Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ligger på sykehuset på et sånt firemannsrom. 2 av de som sover her er garantert over 80. Hu andre er 40+.. Ekke heeelt sikker på om jeg tør.

 

 

Minner meg om når jeg lå på Ullevål i desember. Var en fyr på natta som gikk ut på gangen og skrek og kjefta på sykesøsteren fordi han ikke hadde fått enerom, for han kunne jo ikke sove der folk snorket, det var tortur. Hun fikk han da til sengs litt etterpå, og fem minutter senere snorka han så hardt at man skulle tro at det var et tegn på en kommende apokalpyse.

Lenke til kommentar

 

 

Ligger på sykehuset på et sånt firemannsrom. 2 av de som sover her er garantert over 80. Hu andre er 40+.. Ekke heeelt sikker på om jeg tør.

 

Minner meg om når jeg lå på Ullevål i desember. Var en fyr på natta som gikk ut på gangen og skrek og kjefta på sykesøsteren fordi han ikke hadde fått enerom, for han kunne jo ikke sove der folk snorket, det var tortur. Hun fikk han da til sengs litt etterpå, og fem minutter senere snorka han så hardt at man skulle tro at det var et tegn på en kommende apokalpyse.

Jeg kommer sikkert til å få sove. Om sånn noen timer. Og jeg lover å være snill med sykepleieren.
Lenke til kommentar

Har vært så heldig at de gangene jeg har vært på firemanns-rom, så har jeg vært så neddøvet på smertestillende at jeg ikke har lagt merke til de andre før jeg har blitt utskrevet. Eneste gangen jeg har vært på et firemanns-rom som var fullt, var når jeg var på barneavdelingen på sykehuset som liten og bodde der i to mnd'er ca. Men da hadde jeg nintendo, kjøleskap fri til å ta det jeg ville av etc.

Ellers har jeg bare hatt enerom. Flaks.

Lenke til kommentar

Hvorfor har du ikke tid? Nå ser jeg på MGP fra 1975. Wooooho.

Gjorde det samme forrige helg, klessmaken der er helt sinnssyk

 

Har prøve i følgende denne og kommende uke (samt forrige uke, men har vært syk):

Musikk

Naturfag

RLE (kristendom og shit)

 

Munnlig fremføring i:

Matte

Engelsk

Norsk

 

Skriftlig innlevering i:

Matte

Engelsk

Samfunnsfag

Norsk

 

Så ja. Bokanmeldelse kommer nederst på lista. Slutten av tiende og alltidsmenstruelle lærere av forskjellige kjønn er ingen god kombi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...