Skurupu Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Er jo ikke mange årene siden det snødde midt i mai. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Forandrer ikke det faktumet at det er helt forbanna latterlig. Endret 19. mars 2014 av Muffinss Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 For min del kunne det godt ligget snø mye lengere. I hvert fall frem til påsken. Jeg liker vinter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 For min del kunne det snedd på Julaften, og så blitt bart igjen og is- og snefritt resten av året. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 For all del, helt greit med vinter. Men alt det dårlige været denne vinteren har ikke bidratt til mer enn dårlig humør. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg synes det har vært en bra vinter, jeg. Snøen lå tjukt i rundt en måned. På denne siden av landet er det bra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Mon tro om man kan blokke innlegg basert på ord i teksten. Tenker spesifikt på "sne", "sny" og alle andre dustete varianter av "sn<vokal som ikke er e>" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Vinteren her har så langt basert seg på rundt 5 dager med SNE i starten av desember, som så smeltet og regnet bort rundt Lucia, etterfulgt av oppholdsvær, is og bare veier om hverandre frem til regnet og varmegradene kom tilbake i slutten av februar og fjernet siste rest av is og gjorde veiene perfekte for å kjøre scooter på. Så kom det plutselig SNE på lørdag. Djevelsk mye SNE. På bare noen få dager. Håper virkelig det regner bort snart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvordan gikk det med skatten for folk her da? Penger igjen eller må dere betale? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvordan gikk det med skatten for folk her da? Penger igjen eller må dere betale? Jeg var tydeligvis ikke ebruker, så vet ikke. </bitter> Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Fikk en del mer enn forventet. Trodde nye skattekortet/trekkprosenten min tok høyde for lånet mitt men den gang ei. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvordan gikk det med skatten for folk her da? Penger igjen eller må dere betale? Ser ut til at jeg må vente til 1. april med å vite det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Har de fordømte prikkene forsvunnet igjen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Fikk en del mer enn forventet. Trodde nye skattekortet/trekkprosenten min tok høyde for lånet mitt men den gang ei. Valgte å ikke endre skattekortet etter leilighetskjøp for litt over ett år siden. Fint nå, får igjen en god slump med penger :] Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Har de fordømte prikkene forsvunnet igjen? Er bugg i tema, bytter du tema oppstår ikke problemet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Mon tro om man kan blokke innlegg basert på ord i teksten. Tenker spesifikt på "sne", "sny" og alle andre dustete varianter av "sn<vokal som ikke er e>" Hvordan gikk det med skatten for folk her da? Penger igjen eller må dere betale? 800kr igjen ser det ut som. Tho, aldri skjønt driten av skattekort og skatt :S 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg spiste altfor mye iskrem i dag. Fy meg. Må begynne å trene snart, nå har jeg gått opp til kilo[tall jeg ikke vil nevne]. Yikes! Har da i det minste kicket vanen med å spise godteri utenom helgene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Det er ikke på trening kiloene smeltet av. Det er på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg