Kea Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Det er det jeg holder på med. Så er det vel billigere generelt også. For eksempel, tror en prebuilt PC med alle top of the line komponentene er dyrere enn en selvbygd PC med det samme innholdet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Rosenkål er jo kongen av kål. Kjempegodt! Enig! Tror egentlig halvparten av folk som mener de ikke liker rosenkål føler at det er noe som man ikke "skal" like, og gir det ikke en sjanse. Men jaja, mer rosenkål til meg! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Rosenkål er så godt atte. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvorfor ikke bygge en selv? mye større frihet til og velge hva du vil da. Vet ikke helt hva prisen er i forhold til å lage noe selv. Men, hvis du får en fancy liten maskin med kontroller og plug and play uten noe veldig mye mer kostnad. Så, hvorfor ikke Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Blæh, eksamenslesing er kjedelig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Rosenkål er jo kongen av kål. Kjempegodt! Jeg holder en knapp på klassikeren kinakål. Synd det ikke brukes så mye lenger. Endret 12. mars 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg bruker kinakål så mye jeg kan. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 blir den nye sofaen ødelagt om ejg sitter på den uten å skru på de små benene (runde klosser) under? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Kål stuing er namn namn da, hum deilig sammen med poteter å grove kjøtt kaker og brun saus. Men må innrømme det er Fjordland Grove Kjøttkaker med kålstuing og poteter. blir den nye sofaen ødelagt om ejg sitter på den uten å skru på de små benene (runde klosser) under? Ja det gjør den, de må du sette på Endret 12. mars 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 E9 Gisle, strålende vær over hovedstaden. Også på vei til jobb. Eneste som ikke er topp er at det er blomkålgrateng i kantina på jobb. Yuck. Inneholder en grønnsak med "kål" i navnet. Finnes ikke godt, tross ost og bacon. Da lages den feil isåfall. Noen som vet når Steambokser kommer på markedet ? Les deg opp på Debian i mellomtiden 8) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Kål stuing er namn namn da, hum deilig sammen med poteter å grove kjøtt kaker og brun saus. Men må innrømme det er Fjordland Grove Kjøttkaker med kålstuing og poteter. blir den nye sofaen ødelagt om ejg sitter på den uten å skru på de små benene (runde klosser) under? Ja det gjør den, de må du sette på jeg har brukt den i to dager uten å gjøre det enda Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Kål stuing er namn namn da, hum deilig sammen med poteter å grove kjøtt kaker og brun saus. Men må innrømme det er Fjordland Grove Kjøttkaker med kålstuing og poteter. blir den nye sofaen ødelagt om ejg sitter på den uten å skru på de små benene (runde klosser) under? Ja det gjør den, de må du sette på jeg har brukt den i to dager uten å gjøre det enda Er sikkert ikke så farlig i 2 dager men sett de på så fort du kan. Men utover ja, da varer den lengre da Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 blir den nye sofaen ødelagt om ejg sitter på den uten å skru på de små benene (runde klosser) under? Antakelig er det bedre både for sofaen og gulvet da det er mindre trykk på en stor overflate. Sofaben er der fordi det skal se pent ut og løfte sofaen til riktig høyde. Noen ganger er det vanskelig å ikke flire mens jeg snakker med franskmennene her. Jeg traff akkurat en av dem på kjøkkenet. "Have you been at ze beach? It's so pissfol." Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Har hatt litt problemer med å bestemme meg for om jeg skulle gå ut med vennene mine i kveld eller bruke kvelden på å rydde litt og spise ordentlig middag. Blir seff ordentlig middag etter rosenkål-pratet! Endret 12. mars 2014 av Krisha Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Må skrive en bokanmeldelse fort som fanden, men jeg orker ikke. AAAAhhhhhhhhhhhfffffffffggggg. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Må skrive en bokanmeldelse fort som fanden, men jeg orker ikke. AAAAhhhhhhhhhhhfffffffffggggg. Da er vi to. Forskjellen er at jeg ikke har tid. Pluss at jeg er syk, men det får bare være. Smittes den som smittes vil. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvorfor har du ikke tid? Nå ser jeg på MGP fra 1975. Wooooho. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Karbonader, mat for guder. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Karbonader med speilegg, enda bedre. Endret 12. mars 2014 av Cakenommy Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Elsker å dele rom med folk som sover.. DE SNORKER SÅNN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg