Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lasagne og marsipankake. Om nom nom.

Jeg har Rett-i-koppen grønnsaksuppe.

Tror forresten det hadde vært fin slankemat. Bare 71 kalorier per porsjon. Fordele 10 av de ut gjennom dagen så må man jo rase ned i vekt. Jeg veide meg i jula og var oppe i 72 kilo nå. Er ca. 5 for mye i forhold til der jeg har lyst til å ligge, så en slankekur er kanskje ikke verdens dummeste ide.

Hadde nok fungert supert mtp. At du garantert hadde fått renneræv.

Lenke til kommentar

Sånn en malteser detta? Fattern har en sånn en. Haha, den er heller ikke mye intelligent. Og den elsker å stirre akkurat som den bikkja på bildet der :p

Yeah, er en malteser. Kunne sikkert ha vært dugelig hvis man hadde den ifra begynnelsen og fikk lært den ting og tang men faen... /facepalm

Lenke til kommentar

Er publikum fransktalende, Zarac? Hvis nei, finn en fransk sang og sett inn noen ord du vet burde være der som f. eks middelalderen.

Publikum, det vil si professoren som skal godkjenne framføringen, har fransk som morsmål. Jeg må levere stoffet skriftlig også, så det går ikke an å ta noen snarveier. For øyeblikket har jeg skrevet 650 ord, som ikke er all verden, men mye når man så vidt er forbi nybegynnerstadiet. Jeg regner med å ha stoff til 10 minutter når jeg har skrevet 800 - 850 ord.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er lett å lese hva han skriver, men som det meste som blir skrevet her inne, hopper jeg elegant over det.

Hvah??! Leser du ikke det jeg skriver??!

Jo, du er en av de personene jeg vanligvis ikke hopper over når jeg skummer gjennom sidene.

Du har status som oldsk00l og OT-tøs eller noe i den duren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har Rett-i-koppen grønnsaksuppe.

Tror forresten det hadde vært fin slankemat. Bare 71 kalorier per porsjon. Fordele 10 av de ut gjennom dagen så må man jo rase ned i vekt. Jeg veide meg i jula og var oppe i 72 kilo nå. Er ca. 5 for mye i forhold til der jeg har lyst til å ligge, så en slankekur er kanskje ikke verdens dummeste ide.

Og jeg som trodde jeg var tynn med mine 79kg på 1.90cm.

Haha, samme her bare 186.

Hadde nok fungert supert mtp. At du garantert hadde fått renneræv.

Genialt. Da går det jo enda raskere. Regnet heller med å få treig mage pga. mangelen på fiber.

Jeg vet hvordan min kropp fungerte, raste fort ned over 10 kilo når alt jeg kunne få i meg var suppe.

veldig kort tid, skjønner hvorfor folk kaster opp med vilje.

Men så kastet jeg opp alt, og alt bare rant ut.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er lett å lese hva han skriver, men som det meste som blir skrevet her inne, hopper jeg elegant over det.

Hvah??! Leser du ikke det jeg skriver??!

Jo, du er en av de personene jeg vanligvis ikke hopper over når jeg skummer gjennom sidene.

Du har status som oldsk00l og OT-tøs eller noe i den duren.

Egentlig så tror jeg du bare bløffer. Du leser alt ;)

Lenke til kommentar

Må slutte med festrøyken. Halsen føles ut som et askebeger. :<

Siden 1930 er 1,3 trillioner sigaretter konsumert i Norge.

Begynn med fest e-sigg i stedet mye bedre for deg. Og så føles ikke halsen som et askebeger etterpå, like digg som sigg etter ligg også.

Lenke til kommentar

Røyk er ikke digg om du prøver det heller.

Og Zarac, lykke til med det foredraget, det virker sånn passe selvvalgt så det går nok bra :D

Er det bare jeg som har tatt igjen søvn for hele uken? Jeg har sovet i 11 timer, og nå skal jeg spise sjokolade

Lenke til kommentar

Jeg har aldri prøvd å røyke før, men er litt nysgjerrig

Kom opp hit, så skal du få en tobakk-, nikotin-, og rusfri sigarett av meg som du kan prøve å røyke. Eller bare gå ut og finn et strå, stikk det i kjeften og tenn på, skjønt, det kan være ganske farlig det også.

Lenke til kommentar

Må ordnes etterhvert. Vaporizer og brett i første omgang.

Burde bare stå opp, begynne å spise mye mat og forberede meg på Dag 2.

Om jeg får summa meg til å kjøpe festivalpass til Leütenfest, så kan det hende vi støter på hverandre, så får du prøvd. Vet at Brukbar tillater e-sigaretter i alle fall. Antar det går for Supa også, Byscenen har jeg ikke sjekka.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...