Datasmurf Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 I natt har det vært alt for varmt, og det er synonymt med absurde drømmer. Nå irriterer jeg meg over at jeg ikke får opp en melding på tinder. Jeg irriterer meg over at om man matcher med en person og snakker til vedkommende på én enhet, er det ikke gitt at man får opp samme vedkommende på en annen enhet. Med andre ord, brukte nettbrettet og surfa Tinder, matcha med ei eldre og interessant frøken, skrev til henne og la bort nettbrettet for en liten måned, dama dukka aldri opp på Tinder på mobilen, så jeg er "dømt" til å bruke nettbrettet om jeg vil fortsette konversasjonen med henne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 http://www.bbc.com/autos/story/20140228-your-own-private-arsenal Akk, den som bare var rik. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 FV603 hadde vært fet og hatt. Bare installere arcondition, bytte ut/forstørre lukene i front og sette i noe skuddsikkert glass så har du et episk offroadkjøretøy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 En DUKW hadde heller ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 I dag har jeg lært mer om veving enn jeg noen sinne har hatt interesse av å vite. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Hva er det med Dustin, min Ordredato var den 16.02.2014 da, faen så på siden til Dustin nå, at den DELTACO HDMI-SWITCH er ikke på lager før 15.04.2014 da Endret 3. mars 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Første dag i ny jobb unnagjort. Sinnsykt deilig når alt er veldig profesjonelt, og opplæringen er såpass nøye og underholdende samtidig! Tror jeg har ordnet med drømmedeltidsjobben. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg bestilte et sjakkbrett i mahogany i starten av desember, som jeg enda ikke har fått. Det blir en litt vell sen julegave når den dukker opp. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg fikk et brev fra besteforeldrene mine i dag. Der står det blant annet at lillebroren min og kusinene mine var på besøk i vinterferien og at det var stas å få se Sigve. "Hvem er Sigve?" tenkte jeg. Litt lengre ned står det at det er bestemt at det blir barnedåp i påska og at de håper at familien kommer. Dette var litt uklart, så jeg ringte pappa og spurte om han visste hva det var snakk om. Vel, han hadde glemte å nevne det da han fikk nyheten og trodde at noen andre kanskje hadde fortalt meg det. Men nå kunne han altså bekrefte at jeg fikk en ny fetter i desember. Og så lo han godt da jeg svarte at ingen hadde fortalt meg verken at et barn er født eller at tante og onkel ventet barn. Jeg så dem sist i juli og ingen sa noe da. Besteforeldrene mine har heller ikke sagt et ord om fetteren min i alle telefonsamtalene vi har hatt etterpå, heller ikke på den siste for fem dager siden da jeg blant annet sa at jeg er i Paris den datoen det er planlagt barnedåp. Men det var jo hyggelig å endelig høre at jeg har fått et nytt søskenbarn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg aner ikke engang hvor mange søskenbarn jeg har, jeg. Kommer på tre stykker, men veit det må være flere siden fattern har seks søsken. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Jeg har 13, men alle er ikke "ekte". Edit: ehe. Endret 3. mars 2014 av burkakari Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Sånn sett er det enkelt for meg. Pappa er enebarn, og mamma har én søster med to barn. Easypeasy. Da er det verre med tremenningene mine. Og pappas flerfoldige søskenbarn som rangerer i alderen 3 til 58 år. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg har noen fettere og kusiner som jeg aldri har sett da Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Herregud om fem mnd er jeg 20 år Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Tida flyr i godt lag. Om 12 måneder er jeg 22. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ja tiden flyr. Tror jeg har mange fine år foran meg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Herlig musikk Vazelina Bilopphøggers – Et Reinvaske Norgesglass Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Gleder meg litt til å reise, men blir et helvete, for er allerede våken i nesten 20 timer før jeg setter meg på flyet. Så har jeg en total reisetid på ihvertfall 24 timer før jeg finner meg en seng. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 I natt blir mange timer med musikk i senga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg