Slimda Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Sikker på at du ikke tenker på b-vitamin nå? Det er nemlig vanlig med sprøyte i rumpa med b-vitaminer.Det er mulig. Men det er ikke like gøy som å bli stukket i rumpa med D. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Er det meninga at MGP skal være gjennomgående ræva, bare for å forsikre seg at vi taper enda en gang?Kan jo ikke kødde med tradisjoner. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Sikker på at du ikke tenker på b-vitamin nå? Det er nemlig vanlig med sprøyte i rumpa med b-vitaminer.Det er mulig. Men det er ikke like gøy som å bli stukket i rumpa med D.Kommer vel an på øyet som ser Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Over 50 matcher på Tinder i kveld, har kanskje hatt litt lite å gjøre? Nå har jeg bestemt meg, en gang for alle, jeg må droppe å spise godteri en liten periode for jeg er så avhengig av jeg holder på å bli gal. Starter om 50 minutter 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Dette er en melding fra Mars. Jeg kommer for å spise dere. Setter pris på om dere setter frem bestikk. Takk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Dette er en melding til Mars. Vi smaker vondt. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Weeeeee fylla Jeg e ikke edru 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Velkommen i klubben. Divisun neste? Jepp! Begynner med en gang, fire tabletter daglig! Har du merka effekt på det? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det er mulig. Men det er ikke like gøy som å bli stukket i rumpa med D. Får faktisk B12-injeksjoner og men det er i hofta, så får beholde trusa på, wohoo! Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Over 70 matcher... Blir så digg å sove lenge i morgen! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Over 70 matcher... Blir så digg å sove lenge i morgen! Lenge skal du sove da?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 http://www.therooster.com/blog/boulder-now-clit-tickling-capitol-world Wat? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Yay, elendig vær og jeg tror ting blir å blåse bort. EDIT: Og der gikk strømmen. Endret 8. mars 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Det er mulig. Men det er ikke like gøy som å bli stukket i rumpa med D. Får faktisk B12-injeksjoner og men det er i hofta, så får beholde trusa på, wohoo! I hofta? Det hørtes uchill ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Velkommen i klubben. Divisun neste?Jepp! Begynner med en gang, fire tabletter daglig! Har du merka effekt på det? Nei, egentlig ikke. Jeg hadde nivå på 22, og tar to tabletter daglig. Legen sa at selv om man får opp nivået så er det ikke sikkert at formen stiger paralellt. Skal ta nye prøver om ca 6 uker. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Good morgen her , smaker deilig med fjorland Biff Stroganoff med ris nå på morgen, og må ha 2 cm tykk veldig grov brød skive på morgenen oxo da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Og strømmen går konstant, yay! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg har så spennende og fascinerende drømmer for tiden at jeg tar meg i å sove mer bare fordi jeg vil se hva som skjer videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg