Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rosenkål er jo kongen av kål. Kjempegodt!

Enig! Tror egentlig halvparten av folk som mener de ikke liker rosenkål føler at det er noe som man ikke "skal" like, og gir det ikke en sjanse. Men jaja, mer rosenkål til meg!

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bygge en selv? mye større frihet til og velge hva du vil da.

Vet ikke helt hva prisen er i forhold til å lage noe selv. Men, hvis du får en fancy liten maskin med kontroller og plug and play uten noe veldig mye mer kostnad. Så, hvorfor ikke

Lenke til kommentar

E9 Gisle, strålende vær over hovedstaden. Også på vei til jobb. Eneste som ikke er topp er at det er blomkålgrateng i kantina på jobb. Yuck.

Inneholder en grønnsak med "kål" i navnet. Finnes ikke godt, tross ost og bacon.

Da lages den feil isåfall.

Noen som vet når Steambokser kommer på markedet ?

Les deg opp på Debian i mellomtiden 8)

Lenke til kommentar

Kål stuing er namn namn da, hum deilig sammen med poteter :love: å grove kjøtt kaker og brun saus. Men må innrømme det er Fjordland Grove Kjøttkaker med kålstuing og poteter. :D

blir den nye sofaen ødelagt om ejg sitter på den uten å skru på de små benene (runde klosser) under?

Ja det gjør den, de må du sette på :)

:eek: jeg har brukt den i to dager uten å gjøre det enda :ohmy:

Er sikkert ikke så farlig i 2 dager men sett de på så fort du kan. Men utover ja, da varer den lengre da

Lenke til kommentar

blir den nye sofaen ødelagt om ejg sitter på den uten å skru på de små benene (runde klosser) under?

Antakelig er det bedre både for sofaen og gulvet da det er mindre trykk på en stor overflate. Sofaben er der fordi det skal se pent ut og løfte sofaen til riktig høyde.

Noen ganger er det vanskelig å ikke flire mens jeg snakker med franskmennene her. Jeg traff akkurat en av dem på kjøkkenet. "Have you been at ze beach? It's so pissfol."

Lenke til kommentar

Har hatt litt problemer med å bestemme meg for om jeg skulle gå ut med vennene mine i kveld eller bruke kvelden på å rydde litt og spise ordentlig middag. Blir seff ordentlig middag etter rosenkål-pratet!

Endret av Krisha
Lenke til kommentar

Må skrive en bokanmeldelse fort som fanden, men jeg orker ikke. AAAAhhhhhhhhhhhfffffffffggggg.

Da er vi to. Forskjellen er at jeg ikke har tid. Pluss at jeg er syk, men det får bare være.

Smittes den som smittes vil. Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...