Gjest Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Noen som vet hvordan man legger denne animasjonen inn i brukerprofilen? Flere godbiter: Lenke til kommentar
sevs Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Må vente på at youtubevideoen skal bufre slik at jeg får sett den i morgen. #DIS IS NOT TWATUR Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Trenger spotify-spilleliste til bursdagsfeiring i kveld. Kan noen fikse en for meg? Ikke så mye wub wub, heller dunk dunk, men ikke kirkebrenne-dunk dunk. Endret 15. mars 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) slett Endret 15. mars 2014 av sevs Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Trenger spotify-spilleliste til bursdagsfeiring i kveld. Kan noen fikse en for meg? Ikke så mye wub wub, heller dunk dunk, men ikke kirkebrenne-dunk dunk. Her er musikk for heile kvelden! https://soundcloud.com/fuckmylife/dat-kick-doe Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 noen som vet hvor viktig det er med tumba på sitar? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Tok fly fra Bergen til Trondheim i går kveld. Fremdeles skjelven. Sikker på at handtakene på setet må byttes ut med noe som ikke er mishandlet og knekt i biter. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Ventingen er over, 25 mars kommer Bioshock Infinite Burial At Sea episode 2 da. Bork Laser, den 15 Mar 2014 - 22:47, sa: noen som vet hvor viktig det er med tumba på sitar? Er det noe hjelp her??? http://www.buckinghammusic.com/sitar/sittut/gourdy.html Endret 15. mars 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Sitter som alltid! mwahahah Skal ut på lønningsbiff (©b-real) med jobben. 1/2 på steak & blowjob day er ikke ille! Copyright var da en fin overdrivelse Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Tips til å få bort parfymelukt fra bilbelte? En kollega av meg kjørte bilen vår, og det er flere dager siden, men lukten sitter enda. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Dekk over den med din egen parfyme? Nei, jeg aner ikke. Febreeze? Vet ikke om det finnes i Norge, men noe lignende finnes helt sikkert. Endret 16. mars 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 lager pinnekjøtt for første gang sjøl :o med komle, kålrabistappe, pottit og litt sånt Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 lager pinnekjøtt for første gang sjøl :o med komle, kålrabistappe, pottit og litt sånt De heite ballj å rabbestappe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 lager pinnekjøtt for første gang sjøl :o med komle, kålrabistappe, pottit og litt sånt Namnam Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg tror at jeg ble utnyttet på det groveste i går. På kort varsel ble jeg invitert på middag hos et kjærestepar jeg kjenner fra skolen og siden jeg er svak for mat, kunne jeg ikke takke nei. Etter at jeg hadde spist meg god og mett, ledet de samtalen inn på at de holder på å skrive en eksamensoppgave i et kurs jeg ikke har og at de i den forbindelse utførte et økonomisk eksperiment. Jeg gikk rett på limpinnen og spurte hvordan det eksperimentet gikk. Og da fikk jeg se rapporten og datasettet deres. Og så ymtet de diskrét frampå at det var noe vanskelig å tolke dataene og spurte hvilke statistiske tester jeg anbefalte for å fastslå om det er noen signifikant forskjell mellom forsøks- og kontrollgruppen deres. Moralen er: Ikke undervurder kunnskap. Kunnskap, og kanskje spesielt kunnskap om statistikk, er nyttig å ha. Da vil folk servere deg mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg