j-- Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 E9 Gisle, strålende vær over hovedstaden. Også på vei til jobb. Eneste som ikke er topp er at det er blomkålgrateng i kantina på jobb. Yuck. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Bedre enn mat enn i kantina her, for sure. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Blomkålgrateng? Hørtes godt ut. Om noen skulle lure, jeg mente det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Inneholder en grønnsak med "kål" i navnet. Finnes ikke godt, tross ost og bacon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Løsning: Spis ost og bacon, plukk ut alt som kan minne om blomkål. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Alle grønnsaker med kål i navnet er godt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ikke alle. Rosenkål er laget av 100% hat til mennesket. Og forresten, mens jeg er her. HEI SMURF! Glemte å si hei da jeg begynte å komme meg tilbake hit igjen. ( 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Blomkål er ikke så værst det. Og det sunt ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ikke alle. Rosenkål er laget av 100% hat til mennesket. Og forresten, mens jeg er her. HEI SMURF! Glemte å si hei da jeg begynte å komme meg tilbake hit igjen. ( Hei Kim! Sier meg enig med deg ang. rosenkål. Spisskål er heller ikke noe å trakte etter, men ellers så er det mye med kål i som er godt. Hodekål, kinakål, kålrabi, og blomkål så lenge den er tilberedt godt (som smørdampet eller kokt og dumpet i en kjele med béchamel, ost og skinke). Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som vet når Steambokser kommer på markedet ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 kun at den kommer ut i år Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noen her som har vært i Paris?Var der i fjor sommer. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg hadde en slags lucid drøm i dag. Det var litt artig. Først var det en greit vanlig drøm, så ble jeg tilbudt av noen å være med inn i et mareritt og kjempe mot monstre. Jeg sa da at jeg trekker meg hvis det blir for intenst. Hele den delen av drømmen gikk jeg rundt og visste at jeg drømte, så det var morsomt å iaktta alle de merkelige sammensetningene. For eksempel, vi var i en dystopian fremtid, hvor det var diktatur elns og de som ikke var enige med politikken måtte møtes i hemmelighet. Bygningen de brukte til det var festet til en annen bygning og lignet på et romskip, men bare vi kunne se det. Før vi dro for å kjempe mot monstre, gikk vi rundt og så på alle de rare detaljene. De jeg var med bestemte seg for at dette ikke var noe mareritt og derfor ville de ha meg inn i en ny drøm. Det de gjorde når de skulle skifte drøm var å snurre rundt i stor hastighet til de ble teleportert inn i en annen verden. Jeg ba om å få våkne før ting ble verre og spurte om man måtte snurre for å våkne også. Da sa de at man enten kunne våkne eller havne i en ny drøm. Så husket jeg på den første lucid drømmen jeg hadde som liten, der alt jeg måtte gjøre var å sovne. Så jeg lukket øynene og lot meg selv falle mot gulvet, så våknet jeg. Skikkelig Inception-stil. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Rosenkål er jo kongen av kål. Kjempegodt! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Drømte at jeg var en trollmann for noen dager siden. Jeg kunne transformere meg til dyr. Så jeg gjorde meg om til en fugl og fløy inn til en annen trollman sitt hus og gjorde meg så om til en rotte for å spionere på han.Dreams r funny Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som vet når Steambokser kommer på markedet ? Er det den her du mener. Xi3s Steam-boks slippes til jul, Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Det er ikke den han tenker på, regner med at han mener konsollen. Den du linker til er en mini-pc som hadde release date til jul i fjor. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ja riktig. Sånn stue pc med steamOS og egen kontroller jeg tenker på. Leste et sted at det skulle komme ut i starten av 2014. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvorfor ikke bygge en selv? mye større frihet til og velge hva du vil da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg