Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

I natt har det vært alt for varmt, og det er synonymt med absurde drømmer. Nå irriterer jeg meg over at jeg ikke får opp en melding på tinder.

Jeg irriterer meg over at om man matcher med en person og snakker til vedkommende på én enhet, er det ikke gitt at man får opp samme vedkommende på en annen enhet.

Med andre ord, brukte nettbrettet og surfa Tinder, matcha med ei eldre og interessant frøken, skrev til henne og la bort nettbrettet for en liten måned, dama dukka aldri opp på Tinder på mobilen, så jeg er "dømt" til å bruke nettbrettet om jeg vil fortsette konversasjonen med henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk et brev fra besteforeldrene mine i dag. Der står det blant annet at lillebroren min og kusinene mine var på besøk i vinterferien og at det var stas å få se Sigve. "Hvem er Sigve?" tenkte jeg. Litt lengre ned står det at det er bestemt at det blir barnedåp i påska og at de håper at familien kommer. Dette var litt uklart, så jeg ringte pappa og spurte om han visste hva det var snakk om. Vel, han hadde glemte å nevne det da han fikk nyheten og trodde at noen andre kanskje hadde fortalt meg det. Men nå kunne han altså bekrefte at jeg fikk en ny fetter i desember. Og så lo han godt da jeg svarte at ingen hadde fortalt meg verken at et barn er født eller at tante og onkel ventet barn. Jeg så dem sist i juli og ingen sa noe da. Besteforeldrene mine har heller ikke sagt et ord om fetteren min i alle telefonsamtalene vi har hatt etterpå, heller ikke på den siste for fem dager siden da jeg blant annet sa at jeg er i Paris den datoen det er planlagt barnedåp. Men det var jo hyggelig å endelig høre at jeg har fått et nytt søskenbarn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...