darkness| Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg har spist så mye godteri i dag at jeg blir kvalm av å tenke på hvor idiotisk det er å hive i seg den driten. Du har ikke spist nok før du blir kvalm av selve godteriet, og ikke kun av tanken. Sistnevnte kan heller tyde på spiseforstyrrelse Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Yeees, endelig ferdig med oppgaveskriving. Dead Can Dance på full guffe og jalla stemning i stua. Snart kommer to kompiser som skal lage middag. Planen er å ligge på sofaen og betrakte det hele. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Dead Can Dance, du må være den første jeg har sett nevnt de. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg har spist så mye godteri i dag at jeg blir kvalm av å tenke på hvor idiotisk det er å hive i seg den driten. Jeg spiste så mye sjokolade i dag at jeg ikke orker tanken på sjokolade de neste 3 ukene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Dead Can Dance, du må være den første jeg har sett nevnt de. Hah! Hæ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 På grunn av meg? Ofc! Tanken på deg i peanøttsmør mellom to skiver loff gjør flere enn Lars klam! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 hvordan får jeg folk til å betale tilbake det de låner? Spør han som er kompisen din som skylder deg penger, om du kan få låne exe en LP som han digger som faen da, eller noe annet som han er liv redd for å miste eller skal bli ødelagt. Da må du være veldig forsiktig med det du låner da men du mååååå nekte gi i fra deg det du låner exe Den LP til du har fått pengene dine fra kompisen din, hvis ikke det går spamer du han med mld fra mobilen til han kommer med pengene dine til deg. Jeg har spist så mye godteri i dag at jeg blir kvalm av å tenke på hvor idiotisk det er å hive i seg den driten. Mye godis har du spist da, ikke gjør som meg, jeg hev i meg 5 kilo svenske godis på 3 dager fra fredag til søndag, das på søndag pydde jeg som en gris da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Herregud, så stappa her og. Bursdagsmiddag for søstra, ble litt vel mye. Har funnet ut at mine superkrefter er å lage kjeks da, herregud det ble godt Toger hjem nå, fornøyd med antall kjekke gutter på toget. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Dead Can Dance, du må være den første jeg har sett nevnt de. Hah! Hæ? Japp, tror det ligger ganske langt unna det kompisene mine vanligvis hører på. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 hvordan får jeg folk til å betale tilbake det de låner? Hvis du finner det ut, let me know. Mamma har skyldt meg 200 kroner i over ett år. jeg har tattt det som en lærdom, og skal ladri låne bort eller låne fra kompiser igjen. tror jeg har fått ordnet opp nå hvor kjøper man etniske instrumenter? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Vet ikke hva du skal kjøpe, om du finner noe der vet jeg ikke 100% da http://www.hornaas-musikk.no/index.php/etniske-instrumenter http://www.musikkinstrumenter.no/musikkinstrumenter-musikkutstyr/trommesett-perkusjon/congas-bongas-djembe/etniske-trommer.html http://www.best2music.no/shop/frontpage.html?gclid=CLeMuMzl9LwCFaHPcgodvYAA1Q Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) ah hornaas blir det vel tenkte å se på sitar men vet ikke hvor dyrt det er osv Endret 2. mars 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Hva ville dere gjort i en alder av 24? Reise eller studere? Jeg har lyst til å reise til utlandet i ett år for å så deretter studere eller bør jeg studere nå og ikke når jeg er 26/27år. Det eneste som hindrer meg i å ikke reise er alderen. Føler at det virker så absurd å være i den alderen når man starter på studier hvor man sitter med 18-20åringer. Grunnen til jeg har lyst til å reise er fordi jeg ikke har lyst til å ta den samme feilen ang studier og tenkte da på å bruke det året på å finne ut hva jeg vill. Endret 2. mars 2014 av Laffe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Reise er jo alltid fett da. Jeg stikker på ubestemt tid (rundt 3mnd eller max 2-3 år) nå om to dager. Så får jeg heller finne ut hva jeg gjør igjen når jeg kommer hjem. Sånn fyi, det spørs helt på utdanningen man går på det, om det bare er 18-20 åringer. Snittalderen i klassen min var vel rundt 25-26. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 En dag skal jeg sende en epost til beste kameraten min, om han kan sende en epost til marklin for meg ang sporplanlegger. Jeg kan ikke noe tysk da?, men den Sporplanlegger er faen på tysk da, jeg kjøpte den Sporplanlegger nå 2013 da for å sette opp et marklin z anlegg, men om den cd fungerer i windows 8 vet jeg ikke da, men har en pc til med windows 7 da der fungerer den da. Hva jeg si til kameraten min er, att marklin, hva er grunnen til det programmet er på tysk og ikke engelsk om det er en oppdatering så det blir engelsk da, for er et herk bruke da http://www.amundsenhobby.no/webshop/produkt.php?selected_id=2968&StrSearch=sporplanlegger Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) I helvete, jeg har klart å skrive inn passinfoen min feil da jeg sjekket inn på flighten min -_- Jeg er så fucked. Endret 3. mars 2014 av multisync Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Today i feel like not doing anything. Oh shi... Nytt CRM system på jobben fra og med i dag. Yeeeebuddy Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 I natt har det vært alt for varmt, og det er synonymt med absurde drømmer. Nå irriterer jeg meg over at jeg ikke får opp en melding på tinder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 5 kg godis på 3 dgr , ikke rart du hang over dassen....selv jeg spiser ikke så mye Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 hvordan får jeg folk til å betale tilbake det de låner? Hvis du finner det ut, let me know. Mamma har skyldt meg 200 kroner i over ett år. jeg har tattt det som en lærdom, og skal ladri låne bort eller låne fra kompiser igjen.tror jeg har fått ordnet opp nå hvor kjøper man etniske instrumenter? Det er nok veldig lurt. Aldri lån bort penger til noen hvis du har behov for å få dem tilbake. I hvert fall ikke venner. Det kan ta knekken på vennskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg