Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hva skal jeg ønske meg til middag i morgen? Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hva er galt med dere? Menn skal svare biff. Alltid! Fikk tidenes "fornærmelse" på Tinder (stygg og trangsynt pluss, pluss). Synes det var så morsomt at jeg måtte takke for at noen endelig kunne gi meg en konstruktiv kommentar og at han var et forfriskende pust blant alle de andre gutta på Tinder. Det beste av alt: han er virkelig stygg. Jeg har ikke fått noe svar Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hva er galt med dere? Menn skal svare biff. Alltid! Fikk tidenes "fornærmelse" på Tinder (stygg og trangsynt pluss, pluss). Synes det var så morsomt at jeg måtte takke for at noen endelig kunne gi meg en konstruktiv kommentar og at han var et forfriskende pust blant alle de andre gutta på Tinder. Det beste av alt: han er virkelig stygg. Jeg har ikke fått noe svar Biff Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Biff Ahh, jeg visste du ville ta til fornuft :D Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Glad jeg aldri har eller vil røre Tinder og slike nettdatinggreier så slipper jeg å kalle andre mennesker for stygge. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Biff Ahh, jeg visste du ville ta til fornuft :D Den her er det god smak i, Biff Stroganoff med ris fra fjordland Endret 6. mars 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Smådanser til Stockholms Negrer på jobb, blir en lang natt. Dans litt med meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 *danse med* Her går det i gammel Tiësto, vurderer å lage meg middag. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Nostalgi! Tror jeg sannelig skal legge til Tiesto i en spilleliste når jeg kommer hjem. Ble burgere i dag. Ikke helt sjurburger, men nesten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hvorfor skulle en påføre seg selv slikt med vilje? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Burgere eller gammel Tiësto? Jeg liker begge deler. Tiësto fra 90-tallet er i mine øyne klart bedre enn Tiësto fra 00- og 10-tallet. Burgere er alltid godt. Jeg endte opp med krydderkake, for sent til at jeg orker å sette i gang noe kokkelering. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hamburger er selvfølgelig fabelaktig. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Lagde lasagne for første gang i dag. Den ble sykt fail(brent og svidd og gud vet hva), men typen sa at det smakte kjempegodt og at jeg var kjempeflink. Så jeg er nok ikke en så verst kokk allikevel. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Lagde lasagne for første gang i dag. Den ble sykt fail(brent og svidd og gud vet hva), men typen sa at det smakte kjempegodt og at jeg var kjempeflink. Så jeg er nok ikke en så verst kokk allikevel. Osten øverst som ble svidd? Jeg pleier alltid å vente til lasagnen allerede er halvferdig før jeg tar på osten. Ta lasagnen ut når halve tida har gått, strø på ost, og sett inn igjen. Blir mye bedre da! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 /signed Bruk gjerne flere typer ost også. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Helt unødvendig. Parmesan er alt som skal på. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Lagde lasagne for første gang i dag. Den ble sykt fail(brent og svidd og gud vet hva), men typen sa at det smakte kjempegodt og at jeg var kjempeflink. Så jeg er nok ikke en så verst kokk allikevel. Prøve å lage den lasagne i bilde her namn , den er snadder mat, 1. du skal bytte ut vannet med hell melk, 2. ha over 300.gram mozzarealla ost over lasagne før du steker den, ja det er hele pose med ost. Den osten sørger for lasagne ikke blitt så fort brent husk ha den osten over allt på formen så det blitt tett i lasagne da opps det er kalori bombe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg