Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vinteren her har så langt basert seg på rundt 5 dager med SNE i starten av desember, som så smeltet og regnet bort rundt Lucia, etterfulgt av oppholdsvær, is og bare veier om hverandre frem til regnet og varmegradene kom tilbake i slutten av februar og fjernet siste rest av is og gjorde veiene perfekte for å kjøre scooter på. Så kom det plutselig SNE på lørdag. Djevelsk mye SNE. På bare noen få dager. Håper virkelig det regner bort snart.

SNØ.

 

 

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'sny' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.

 

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'sny' i nynorskdatabasen korkje i ordlistene eller i ordboka.

 

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'sne' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.

 

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'sne' i nynorskdatabasen korkje i ordlistene eller i ordboka.

 

Litt morsomt at du velger å skrive feil, og ønsker å tolkes som en mindre skarp person.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

SNE.

 

Det både høres og ser bedre ut.

Snø er primitivt og barbarisk, et ord for de uvaskede massene.

 

 

 

Woo! Snart reiser jeg hjem, skal bli digg å forlate Trøndelag og sne for noen dager.

 

Skal du ikke ha et eget ord for Trøndelag og da? Leser på wikipedia at det egentlig heter Þróndalog.. Bare for å virkelig presse frem hvor spesiell du er?

 

Nei, det holder med Trondhjem, sne og sepe.

Lenke til kommentar

Drømte i natt at jeg og kjæresten var ute i skogen. Så sa hun "Let's just die" så gikk jeg inn i hvit flekk i skogen og sank sakte ned mens vi så på hverandre. Plutselig ble det mørkt og jeg følte jeg falt sakte nedover. Tenkte at det var sånn det føltes å dø.

Plutselig var jeg i skogen igjen med kjæresten ved siden av meg. Vi fant likene våre, og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne se hvis likene våre lå der borte. Øynene var borte fra skallen, spist av fulger og begge kroppene var forsteinet i unaturlige stillinger.
Det var da vi fant ut av vi var zombier. Ikke råtne zombier, bare litt gråe men ellers fine. Vi var ekstra sterke, men hjertet slo ikke.
Neste jeg husker er at vi trente på gymmen med de nye zombiekreftene.

haha

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

på Nobligan, så får kramper i armen før jeg kommer...

 

for de som sliter med tidlig utløsning vil jeg virkelig anbefale sterke smertestillende, se bort ifra at du ikke orker noen ting, ikke føler noe særlig, fucker opp alt av balanse i døgnrytme, og ikke klarer konsentrere deg om en ting over tid, så er det nesten uten noen bieffekter

Lenke til kommentar

på Nobligan, så får kramper i armen før jeg kommer...

Finn en annen måte å stimulere på. Prøv samtidig prostatastimulering. Gjerne med vibrator. Eventuelt prøv en fleshlight. En kraftig vibrator rett på pikken kan også funke.

 

for de som sliter med tidlig utløsning vil jeg virkelig anbefale sterke smertestillende, se bort ifra at du ikke orker noen ting, ikke føler noe særlig, fucker opp alt av balanse i døgnrytme, og ikke klarer konsentrere deg om en ting over tid, så er det nesten uten noen bieffekter

SSRI og SNRI er enda "bedre". Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...