""" Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hvorfor se Hannibal når man kan bruke tiden på noe som ikke suger? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hahah, jeg har fortsatt tilgode å se mer enn 2 minutter av TD så det kan jeg ikek uttale meg om. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Da laster du den ned med en gang. Uten tvil den beste serien som har kommet den seneste tiden. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Lite aktivitet på Habbo ikveld... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Skulle ønske jeg drømte om zombier da, men da måte det være i Resident evil 3 nemesis da. Å faen det hadde vært farlig det da og høre STARRRR, vil jeg ikke høre det da, nei det høres ut som et jevla mareritt. Nei takk ikke med nemesis da stygg jævel da etter meg hissig og gir seg ikke før jeg er død da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hahah, jeg har fortsatt tilgode å se mer enn 2 minutter av TD så det kan jeg ikek uttale meg om. Da er det bare å begynne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Skulle ønske jeg drømte om zombier da, men da måte det være i Resident evil 3 nemesis da. Å faen det hadde vært farlig det da og høre STARRRR, vil jeg ikke høre det da, nei det høres ut som et jevla mareritt. Nei takk ikke med nemesis da stygg jævel da etter meg hissig og gir seg ikke før jeg er død da. Har du en egen hurtigtast for ordet "da"? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Skulle ønske jeg drømte om zombier da, men da måte det være i Resident evil 3 nemesis da. Å faen det hadde vært farlig det da og høre STARRRR, vil jeg ikke høre det da, nei det høres ut som et jevla mareritt. Nei takk ikke med nemesis da stygg jævel da etter meg hissig og gir seg ikke før jeg er død da. Har du en egen hurtigtast for ordet "da"? Ja den heter da knappen, nei tullet der bare Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Lite aktivitet på Habbo ikveld... Føler med deg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Forslag til film eller serie å glo på? Supernatural er på Netflix. Two brothers follow their father's footsteps as "hunters" fighting evil supernatural beings of many kinds including monsters, demons, and gods that roam the earth. Endret 9. mars 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Her er en liste over filmer jeg ikke har fått sett enda. Tears of the SunRun Fatboy RunScott Pilgrim vs. the WorldTucker and Dale vs Evil (2010) Endret 9. mars 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Scott Pilgrim er en av de mest irriterende filmene jeg har sett. Den ville vært så bra, hadde det ikke vært for skuespilleren som spller Scott Pilgrim. For øvrig er det irriterende å være våken før 09:30 for andre dag på rad. Særlig når jeg ikke har annet å gjøre enn å (mis)bruke PC-en, glo film, eller lese. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Det finnes sikkert ting i huset som må gjøres. Greit å få sånt unnagjort tidlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Scott Pilgrim falt ikke særlig i smak hos meg heller, (mitt tips, styr unna) men Tucker and Dale vs Evil var en knallfim, hæhæ, akkurat passe! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Det finnes sikkert ting i huset som må gjøres. Greit å få sånt unnagjort tidlig. Har ikke motivasjon til å gjøre noe før etter 12. Uansett hva det skal være. Et helvete bare å tvinge i seg mat før 12 … Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Scott Pilgrim falt ikke særlig i smak hos meg heller, (mitt tips, styr unna) men Tucker and Dale vs Evil var en knallfim, hæhæ, akkurat passe! Tucker and Dale er dritfet! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Fy faen greide legge meg klokken 05:00, spist å kommet meg opp da senga da. Er jævla glad for jeg har red bull stående her da, sitte på dass å drikke red bull, ikke være våken 100% bare 50% da det er deilig da Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Fy faen greide legge meg klokken 05:00, spist å kommet meg opp da senga da. Er jævla glad for jeg har red bull stående her da, sitte på dass å drikke red bull, ikke være våken 100% bare 50% da det er deilig da Ingen ved sine fulle fem, våkner ordentlig på en søndag. Praktisk å sitte på dass samtidig som du drikker red bull, da slipper du jo å gå mellom do og sofa Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg stod opp 05:15. En får litt ut av dagen da, i det minste. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Burkakari: Det skjedde ikke frivillig. Jobb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg