LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Enig, jeg vil være født tidligere! Vil se Pink Floyd LIVE FFS! GIEF! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og Kjeft! Ikke glem Kjeft! Finnes fortsatt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og Kjeft! Ikke glem Kjeft! Usj, den smaker vann. Den beste saften var den man fikk i sånne bjørneformede plastflasker. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som husker den rosa pink panter brusen? Jeg savner den, finnes den fortsatt? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og Kjeft! Ikke glem Kjeft! Neeei. Ikke Kjeft =(.... Jeg var ikke så glad i kjeft jeg heller... men jeg husker når en sånn eventyr-sjokolade kostet 5 kr! Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og Kjeft! Ikke glem Kjeft! Usj, den smaker vann. Den beste saften var den man fikk i sånne bjørneformede plastflasker. Skarstad har rett Ö drakk alltid dem når jeg var mindre (a) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og Kjeft! Ikke glem Kjeft! Finnes fortsatt Ikke samme smak, og mangler trollene på sida. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nostalgikere hele gjengen her ser jeg. Forsåvidt greit det. Kan jo begynne å mimre ilbake til geniale sill fra Nintendo 64, og enda bedre SNES-spill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hva med en brysen med sånn kyssemerke på? Hva het den? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skarstad har atter rett, bjørneformede saftflasker var godt. :wub: Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som husker den rosa pink panter brusen? Jeg savner den, finnes den fortsatt? Kjøpte den sist på Jafs ved vikersund i sommer. De har den også på et bakeri i bygda Veggli Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nostalgikere hele gjengen her ser jeg. Forsåvidt greit det. Kan jo begynne å mimre ilbake til geniale sill fra Nintendo 64, og enda bedre SNES-spill. Spiller fortsatt på SNESen min enda jeg Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeje, legger meg folka, skole i morra --, prekas<3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skarstad har atter rett, bjørneformede saftflasker var godt. :wub: De finnes da enda Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor, hvor, hvor? Mega Market i sentrum i Mosjøen i Nordland, f.eks. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor, hvor, hvor? Så det på en ICA for ikke så lenge siden. Eller så var det Rema. Usikker Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nostalgikere hele gjengen her ser jeg. Forsåvidt greit det. Kan jo begynne å mimre ilbake til geniale sill fra Nintendo 64, og enda bedre SNES-spill. Gjett hva jeg har liggende ladd på rommet mitt? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ;---{D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nostalgikere hele gjengen her ser jeg. Forsåvidt greit det. Kan jo begynne å mimre ilbake til geniale sill fra Nintendo 64, og enda bedre SNES-spill. Mamma kasta NES-en min :-----( Skarstad har atter rett, bjørneformede saftflasker var godt. :wub: De finnes da enda Joda, men.. HVOR? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke samme smak, og mangler trollene på sida. De vil sikkert bare tjene penger på oss nostalgikere. Djevler! Nostalgikere hele gjengen her ser jeg. Forsåvidt greit det. Kan jo begynne å mimre ilbake til geniale sill fra Nintendo 64, og enda bedre SNES-spill. Donkey kong, og Mario cart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg