Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagde lasagne for første gang i dag. Den ble sykt fail(brent og svidd og gud vet hva), men typen sa at det smakte kjempegodt og at jeg var kjempeflink. Så jeg er nok ikke en så verst kokk allikevel.

Prøve å lage den lasagne i bilde her namn , den er snadder mat, :thumbup: 1. du skal bytte ut vannet med hell melk, 2. ha over 300.gram mozzarealla ost over lasagne før du steker den, ja det er hele pose med ost. Den osten sørger for lasagne ikke blitt så fort brent husk ha den osten over allt på formen så det blitt tett i lasagne da opps det er kalori bombe :cry:

Lag heller lasagne fra bunn, blir bedre. Toro sin er ikke ille, men blir ikke like bra.

Lenke til kommentar

Aww tusen takk for tips!
Skal faktisk lage lasagne på lørdagen også fordi jeg nekter å gi meg før jeg er blitt flink! (ja det ble svidd pluss de platene knaste i munnen som potetgull. haha.)

Så neste gang skal jeg vente til lasagnen er halvferdig før jeg legger på osten, evt flere typer ost, evt parmesan(eller kanskje bare alt), også skal jeg bruke Toro. Når jeg er blitt ordentlig flink så skal jeg lage lasagne fra bunnen :D weee

Ah, jeg kan ikke spise siden jeg skal på sykehuset og få en slange ned i halsen.

Jaja, er ikke sulten uansett.

Huff :( høres lite digg ut. God bedring da.

Lenke til kommentar

I dag fant jeg ut at vitamin D-verdiene mine lå på rundt 12. Laveste verdiene legen noensinne har sett. Skal optimalt ligge rundt 100-150. Whoopey do!

So what you're saying is that you really need the D? Endret av L4r5
  • Liker 5
Lenke til kommentar

attachicon.gif9pSm52M.png

Drikk melk med D-vitamin! Evt, sola er din venn.

Det er alt for lavt til at slike "vanlige" tips hjelper :p Det er virkelig ekstremtekstremtlavt. Er visst ikke noe med kostholdet mitt eller at jeg ikke får nok sol, er rett og slett at vitaminet ikke blir aktivert inni kroppen min. Så må begynne med noe behandlingsgreier. Men det går greit, er ikke noe stress virker det som. Bare rart ingen av legene mine har sett det før når det er så åpenbart.

So what you're saying is that you really need the D?

Hahaha :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...