Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke dum nok til å skulke, selv om det har fristet mang en gang. Ja ja, dere er i hvertfall heldige som har litt fri denne uken og fortjener det nok mer enn det jeg gjør, haha :laugh:

Skulke burde du strengt talt heller ikke gjøre, så smart gjort! :p

Heldig, ja, men har vært arbeidsledig siden 1.Februar så skal bli godt å få begynne i jobb igjen slik at jeg kan fokusere på studier :)

Det er i hvertfall digg å ha noe å gjøre, selv om man enkelte dager drømmer om litt mindre på agendaen og fri fra skole/jobb! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke dum nok til å skulke, selv om det har fristet mang en gang. Ja ja, dere er i hvertfall heldige som har litt fri denne uken og fortjener det nok mer enn det jeg gjør, haha :laugh:

Skulke burde du strengt talt heller ikke gjøre, så smart gjort! :p

Heldig, ja, men har vært arbeidsledig siden 1.Februar så skal bli godt å få begynne i jobb igjen slik at jeg kan fokusere på studier :)

Det er i hvertfall digg å ha noe å gjøre, selv om man enkelte dager drømmer om litt mindre på agendaen og fri fra skole/jobb! :p

Så kan man jo argumentere for om det å være arbeidsledig er det samme som å ha "fri" :p

Så ja, helt klart godt å ha noe å gjøre, så slipper man å sitte hjemme alene og bare stirre på veggen eller skjermen hele tiden.

Alt taes best i små mengder.

Lenke til kommentar

Så var jeg ferdig for i dag med Resistance Fall Of Man da, men mer Resistance Fall Of Man i morgen da, faen jeg ser det ikke kommer flere spill i den serien da. ja ja har jo Resistance 2 da å Resistance 3 special edition da, er lenge siden jeg har spillene da. Blir vel spotify da resten av kvelden nå vel.

Lenke til kommentar

Damn animasjonsfilmer fra 70/80-tallet er sykt depressive :(

Må komme an på hvilke du ser. De fleste er ganske herlige. Som Bakshis "Fritz the Cat".

Dog, jeg kan si meg enig i at "The Plague Dogs" ikke er så bra. Den er mildt sagt lettere forstyrrende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...