Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ditt hode om det.

Jeg hadde ingen problemer med å droppe første forelesning for å sove litt lenger, eller sose bort tiden på vei til skolen og så sitte i kantina og slacke mens jeg ventet på at det skulle bli pause slik at jeg kom meg inn i auditoriet.

Alt ble lagt ut på Fronter uansett, tidvis også med film av foreleseren. Auditoriet ble vel hovedsakelig brukt til søvn de første timene uansett, og en del skitpreik.

Første time (som teknisk sett var andre time, men foreleserene våre og klassen min inngikk en avtale om ikke å starte til første time, siden alle likte å sove om morgenen) var stort sett bare en time som ble brukt til å preike skit og vente på etternølere uansett, dørene ble ikke stengt før det var 20 min igjen av timen, og stoff ble ikke gjennomgått og slikt før ute i tredje time.

Jeg savner nesten studentlivet. Gikk hovedsakelig på skolen for det sosiale. :p

Men du ble vel aldri ferdig med studiene med denne metoden ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en slapp holdning, både av institusjonen og deg. Ikke rart det er så mange udugelige, sløve studenter der ute, med den type oppforstring. Høres mer ut som en vernet bedrift fremfor studier.

/rant

Lenke til kommentar

Ditt hode om det.

Jeg hadde ingen problemer med å droppe første forelesning for å sove litt lenger, eller sose bort tiden på vei til skolen og så sitte i kantina og slacke mens jeg ventet på at det skulle bli pause slik at jeg kom meg inn i auditoriet.

Alt ble lagt ut på Fronter uansett, tidvis også med film av foreleseren. Auditoriet ble vel hovedsakelig brukt til søvn de første timene uansett, og en del skitpreik.

Første time (som teknisk sett var andre time, men foreleserene våre og klassen min inngikk en avtale om ikke å starte til første time, siden alle likte å sove om morgenen) var stort sett bare en time som ble brukt til å preike skit og vente på etternølere uansett, dørene ble ikke stengt før det var 20 min igjen av timen, og stoff ble ikke gjennomgått og slikt før ute i tredje time.

Jo, jeg ble ferdig og er i dag den stolte innehaver av en bachelorgrad i festing og slacking. Også kjent som multimedieteknologi. Like unyttig som en bachelorgrad i førstnevnte i alle fall. Og studiet var lagt opp slik at det ikke var mulig å bygge det videre til en mastergrad. ><

Lenke til kommentar

Ditt hode om det.

Jo, jeg ble ferdig og er i dag den stolte innehaver av en bachelorgrad i festing og slacking. Også kjent som multimedieteknologi. Like unyttig som en bachelorgrad i førstnevnte i alle fall. Og studiet var lagt opp slik at det ikke var mulig å bygge det videre til en mastergrad. ><

Hva er det du har utdannet deg til da, ja hva er jobben din da.

Lenke til kommentar

er rueestiden så gøy som folk sier?

Det kommer ann på om du spør de som ble voldtatt eller banket eller smittet med sykdom under russetiden, eller de som drikker seg fra sans og samling og får abstinenser fra alkoholmangel etter russetiden. Det kan være mange forskjellige svar på det.
Lenke til kommentar

Ville det vært rart å sette på Sussudio om jeg får med meg en jente hjem? Har på en merkelig måte alltid ønsket å gjenskape den scenen.

Det er helt normalt. Jeg pleier selv å sette på Eye of the tiger rett før jeg får meg noe.

Lenke til kommentar

Ville det vært rart å sette på Sussudio om jeg får med meg en jente hjem? Har på en merkelig måte alltid ønsket å gjenskape den scenen.

Det er helt normalt. Jeg pleier selv å sette på Eye of the tiger rett før jeg får meg noe.

Da jeg så du skriver Eye of the Tiger, da tenkte jeg på Rocky filmene. Fikk lyst til å se alle Rocky 1-6 nå da, men kan ikke det da spiller Resistance 1

post-281153-0-23270600-1394045739_thumb.jpg

Lenke til kommentar

er rueestiden så gøy som folk sier?

Bedre. Opplev den flere ganger om du kan. :D

Sjur jobber som værmann i Norges største avis, og så er han på vei til å bli Norges ledende musikkspesialist og musikkjenner. Han skriver daglig lange og utdypende innlegg om musikk, samt litt om været på siden.

Ja, det hadde vært noe, det.

Hva er det du har utdannet deg til da, ja hva er jobben din da.

Jeg har utdannet meg som en multimediejoker - kan litt om alt, men ikke spesielt mye om noe.

Jobben min er å skrive, filme, redigere film, laste opp filmer til nettet, ta print screens, slå av Caps Lock, plage folk med irriterende spørsmål (såkalte enqueter), og lignende. Altmuligmann.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke dum nok til å skulke, selv om det har fristet mang en gang. Ja ja, dere er i hvertfall heldige som har litt fri denne uken og fortjener det nok mer enn det jeg gjør, haha :laugh:

Skulke burde du strengt talt heller ikke gjøre, så smart gjort! :p

Heldig, ja, men har vært arbeidsledig siden 1.Februar så skal bli godt å få begynne i jobb igjen slik at jeg kan fokusere på studier :)

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Russetiden var grei nok den, men fadderuka når man starter på høgskole/universitet er mye bedre.

hvordan da?

Litt mer modne folk som er generelt opptatt av å ha det dritartig og bli kjent, i stedet for bare å gjøre mest mulig dumme ting bare for å ha gjort det.

Lenke til kommentar

Russetiden var grei nok den, men fadderuka når man starter på høgskole/universitet er mye bedre.

hvordan da?

Litt mer modne folk som er generelt opptatt av å ha det dritartig og bli kjent, i stedet for bare å gjøre mest mulig dumme ting bare for å ha gjort det.

Veldig godt beskrevet. Masse nye folk og bli kjent med, herlige opplegg og du slipper å se ut som et dass i russeklær.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...