Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må slutte å sove med ansiktet i puten. Har vært våken i en time nå og ser fremdeles uklart på det ene øyet. :hrm:

Å sove på magen er dårlig for kroppen og beinstrukturen. Sov enten på siden eller på ryggen.

Styrer du hvilken side du ligger på om natten? Sånn helt frivillig? ;)
Lenke til kommentar

Jeg må slutte å sove med ansiktet i puten. Har vært våken i en time nå og ser fremdeles uklart på det ene øyet. :hrm:

Å sove på magen er dårlig for kroppen og beinstrukturen. Sov enten på siden eller på ryggen.

Da har jeg et problem.

Sove på magen <3

Lenke til kommentar

fornøyd om jeg sover jeg..

Ryggen er vrang igjen, så tror jeg har hatt tidenes merkeligste sove tider siste uka.
fra tirsdag forrige uke tom. mandag sov jeg ca 15 timer sammenlagt, deretter sov jeg nesten 12 timer på tirsdag, ingenting igår, og en to-tre timer i dag fra 9-10 til rundt 12.

edit: sover btw. på siden, og ruller fra side til side i søvne. Gjør meg ingenting, men hu som sover vedsidenav til tider synes ikke noe særlig å bli rulla på av 90 kilo sovende mann ;)

Endret av settings
Lenke til kommentar

Jeg ligger vanligvis på siden når jeg legger meg til å sove, men våkner som regel enten på ryggen eller på magen med ansiktet i madrassen eller i puten. Ikke vet jeg hvordan jeg får puste sånn, men.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...