Datasmurf Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Nei dæven, Adrian. Du her? Trodde du skydde oss som pesten med tanke på hvor lite du er her inne.Skyr dere da ikke, har bare masse annet å gjøre D: Nedprioriterer du oss med vilje?! :O Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Er jo nesten som reunion her. Skymarshall og wheelman Og så har du oss som fortsatt er her... Stas! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 har veldig sjelden noe spennende å dele her som folk faktisk bryr seg om mer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg er interessert i animasjonene dine og arbeidet ditt om ikke annet? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 God morgen. Jeg drømte at jeg fornærmet deg skikkelig her på forumet, Datasmurf. Hva jeg sa husker jeg ikke, men du ble i alle fall veldig sint. Så sint at du fikk forumet til å skifte farge til rødt. Så drømte jeg at jeg var forelsket i en venninne av meg og det hjalp ikke akkurat at hun alltid gikk i veldig korte shorts. Jeg har merkelige drømmer for tiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 God morgen. Jeg drømte at jeg fornærmet deg skikkelig her på forumet, Datasmurf. Hva jeg sa husker jeg ikke, men du ble i alle fall veldig sint. Så sint at du fikk forumet til å skifte farge til rødt. Så drømte jeg at jeg var forelsket i en venninne av meg og det hjalp ikke akkurat at hun alltid gikk i veldig korte shorts. Jeg har merkelige drømmer for tiden. Ha-ha. Jeg snakket om en av de drømmene som jeg har ofte i går på Skype, jeg tror ikke jeg skal snakke mer om drømmene mine. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 God morgen. Jeg drømte at jeg fornærmet deg skikkelig her på forumet, Datasmurf. Hva jeg sa husker jeg ikke, men du ble i alle fall veldig sint. Så sint at du fikk forumet til å skifte farge til rødt. Så drømte jeg at jeg var forelsket i en venninne av meg og det hjalp ikke akkurat at hun alltid gikk i veldig korte shorts. Jeg har merkelige drømmer for tiden. Ta med denne venninnen til sengs med deg og kjæresten. Lev ut din fantasi ! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ehm. Jeg har ikke noen sånne fantasier, men takk for innspillet. God morgen. Jeg drømte at jeg fornærmet deg skikkelig her på forumet, Datasmurf. Hva jeg sa husker jeg ikke, men du ble i alle fall veldig sint. Så sint at du fikk forumet til å skifte farge til rødt. Så drømte jeg at jeg var forelsket i en venninne av meg og det hjalp ikke akkurat at hun alltid gikk i veldig korte shorts. Jeg har merkelige drømmer for tiden. Ha-ha. Jeg snakket om en av de drømmene som jeg har ofte i går på Skype, jeg tror ikke jeg skal snakke mer om drømmene mine. Hvorfor ikke? Skremte du vettet av DNSFK eller noe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Kunne nesten virke sånn. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 God morgen. Jeg drømte at jeg fornærmet deg skikkelig her på forumet, Datasmurf. Hva jeg sa husker jeg ikke, men du ble i alle fall veldig sint. Så sint at du fikk forumet til å skifte farge til rødt. Så drømte jeg at jeg var forelsket i en venninne av meg og det hjalp ikke akkurat at hun alltid gikk i veldig korte shorts. Jeg har merkelige drømmer for tiden. Ta med denne venninnen til sengs med deg og kjæresten. Lev ut din fantasi ! Er du sikker på at det ikke egentlig er din fantasi vi snakker om her? 3 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Nekter å tro at det finnes en mann som ikke har den fantasien Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har ikke den fantasien lenger. Mye mas og pes med en gang man blir flere enn to. Også i etterkant, om ting ikke var helt klarert på forhand. Om du vier én person for mye / for lite oppmerksomhet i den skjøre balansen, kan det føre til drama og annet pes. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Er jo en fin fantasi da Skal jeg og kjæresten adde ei jente så skal hun ha et ekstra mannfolk senere. Og DET kommer ikke på tale. haha Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Nekter å tro at det finnes en mann som ikke har den fantasienÅh, du trodde jeg var mann? Da så. (Jeg er ikke det altså) Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Nekter å tro at det finnes en mann som ikke har den fantasienÅh, du trodde jeg var mann? Da så. (Jeg er ikke det altså) Haha, nei. Rest assured Har da sett deg inne på recent pics. Var kun et svar på Darkness sitt innlegg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Er jo en fin fantasi da Skal jeg og kjæresten adde ei jente så skal hun ha et ekstra mannfolk senere. Og DET kommer ikke på tale. haha Hvorfor ikke? Er jo samma saken. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Er ikke helt der enda.One dick per fantasy rule Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Din fantasi, ja. Hva med hennes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg