Mr. Hermonella Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 sååååååååå, hva har folka her gjort så langt i uka? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Ikke så mye men skal på skogstur i helgen hva skal dere da? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Videosamtale med L4r5 som runker. Mmmh. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Er det usmart å spise noe som har vært i en bulket hermetikkkboks, eller fra en bulket boks? mener å huske det er et belegg sm blir brutt og metallioner kommer i maten osv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 "Metallioner"? Det får du i deg hver eneste gang du spiser. Bare å ete. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg kjøper alltid den bulka boksen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 For å være på den sikre siden bør man unngå å spise mat fra hermetiserte bokser som: lekker, buler ut, har sprekker i, er misfarget, lukter vondt eller som har en bulk i seg. Men, bruk hodet. Se, lukt, dans. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 "Metallioner"? Det får du i deg hver eneste gang du spiser. Bare å ete. ja men mente sånne metallioner man ikke skal få i seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Forsatt traumer etter at man åpnet boksen med leverpostei (gule med ungen på) og hele driten var grønn dekket...ikke synlig bulket.. Spiste ikke leverpostei på et par år. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Har fått en sånn fancy Senseo® kaffemaskin. Den skal liksom både kunne lage kaffe og kakao, men når jeg prøver å bruke kakao-kapslene kommer det bare vann ut. Noen som veit hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Har fått en sånn fancy Senseo® kaffemaskin. Den skal liksom både kunne lage kaffe og kakao, men når jeg prøver å bruke kakao-kapslene kommer det bare vann ut. Noen som veit hva jeg gjør feil? Du bruker kaffemaskin med kapsler? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jippi. På NAV-kurs som virker veldig ubrukelig.Finnes det noen NAV-tiltak som ikke er ubrukelige? Jeg har til gode å se noen slike. Hvorfor hører jeg noe som ligner veldig på sauer som breker utenfor soveromsvinduet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 NAV generelt er no herk som ikke funker sånn det burde. "Morsom" NAV-relatert historie, jeg måtte slutte på jobben pga sykdom, og flytta en stund etterpå. Etter ett års tid ville jeg prøve å jobbe litt igjen, men følte meg ikke trygg på full stilling, så spurte om de kunne hjelpe meg så jeg kunne starte litt lett, om jeg fikk praksisplass i en barnehage. Jeg kontaktet en barnehage, fikk papirer fra NAV, vi fikset kontrakt og jeg postet det til NAV. Hørte ingenting, så ringte dem etter ett par måneder, og hva var beskjeden jeg fikk? Jo, jeg fikk ikke lov til å gå i praksis, for de hadde "praksis-stopp" eller noe slikt. WTF? Jeg prøver å komme meg ut i jobb igjen, og de setter foten ned og vil heller at jeg skal svinse hjemme uten noe å gjøre? Tydeligvis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Du bruker kaffemaskin med kapsler? Har pleid å bruke sånn franskpresse eller hva det nå heter. Fikk en kaffemaskin til bursdagen av svigers og da må jeg hvertfall prøve den i det minste. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Du bruker kaffemaskin med kapsler? Har pleid å bruke sånn franskpresse eller hva det nå heter. Fikk en kaffemaskin til bursdagen av svigers og da må jeg hvertfall prøve den i det minste. Så du liker kaffen din sterk? Fra spurv til kanon, du trenger en Aeropress: Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg prøver å komme meg ut i jobb igjen, og de setter foten ned og vil heller at jeg skal svinse hjemme uten noe å gjøre? Tydeligvis. Jeg kommer sikkert til å bli slaktet for å si dette, men for å være helt ærlig, siden det ikke er noe forskjell på det du får fra NAV når du er i praksis og det du får når du er hjemme (sånn er det her i hvertfall) så vim jeg mye heller "gå hjemme" enn å jobbe full dag (i mitt tilfelle) for mindre enn halvparten av full lønn. Med mindre det faktisk er en sjanse for at praksis gir avkastning (i form av en jobb), men det har det ikke vært i noen av praksisene jeg har vært i, som er 4. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Ikke vært innom NAV i det hele tatt og er så langt storfornøy med det 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg