Kammizez Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Gleder meg litt til å reise, men blir et helvete, for er allerede våken i nesten 20 timer før jeg setter meg på flyet. Så har jeg en total reisetid på ihvertfall 24 timer før jeg finner meg en seng. Hvor drar du nå, og hvor lenge blir du borte? Drev ikke du egentlig å studerte? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Bali, dykkeinstruktørkurs. Blir borte sånn 2,5-4 mnd. eller på ubestemt tid hvis jeg får jobb som instruktør ett eller annet sted før jeg går tom for penger. Og jo, studerte. Men det funket bare ikke. Hadde et veldig bra første halvår, ikke fult så bra andre halvår, så tok jeg permisjon pga. sykdom resten av neste året og reiste 6 mnd. Kom tilbake og innså til slutt at jeg ikke trivdes i det heletatt. Studiet var greit nok og til tider veldig spennende, men studentmiljøet suger og ble såvidt kjent med det jeg gikk i klasse med. Hang bare med kameratene jeg har kjent i mange år, fett nok det, men de har egne ting å gjøre av og til, og hadde vel kanskje håpet på å om ikke finne den rette, så ihvertfall et par "rette" jenter i løpet av studietiden Endret 4. mars 2014 av multisync Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Aaaaaawesome Multisync, håper du nailer det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Helvettes bikkjefaenskap. Ene sitter å vokter meg og madammen mens vi sover og nekter å gi innpass til bikkja vi har på lån...helvettes leven og murring. Løsningen ble fin, den som bråker kan få plass i buret. Tykjefaen om man får lov til slikt når jeg ligger og sover. SÆRLIG NÅR JEG EGENTLIG SKAL TIDLIG OPP! Første dag i ny jobb unnagjort. Sinnsykt deilig når alt er veldig profesjonelt, og opplæringen er såpass nøye og underholdende samtidig! Tror jeg har ordnet med drømmedeltidsjobben. Hur har du fått innpass? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Da var todagerspass til Leütenfest endelig betalt, og Ida Maria i helga. Mars blir bra. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Første dag i ny jobb unnagjort. Sinnsykt deilig når alt er veldig profesjonelt, og opplæringen er såpass nøye og underholdende samtidig! Tror jeg har ordnet med drømmedeltidsjobben. En ting er sikkert, du har ikke begynt hos oss i hvert fall. Haha. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Det verste med å stå opp tidlig på en fridag, er at jeg var trett igjen ved 10-tiden og nå nesten ikke klarer å gjøre noe som helst, fordi jeg sliter med å holde øya oppe. Dette til tross for at jeg sov 7 timer i natt, så jeg burde være lys våken. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Greit det også med jevne mellomrom. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ser att sony har selgt 6 millioner PS4 da, og det er ifra november 2013 til 3 mars da 2014 da, og m$ har bare solgt ca bare halv parten da. Men jeg skal kjøpe Xbox One med Halo 5 å Halo 2 Anniversary Edition og pluss noen andre Xbox One spill da Halo 5 kommer ut da, M$ kommer til å selge mer Xbox One da, jeg vet ikke da, tipper det er grunn av Halo 5 og halo 2 anniversary edition. Gleder meg til Halo 2 Anniversary Edition kommer ut, er 10 år siden m$ ga ut Halo 2 i 2001 da ja tiden går Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg er sur, på hele verden Da blir etterhvert hele verden sur på deg også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Årets første scootertur gjennomført. Herlig. Føler jeg våkna av det også, og fikk konstatert at de lokale filialene til Expert og Elkjøp ikke duger til noe særlig annet enn kjøleskap og kaffemaskiner. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Da ble det ny laptop og brett. Sweet! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hva skjer med reklame på diskusjon? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) >reklame Endret 4. mars 2014 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hva skjer med reklame på diskusjon?Hva slags reklame ser du? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Tror jeg fikk fiksa det, nvm. Ikke at jeg vet hvordan det kom på pcn, har ikke lastet ned noe så. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Første dag i ny jobb unnagjort. Sinnsykt deilig når alt er veldig profesjonelt, og opplæringen er såpass nøye og underholdende samtidig! Tror jeg har ordnet med drømmedeltidsjobben. En ting er sikkert, du har ikke begynt hos oss i hvert fall. Haha. Haha! Jeg tenkte akkurat det samme. 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Første dag i ny jobb unnagjort. Sinnsykt deilig når alt er veldig profesjonelt, og opplæringen er såpass nøye og underholdende samtidig! Tror jeg har ordnet med drømmedeltidsjobben. Hur har du fått innpass? Gjorde bare et veldig godt inntrykk på alle intervjuene, visstnok. Har en del frivillig erfaring å vise til også, i tillegg til noen veldig gode referanser. Så det bidro nok ganske mye :-) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hadde en småartig samtale med min far nettopp. Han ringte for å informere meg om at Telenor var korrupte og tok penger fra kontantkortet hans. For han hadde nemlig 5 kroner igjen, men så hadde han plutselig ikke det likevel når han prøvde å ringe kompisen sin. Tviler på at Telenor er interessert i skarve 5 kroner, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg