Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har prøvd e-sigg før. Trenger bare tips til hva som er best å kjøpe, når den tid kommer. Men godt mulig vi støter på hverandre.

Mange venner og bekjente som skal dit, så jeg blir sikkert å dra litt frem og tilbake på plassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det innehar jeg i alle fall en del kunnskap om. Flott tråd om det i helsedelen av forumet også.

Jeg vet egentlig ikke av noen som skal, bortsett fra kisen som inviterte meg i starten.

Smooth.

Da stifter du nye bekjentskaper på eventet. Vurderer å hive meg på en av dagene på Metal Fest og.

Lenke til kommentar

Ja, det innehar jeg i alle fall en del kunnskap om. Flott tråd om det i helsedelen av forumet også.

Jeg vet egentlig ikke av noen som skal, bortsett fra kisen som inviterte meg i starten.

Smooth.

Da stifter du nye bekjentskaper på eventet. Vurderer å hive meg på en av dagene på Metal Fest og.

Ja, det er i alle fall planen. Metal Fest hadde vært fett, men som necro-raptor sier, stive priser. Hadde vært fett å se Caliban i alle fall.

Lenke til kommentar

Club Metal Fest Venue Ticket (Thursday) NOK 150,- (+fee)
Clarion 2-day Pass (Friday & Saturday) NOK 1190,- (+fee)
Clarion 1-day Pass (Friday or Saturday) NOK 690,- (+fee)
Rockheim 1-day Pass (Friday or Saturday) NOK 350,- (+fee) (included in normal 1-day and 2-day passes)

I grunn ikke så stive priser med tanke på hva man får for pengene, men så igjen, for folk med begrenset inntekt kan det være litt stivt.

Lenke til kommentar

Enig, og i mtsetning til Data får jeg ikke mye for penga der. Et band som hadde gått på må-se-lista og et band jeg gjerne kunne sett. Det er ikke veldig mye. Samt buss (170 kr tur retur). Blir mye penger.

Til sammenligning koster Inferno 550 kr dagen, og den dårligste dagen (utenom klubbdagen) har to må-se-band, og fire band jeg gjerne ser.

Lenke til kommentar

Jeg Angret ikke på att jeg oppgraderte til Spotify Premium da, for å slippe den avbrytelsen mellom sangene. For er det jævla irriterende da, takk til Sporty Premium :green:

Nå ble jeg enda mer nysgjerrig

Nudelpus ikke begynn å røyk da plz, :cry: jeg har røyket 40 røyk pr dag, å jeg fikk klar beskjed fra hjerte avdelingen på sykehuset..... slutt å røyk. Hva jeg mener om det det er skadelig å røyke, ikke gjør det, men hvis du må teste det, da kjøper du deg Karva bladd er pipe tobak etter på da takker du nei takk til røyk da :D

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Folk som begynner å røyke i "voksen" alder. Noe så tåpelig skal man lete lenge etter. Ikke bare vet man hvor skadelig det er, men det smaker jo også pyton, og likevel så fortsetter man.

Sitert for sannhet. En ting er oss som klarte å bli avhengig tidlig, men å begynne i voksen alder er bare idioti. Samme med de som begynner å snuse uten videre. For meg er snus noe man bruker for å slippe å røyke. Ja, det er helseskadelig, men det er mindre helseskadelig enn røyk. Legen min blei glad da jeg fortalte at jeg hadde byttet ut røyken med snus. Snus er ikke optimalt, men det var bedre enn røyk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...