferdstaten om man har bruk for det. Vi har det sikkerhetsnettet vi har her i landet av en grunn.

"Hva med å søke jobb selv?" Fantastisk holdning. Det er lov å trenge hjelp. Det er lov å benytte seg av hjelpen. Det er ikke alle som "bare kan søke jobb". Å nei! Han har fått hjelp fra NAV! Bring out the torches! Burn the witch!

Endret av L4r5
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Geeeez... Dette er retardert. Det er ingen skam å søke hjelp fra velferdstaten om man har bruk for det. Vi har det sikkerhetsnettet vi har her i landet av en grunn.

"Hva med å søke jobb selv?" Fantastisk holdning. Det er lov å trenge hjelp. Det er lov å benytte seg av hjelpen. Det er ikke alle som "bare kan søke jobb". Å nei! Han har fått hjelp fra NAV! Bring out the torches! Burn the witch!

Men det er lov å spørre NAV -og- søke jobb selv. Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Hvorfor må man gå gjennom NAV for å få praksis? Hva med å søke på en jobb selv?

Ofte er NAV den eneste muligheten man har for å få jobb. Og hvem sier at man ikke søker jobb samtidig som å være i en praksis? Tror du det er enten å være i praksis eller være hjemme og søke jobb? Man kan gjøre begge deler, vet du. Dessuten er ikke det å søke på en jobb en garanti for å få nevnt jobb. Jeg har søkt på så mange jobber de siste årene at jeg ikke har telling lenger, og kun vært på 3 intervjuer, kun ett hvor jeg fikk jobben og det var bare et vikariat i deltid.

 

Så la oss si at man får deltidsjobb og har støtte fra NAV sånn som du nevner. Hva nå? Man går i deltidsjobben til vikariatet er over (og søker jobb samtidig), så har man bare det fra NAV igjen og det er ikke all verdens å klare seg på (og ikke tro at de øker støtten om du blir arbeidsledig). Så er det på'n igjen da, med jobbsøking for harde livet. Og hvis man ikke FÅR jobb uansett hvor mye man søker? Da må man gå til NAV for å be om praksisplass, for da er det ikke andre muligheter igjen. Med mindre man kan dra i et par snorer, men det privilegiet er det ikke alle som er heldig nok til å ha.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Mulig det, men når du heller vil gå hjemme pga lønnen er for dårlig, så skyter du deg selv i foten. Skjønner at det kan være andre årsaker til at du ikke klarer å stå i jobb, men hvis du lar være fordi du ikke ser noe vits, så er det noe annet. Det dr som admiral necro sier, det blir hull i cven. Kan du unngå det ved å ha en praksisplass som ikke er så godt betalt, så bør du prøve å holde ut mens du søker på andre ting. Hvis du ikke får jobb uansett hvor mye du søker, og det ikke skyldes hull i cv'en, så bør man kanskje sette seg ned og tenke igjennom hva det er som gjør at du ikke får jobb. Søker du på feil jobber? Er det søknaden som mangler noe? Bør jeg vurdere andre type jobber? Bør jeg øve meg på å fremstå tryggere på intervju? Kanskje vurdere å studere noe eller ta kurs som gjør meg mer attraktiv?

 

Jeg ser at løsningene mine kan oppfattes som "enkle" og provoserende for noen, så jeg skal ikke si mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mulig det, men når du heller vil gå hjemme pga lønnen er for dårlig, så skyter du deg selv i foten.

Bortsett fra i tabloidavisene så er ikke dette et spesielt utbredt fenomen.

Hvis du ikke får jobb uansett hvor mye du søker, og det ikke skyldes hull i cv'en, så bør man kanskje sette seg ned og tenke igjennom hva det er som gjør at du ikke får jobb. Søker du på feil jobber? Er det søknaden som mangler noe? Bør jeg vurdere andre type jobber? Bør jeg øve meg på å fremstå tryggere på intervju? Kanskje vurdere å studere noe eller ta kurs som gjør meg mer attraktiv?

Du mener slikt som NAV hjelper til med?
Lenke til kommentar

 

på Nobligan, så får kramper i armen før jeg kommer...

Finn en annen måte å stimulere på. Prøv samtidig prostatastimulering. Gjerne med vibrator. Eventuelt prøv en fleshlight. En kraftig vibrator rett på pikken kan også funke.

 

 

Ræva mi er enveiskjørt du ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...