L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Er jo litt morsomt å se hvem som er de store puledrømmene til folk her da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 L_C er visst populær. ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Da har man värt på trening igjen. Herlig work-out. :] Man må vel så smått begynne å stelle i stand noe mat. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Dæven så sulten jeg plutselig blei da Sidious nevnte mat. Må gå og finne noe nam. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Vintermåne: Jeg har lyst på burger og pizza, men det blir det neppe noe av. Blir vel helt normal husmannskost. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ååå, en 400g burger fra cyberland i namsos hadde gjort seg nå ja Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Idag er det min ofisielle pizza-dag (En gang i uken...). Da gir jeg meg selv lov til å lage frossen-pizza med ekstra fyll, og drikke Cola/Fanta. Et høydepunkt i en ellers ok uke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nå fikk jeg lyst til å lage ordentlige burgere igjen. Ikke det greiene man får kjøpt ferdig, men lage dem fra bunnen. Hive oppi litt løk i kjøttdeigen. Litt chilli kanskje. Krydre godt. Eller kanskje jeg skal lage sloppy joe's? Har ikke spist det på årevis. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Sloppy Joes? Antar det er en type burger, så det hørtes godt ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Huj, da var jeg hjemme i Norge igjen (vel, teknisk sett igår men sovna med en gang jeg kom hjem).. Vært 4 dager i Tyskland/Sveits på konferanse med 3 stk fra jobb. Skikkelig fett, og (for) mye øldrikking på kveldene. Måtte vente i 8 timer på Zurich flyplass på tur hjem, og jeg hadde den værste fyllemagen noensinne, var ikke mye artig å være kvalm og kaldsvette og gå på dass 3 ganger i timen. Greide å presse i meg en halv burgerking burger og litt pommes frites, hele dagen. Faen så deilig å være hjemme igjen og. Tyskere er herlig gjestfrie folk, og veldig lett å komme i prat med, selv de eldre karene. Edit: å nei, ingen kommer jo til å lese denne posten, fordi den ikke handler om hva jeg skal spise til middag! Endret 29. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Snorre: Höres godt ut. Hvordan går det med studiene? Lärt noe interessant? L4r5: Det er bare å sette i gang. *Sikle* Endret 29. mars 2008 av Sidious Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Sloppy Joes? Antar det er en type burger, så det hørtes godt ut Nesten. Men i stedet for burger så bruker man en saus-kjøttdeigblanding i burgerbrødene. http://en.wikipedia.org/wiki/Sloppy_Joe Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 3 brødskiver med stekt egg = winrar Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Off.. Eg gløymte tannlegetimen min som var igår =/ Kva reaksjonar kan eg få? (er over 18). Eg har ikkje tannlegeskrekk eller noko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Off.. Eg gløymte tannlegetimen min som var igår =/ Kva reaksjonar kan eg få? (er over 18). Eg har ikkje tannlegeskrekk eller noko Samme som om man glemmer en legetime. Du må betale for timen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Sloppy Joes? Antar det er en type burger, så det hørtes godt ut Nesten. Men i stedet for burger så bruker man en saus-kjøttdeigblanding i burgerbrødene. http://en.wikipedia.org/wiki/Sloppy_Joe Det der må prøves. Skal fylles med masse saus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det der må prøves. Skal fylles med masse saus Advarsel: Bør ikke nytes på date e.l. da man som regel griser en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg