Slimda Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg må slutte å sove med ansiktet i puten. Har vært våken i en time nå og ser fremdeles uklart på det ene øyet. Å sove på magen er dårlig for kroppen og beinstrukturen. Sov enten på siden eller på ryggen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg må slutte å sove med ansiktet i puten. Har vært våken i en time nå og ser fremdeles uklart på det ene øyet. Å sove på magen er dårlig for kroppen og beinstrukturen. Sov enten på siden eller på ryggen. Styrer du hvilken side du ligger på om natten? Sånn helt frivillig? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg må slutte å sove med ansiktet i puten. Har vært våken i en time nå og ser fremdeles uklart på det ene øyet. Å sove på magen er dårlig for kroppen og beinstrukturen. Sov enten på siden eller på ryggen. Da har jeg et problem. Sove på magen <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg er fornøyd de nettene jeg faktisk får sove. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Fornøyd om jeg sovner før 4 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Å sove på magen er dårlig for kroppen og beinstrukturen. Sov enten på siden eller på ryggen. Sove i fosterstilling med armene rundt en pute! Beste stillinga. Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) fornøyd om jeg sover jeg..Ryggen er vrang igjen, så tror jeg har hatt tidenes merkeligste sove tider siste uka.fra tirsdag forrige uke tom. mandag sov jeg ca 15 timer sammenlagt, deretter sov jeg nesten 12 timer på tirsdag, ingenting igår, og en to-tre timer i dag fra 9-10 til rundt 12. edit: sover btw. på siden, og ruller fra side til side i søvne. Gjør meg ingenting, men hu som sover vedsidenav til tider synes ikke noe særlig å bli rulla på av 90 kilo sovende mann Endret 6. mars 2014 av settings Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg må slutte å sove med ansiktet i puten. Har vært våken i en time nå og ser fremdeles uklart på det ene øyet. Å sove på magen er dårlig for kroppen og beinstrukturen. Sov enten på siden eller på ryggen.Jeg ligger vanligvis på siden når jeg legger meg til å sove, men våkner som regel enten på ryggen eller på magen med ansiktet i madrassen eller i puten. Ikke vet jeg hvordan jeg får puste sånn, men. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Våkner som regel med en stor dam av sikkel på puta og litt i trynet, om nom. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Våkner som regel med en stor dam av sikkel på puta og litt i trynet, om nom. Eller snusflekker på sengetøyet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Trenger du et billig å bra dass papir, se her da. Du får kjøpt det på Rema 1000 for 45.kr http://www.dagbladet.no/2012/12/04/tema/dagbladet/klikk/bolig/bad/24670198/ Har du det gøy, Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Det slipper jeg å spørre om, att jeg kan kjøpe godis på Lørdag da. Endret 6. mars 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Vaskemaskinen får det til å kjennes ut som jordskjelv her inne. I'm scared. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Enig, Vaskemaskin er det skumleste som fins inne i en vær bolig Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Gjør narr alt du vil, men hadde du vært her hadde du også blitt skeptisk til om den kom til å eksplodere hvert øyeblikk på full sentrifugering. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Styrer du hvilken side du ligger på om natten? Sånn helt frivillig? jeg klarer ikke å sovne om jeg ligger på magen. Nakken og ryggen protesterer. Hva jeg Gjør på natten er uvisst. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Gjør narr alt du vil, men hadde du vært her hadde du også blitt skeptisk til om den kom til å eksplodere hvert øyeblikk på full sentrifugering. Jeg gjorde ikke narr av deg D: Endret 6. mars 2014 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg