Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Høres sexy ut.

 

Så hvor lenge blir du på sykehuset? Tar de godt vare på deg og sånt, eller må du mase?

Jeg håper jeg ikke blir lengre enn til imorgen. Og de passer veldig godt på meg :D

 

De må finne medisiner mott menieres sykdom da, skjønner deg jevla godt da att du ikke liker sykehus da. Men ber om unnskyld hvis jeg skulle ta feil der, førte gang jeg var på sykehuset så var det for ca 2 måneder da, men det var på staten senter for epilepsi. Men de månedene gikk fort da, jeg møtte ei jente jeg ble dritt god venn med, og kjæresten hennes var sjalu på ho da ho snakket om meg da i tlf da, og glemte å skrive good bedring Freidig

 

 

Jeg håper jeg ikke blir lengre enn til imorgen. Og de passer veldig godt på meg :D

Godt å høre! Har blitt litt mer skeptisk til sykehus og sånt etter bestemora vi var det. Hun ble pokker meg glemt, og fikk ikke mat/drikke på en dag.

 

Grunnen er at sykepleierenne er over arbeidet på sykehuset da, di løper hit å ditt dessverre :cry:

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Har du anfall fra tid til annen? God bedring.

 

Jeg sov på seksmannsrom i armien med en dude som snorka så jævlig. Fire måneder måtte jeg holde ut med han. Han het forresten Fet og var en lita rund koselig kar. Good times.

 

4 mnd , høres ut som et rent helvete.......må ha det helt stilt om natta , selv en klokke som tikker kan bli plagsomt.

Lenke til kommentar

Det rykker ikke veldig i bokseren av å se de puppene der for å si det sånn. Står glatt over. Verste er vel at hu selv er fornøyd på grunn av alle sulikkene som digger det. Det tenner like lite som så overdrevent som det der.

 

Edit: Misforstå meg rett, jeg liker kvinner som er trygg på seg selv, men alt med måte.

Endret av L4r5
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Har du anfall fra tid til annen? God bedring.

 

Jeg sov på seksmannsrom i armien med en dude som snorka så jævlig. Fire måneder måtte jeg holde ut med han. Han het forresten Fet og var en lita rund koselig kar. Good times.

 

4 mnd , høres ut som et rent helvete.......må ha det helt stilt om natta , selv en klokke som tikker kan bli plagsomt.

 

 

Var lite gøy på starten, er av samme typen som deg, men etter en stund ble jeg delvis vant til det. Ofte var jeg også særdeles sliten, så sovnet som regel fort.

Lenke til kommentar

 

Pupper er oppskrytt.

Ikke noe galt i en velformet rumpe, men pupper er definitivt mer interessant enn en rumpe.

 

Syns nå jeg da.

Jeg har små pupper, så jeg foretrekker menn som setter pris på den beste delen av meg ;) jeg liker verken pupper eller damerumper, så det var mest ment som en dårlig spøk fra min side :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...