Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med dere? Menn skal svare biff. Alltid!

Fikk tidenes "fornærmelse" på Tinder (stygg og trangsynt pluss, pluss). Synes det var så morsomt at jeg måtte takke for at noen endelig kunne gi meg en konstruktiv kommentar og at han var et forfriskende pust blant alle de andre gutta på Tinder. Det beste av alt: han er virkelig stygg. Jeg har ikke fått noe svar :(

Lenke til kommentar

Hva er galt med dere? Menn skal svare biff. Alltid!

Fikk tidenes "fornærmelse" på Tinder (stygg og trangsynt pluss, pluss). Synes det var så morsomt at jeg måtte takke for at noen endelig kunne gi meg en konstruktiv kommentar og at han var et forfriskende pust blant alle de andre gutta på Tinder. Det beste av alt: han er virkelig stygg. Jeg har ikke fått noe svar :(

Biff :green:

Lenke til kommentar

Burgere eller gammel Tiësto? :p

Jeg liker begge deler. Tiësto fra 90-tallet er i mine øyne klart bedre enn Tiësto fra 00- og 10-tallet. Burgere er alltid godt. Jeg endte opp med krydderkake, for sent til at jeg orker å sette i gang noe kokkelering.

Lenke til kommentar

Lagde lasagne for første gang i dag. Den ble sykt fail(brent og svidd og gud vet hva), men typen sa at det smakte kjempegodt og at jeg var kjempeflink. Så jeg er nok ikke en så verst kokk allikevel.

Osten øverst som ble svidd? Jeg pleier alltid å vente til lasagnen allerede er halvferdig før jeg tar på osten. Ta lasagnen ut når halve tida har gått, strø på ost, og sett inn igjen. Blir mye bedre da!

Lenke til kommentar

Lagde lasagne for første gang i dag. Den ble sykt fail(brent og svidd og gud vet hva), men typen sa at det smakte kjempegodt og at jeg var kjempeflink. Så jeg er nok ikke en så verst kokk allikevel.

Prøve å lage den lasagne i bilde her namn , den er snadder mat, :thumbup: 1. du skal bytte ut vannet med hell melk, 2. ha over 300.gram mozzarealla ost over lasagne før du steker den, ja det er hele pose med ost. Den osten sørger for lasagne ikke blitt så fort brent husk ha den osten over allt på formen så det blitt tett i lasagne da opps det er kalori bombe :cry:

post-281153-0-87731000-1394153010_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...