Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke alle.

Rosenkål er laget av 100% hat til mennesket.

Og forresten, mens jeg er her.

HEI SMURF!

Glemte å si hei da jeg begynte å komme meg tilbake hit igjen. :((

Hei Kim! :D

Sier meg enig med deg ang. rosenkål. Spisskål er heller ikke noe å trakte etter, men ellers så er det mye med kål i som er godt. Hodekål, kinakål, kålrabi, og blomkål så lenge den er tilberedt godt (som smørdampet eller kokt og dumpet i en kjele med béchamel, ost og skinke).

Lenke til kommentar

Jeg hadde en slags lucid drøm i dag. Det var litt artig. Først var det en greit vanlig drøm, så ble jeg tilbudt av noen å være med inn i et mareritt og kjempe mot monstre. Jeg sa da at jeg trekker meg hvis det blir for intenst.

Hele den delen av drømmen gikk jeg rundt og visste at jeg drømte, så det var morsomt å iaktta alle de merkelige sammensetningene. For eksempel, vi var i en dystopian fremtid, hvor det var diktatur elns og de som ikke var enige med politikken måtte møtes i hemmelighet. Bygningen de brukte til det var festet til en annen bygning og lignet på et romskip, men bare vi kunne se det. Før vi dro for å kjempe mot monstre, gikk vi rundt og så på alle de rare detaljene. De jeg var med bestemte seg for at dette ikke var noe mareritt og derfor ville de ha meg inn i en ny drøm.

Det de gjorde når de skulle skifte drøm var å snurre rundt i stor hastighet til de ble teleportert inn i en annen verden. Jeg ba om å få våkne før ting ble verre og spurte om man måtte snurre for å våkne også. Da sa de at man enten kunne våkne eller havne i en ny drøm. Så husket jeg på den første lucid drømmen jeg hadde som liten, der alt jeg måtte gjøre var å sovne. Så jeg lukket øynene og lot meg selv falle mot gulvet, så våknet jeg.

Skikkelig Inception-stil. :p

Lenke til kommentar

Drømte at jeg var en trollmann for noen dager siden. Jeg kunne transformere meg til dyr. Så jeg gjorde meg om til en fugl og fløy inn til en annen trollman sitt hus og gjorde meg så om til en rotte for å spionere på han.

Dreams r funny

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...