Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NAV generelt er no herk som ikke funker sånn det burde.

 

"Morsom" NAV-relatert historie, jeg måtte slutte på jobben pga sykdom, og flytta en stund etterpå. Etter ett års tid ville jeg prøve å jobbe litt igjen, men følte meg ikke trygg på full stilling, så spurte om de kunne hjelpe meg så jeg kunne starte litt lett, om jeg fikk praksisplass i en barnehage. Jeg kontaktet en barnehage, fikk papirer fra NAV, vi fikset kontrakt og jeg postet det til NAV. Hørte ingenting, så ringte dem etter ett par måneder, og hva var beskjeden jeg fikk? Jo, jeg fikk ikke lov til å gå i praksis, for de hadde "praksis-stopp" eller noe slikt.

 

WTF?

 

Jeg prøver å komme meg ut i jobb igjen, og de setter foten ned og vil heller at jeg skal svinse hjemme uten noe å gjøre? Tydeligvis.

Lenke til kommentar

 

Du bruker kaffemaskin med kapsler? :wee:

Har pleid å bruke sånn franskpresse eller hva det nå heter. Fikk en kaffemaskin til bursdagen av svigers og da må jeg hvertfall prøve den i det minste.

 

Så du liker kaffen din sterk?

 

Fra spurv til kanon, du trenger en Aeropress:

Lenke til kommentar

Jeg prøver å komme meg ut i jobb igjen, og de setter foten ned og vil heller at jeg skal svinse hjemme uten noe å gjøre? Tydeligvis.

Jeg kommer sikkert til å bli slaktet for å si dette, men for å være helt ærlig, siden det ikke er noe forskjell på det du får fra NAV når du er i praksis og det du får når du er hjemme (sånn er det her i hvertfall) så vim jeg mye heller "gå hjemme" enn å jobbe full dag (i mitt tilfelle) for mindre enn halvparten av full lønn. Med mindre det faktisk er en sjanse for at praksis gir avkastning (i form av en jobb), men det har det ikke vært i noen av praksisene jeg har vært i, som er 4.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...