Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske jeg drømte om zombier da, men da måte det være i Resident evil 3 nemesis da. Å faen det hadde vært farlig det da og høre STARRRR, vil jeg ikke høre det da, nei det høres ut som et jevla mareritt. Nei takk ikke med nemesis da stygg jævel da etter meg hissig og gir seg ikke før jeg er død da. :p

post-281153-0-61250900-1394316970_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg drømte om zombier da, men da måte det være i Resident evil 3 nemesis da. Å faen det hadde vært farlig det da og høre STARRRR, vil jeg ikke høre det da, nei det høres ut som et jevla mareritt. Nei takk ikke med nemesis da stygg jævel da etter meg hissig og gir seg ikke før jeg er død da. :p

Har du en egen hurtigtast for ordet "da"? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skulle ønske jeg drømte om zombier da, men da måte det være i Resident evil 3 nemesis da. Å faen det hadde vært farlig det da og høre STARRRR, vil jeg ikke høre det da, nei det høres ut som et jevla mareritt. Nei takk ikke med nemesis da stygg jævel da etter meg hissig og gir seg ikke før jeg er død da. :p

Har du en egen hurtigtast for ordet "da"? :p

 

Ja den heter da knappen, nei tullet der bare :p

Lenke til kommentar

Scott Pilgrim er en av de mest irriterende filmene jeg har sett. Den ville vært så bra, hadde det ikke vært for skuespilleren som spller Scott Pilgrim.

 

For øvrig er det irriterende å være våken før 09:30 for andre dag på rad. Særlig når jeg ikke har annet å gjøre enn å (mis)bruke PC-en, glo film, eller lese.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Scott Pilgrim falt ikke særlig i smak hos meg heller, (mitt tips, styr unna) men Tucker and Dale vs Evil var en knallfim, hæhæ, akkurat passe!

Lenke til kommentar

Fy faen greide legge meg klokken 05:00, spist å kommet meg opp da senga da. Er jævla glad for jeg har red bull stående her da, sitte på dass å drikke red bull, ikke være våken 100% bare 50% da det er deilig da :)

Ingen ved sine fulle fem, våkner ordentlig på en søndag. Praktisk å sitte på dass samtidig som du drikker red bull, da slipper du jo å gå mellom do og sofa :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...